Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που θα δημιουργηθεί για το τώρα αλλά και το αύριο της επιχείρηση σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι ένα CRM (Customer Relationship Management) επόμενης γενιάς βελτιώνει τις σχέσεις σας με το πεδίο σας και βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ όλων των συμμετεχόντων σε μια συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών και των πωλητών σας ή τον υπεύθυνο δανείου εάν μια συμφωνία χρηματοδοτείται. Αυτή η συνεργασία μπορεί να εκτοξεύσει το επίπεδο της επιχείρησή σας.

Όταν πρόκειται για την εύρεση του σωστού CRM (Customer Relationship Management), πολλοί μεσίτες αντιμετωπίζουν δύο προκλήσεις:

  • Να δικαιολογήσουν τη δαπάνη, επειδή είναι δύσκολο να προσδιορίσουν αν θα βοηθήσει την επιχείρησή τους πριν την δοκιμάσουν.
  • Δυσκολία επιλογής από τόσες πολλές CRMs.

Όταν επιλέγετε ένα CRM (Customer Relationship Management), αναρωτηθείτε πώς η μητρική εταιρεία αποφάσισε τις δυνατότητες που προσφέρει το εργαλείο. Εξετάστε το σχεδιασμό και την εξέλιξη του προϊόντος. Αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πάροχος CRM με τους χρήστες του και τον τρόπο με τον οποίο επενδύεται για να τους βοηθήσει να αναπτύσσονται με το εργαλείο.

Ουσιαστικά, μια σίγουρη απόφαση μπορεί να παρθεί όταν ένα σύστημα και η εταιρεία πίσω από αυτό επιδεικνύει με σαφήνεια πώς μπορεί να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη.

Παρακάτω είναι πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσουν οι μεσίτες στο επόμενο τους CRM (Customer Relationship Management) για να καθορίσουν αν θα βελτιώσουν στην πραγματικότητα την επιχείρησή τους.

Κατευθυνόμενη διανομή και συνεργασία

Όσο πιο αποτελεσματική μπορείτε να είστε στη διανομή καθηκόντων και στη αυτοματοποίηση της κοινής χρήσης και των ενημερώσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε για να επικεντρωθείτε στις πωλήσεις.

Και με τόσους  συμμετέχοντες σε κάθε συναλλαγή, θα θελήσετε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συνεργάζεστε και να ενημερώνετε εύκολα τους πάντες. Μόνο έτσι θα βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Marketing μέσω SMS  και email 

Χάρη στην αυτοματοποίηση μπορείτε με σιγουριά να αυξήσετε τις επαφές σας ενώ γνωρίζετε ότι θα διατηρήσετε τις σχέσεις σας με αυτές χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα χειροκίνητα.

Ένα χαρακτηριστικό μπόνους που πρέπει να αναζητήσετε: η δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτοματοποιημένη καταγραφή

Πρέπει να βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να μεγαλώσετε και να οργανώσετε τις επαφές σας χωρίς να χρειάζεται να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αυτό.

Φιλικό για κινητά

Σαν μεσίτης, χρειάζεστε ένα σύστημα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εκτός γραφείου. Το σύστημα που επιλέγετε πρέπει να διευκολύνει την προσθήκη και οργάνωση καθηκόντων από το κινητό σας.

Το CRM (Customer Relationship Management) σας πρέπει να είναι το ίδιο εύχρηστο στο κινητό όπως και στον υπολογιστή σας.

Εξαιρετική πελατειακή υποστήριξη

Ως εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας, είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά οι μεσίτες παραβλέπουν την πελατειακή υποστήριξη όταν εξετάζουν την τεχνολογία. Ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές σας γνώσεις, τα αξιόπιστα εργαλεία κατάρτισης και η ζωντανή υποστήριξη πελατών μπορούν να καθορίσουν εάν ένα CRM (Customer Relationship Management) απλοποιεί ή όχι την επιχείρησή σας.

Πηγή: www.commerce.gr 

Previous Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP
Next Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

You might also like

Ενημέρωση

Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

Στον ενδιάμεσο χρόνο με αρχή το 2002, ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα ως προς μέσο θεώρησης των στοιχείων ο φορολογικός μηχανισμός. Η κατάργηση της θεώρησης των βιβλίων ήρθε τμηματικά και η πλήρης

B2B

12 Social Media Tips για το B2B

Κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn δεν είναι ωφέλιμα μόνο για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη βάση πελατών, καθώς μεγάλες εταιρείες B2B μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα social media

B2B

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

CRM

Τα 13 καλύτερα CRM ανοιχτού κώδικα που διατίθενται δωρεάν

Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει πουθενά εργασία που να προσφέρεται δωρεάν σε αυτό τον κόσμο, ακριβώς όπως δεν υπάρχει πουθενά και δωρεάν φαγητό. Ωστόσο, δεν φαίνεται να ισχύει το

B2B

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply