Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που θα δημιουργηθεί για το τώρα αλλά και το αύριο της επιχείρηση σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι ένα CRM (Customer Relationship Management) επόμενης γενιάς βελτιώνει τις σχέσεις σας με το πεδίο σας και βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ όλων των συμμετεχόντων σε μια συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών και των πωλητών σας ή τον υπεύθυνο δανείου εάν μια συμφωνία χρηματοδοτείται. Αυτή η συνεργασία μπορεί να εκτοξεύσει το επίπεδο της επιχείρησή σας.

Όταν πρόκειται για την εύρεση του σωστού CRM (Customer Relationship Management), πολλοί μεσίτες αντιμετωπίζουν δύο προκλήσεις:

  • Να δικαιολογήσουν τη δαπάνη, επειδή είναι δύσκολο να προσδιορίσουν αν θα βοηθήσει την επιχείρησή τους πριν την δοκιμάσουν.
  • Δυσκολία επιλογής από τόσες πολλές CRMs.

Όταν επιλέγετε ένα CRM (Customer Relationship Management), αναρωτηθείτε πώς η μητρική εταιρεία αποφάσισε τις δυνατότητες που προσφέρει το εργαλείο. Εξετάστε το σχεδιασμό και την εξέλιξη του προϊόντος. Αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πάροχος CRM με τους χρήστες του και τον τρόπο με τον οποίο επενδύεται για να τους βοηθήσει να αναπτύσσονται με το εργαλείο.

Ουσιαστικά, μια σίγουρη απόφαση μπορεί να παρθεί όταν ένα σύστημα και η εταιρεία πίσω από αυτό επιδεικνύει με σαφήνεια πώς μπορεί να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη.

Παρακάτω είναι πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσουν οι μεσίτες στο επόμενο τους CRM (Customer Relationship Management) για να καθορίσουν αν θα βελτιώσουν στην πραγματικότητα την επιχείρησή τους.

Κατευθυνόμενη διανομή και συνεργασία

Όσο πιο αποτελεσματική μπορείτε να είστε στη διανομή καθηκόντων και στη αυτοματοποίηση της κοινής χρήσης και των ενημερώσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε για να επικεντρωθείτε στις πωλήσεις.

Και με τόσους  συμμετέχοντες σε κάθε συναλλαγή, θα θελήσετε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συνεργάζεστε και να ενημερώνετε εύκολα τους πάντες. Μόνο έτσι θα βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Marketing μέσω SMS  και email 

Χάρη στην αυτοματοποίηση μπορείτε με σιγουριά να αυξήσετε τις επαφές σας ενώ γνωρίζετε ότι θα διατηρήσετε τις σχέσεις σας με αυτές χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα χειροκίνητα.

Ένα χαρακτηριστικό μπόνους που πρέπει να αναζητήσετε: η δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτοματοποιημένη καταγραφή

Πρέπει να βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να μεγαλώσετε και να οργανώσετε τις επαφές σας χωρίς να χρειάζεται να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αυτό.

Φιλικό για κινητά

Σαν μεσίτης, χρειάζεστε ένα σύστημα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εκτός γραφείου. Το σύστημα που επιλέγετε πρέπει να διευκολύνει την προσθήκη και οργάνωση καθηκόντων από το κινητό σας.

Το CRM (Customer Relationship Management) σας πρέπει να είναι το ίδιο εύχρηστο στο κινητό όπως και στον υπολογιστή σας.

Εξαιρετική πελατειακή υποστήριξη

Ως εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας, είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά οι μεσίτες παραβλέπουν την πελατειακή υποστήριξη όταν εξετάζουν την τεχνολογία. Ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές σας γνώσεις, τα αξιόπιστα εργαλεία κατάρτισης και η ζωντανή υποστήριξη πελατών μπορούν να καθορίσουν εάν ένα CRM (Customer Relationship Management) απλοποιεί ή όχι την επιχείρησή σας.

Πηγή: www.commerce.gr 

Previous Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP
Next Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

You might also like

B2B

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην Ελλάδα απέκτησε νομική και ουσιαστική υπόσταση το 2014 με το Φ.Ε.Κ Α/251, και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων. Ωστόσο, ακόμα

ERP

CRM και Marketing Automation – Ένας ισχυρός συνδυασμός

Μπισκότα και γάλα. Lennon και McCartney. Jordan και Pippen. Τα μεγαλύτερα δίδυμα αποτελούνται πάντα από το yin και το yang, δύο διαφορετικά αλλά μισά που συμπληρώνουν το ένα το άλλο,

Ενημέρωση

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

B2B

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

B2C

Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)

Γνωρίζατε πόσο περισσότερο εύκολη και γρήγορη μπορεί να γίνει η τιμολόγηση εάν αυτή εφαρμόζεται με ηλεκτρονικό τρόπο; Παρακάτω σας έχουμε παραθέσει ένα μικρό και διαδραστικό βίντεο το οποίο θα σας εξηγήσει

CRM

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για πωλήσεις μέσων με CRM

Τα διαφημιστικά μέσα σήμερα είναι αισθητά διαφοροποιημένα  από την αγορά ακόμη και πριν από μια δεκαετία. Καθοδηγούμενοι από τη προσέγγιση των μέσων ενημέρωσης, την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής, και

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply