Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που θα δημιουργηθεί για το τώρα αλλά και το αύριο της επιχείρηση σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι ένα CRM (Customer Relationship Management) επόμενης γενιάς βελτιώνει τις σχέσεις σας με το πεδίο σας και βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ όλων των συμμετεχόντων σε μια συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών και των πωλητών σας ή τον υπεύθυνο δανείου εάν μια συμφωνία χρηματοδοτείται. Αυτή η συνεργασία μπορεί να εκτοξεύσει το επίπεδο της επιχείρησή σας.

Όταν πρόκειται για την εύρεση του σωστού CRM (Customer Relationship Management), πολλοί μεσίτες αντιμετωπίζουν δύο προκλήσεις:

  • Να δικαιολογήσουν τη δαπάνη, επειδή είναι δύσκολο να προσδιορίσουν αν θα βοηθήσει την επιχείρησή τους πριν την δοκιμάσουν.
  • Δυσκολία επιλογής από τόσες πολλές CRMs.

Όταν επιλέγετε ένα CRM (Customer Relationship Management), αναρωτηθείτε πώς η μητρική εταιρεία αποφάσισε τις δυνατότητες που προσφέρει το εργαλείο. Εξετάστε το σχεδιασμό και την εξέλιξη του προϊόντος. Αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πάροχος CRM με τους χρήστες του και τον τρόπο με τον οποίο επενδύεται για να τους βοηθήσει να αναπτύσσονται με το εργαλείο.

Ουσιαστικά, μια σίγουρη απόφαση μπορεί να παρθεί όταν ένα σύστημα και η εταιρεία πίσω από αυτό επιδεικνύει με σαφήνεια πώς μπορεί να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη.

Παρακάτω είναι πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσουν οι μεσίτες στο επόμενο τους CRM (Customer Relationship Management) για να καθορίσουν αν θα βελτιώσουν στην πραγματικότητα την επιχείρησή τους.

Κατευθυνόμενη διανομή και συνεργασία

Όσο πιο αποτελεσματική μπορείτε να είστε στη διανομή καθηκόντων και στη αυτοματοποίηση της κοινής χρήσης και των ενημερώσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε για να επικεντρωθείτε στις πωλήσεις.

Και με τόσους  συμμετέχοντες σε κάθε συναλλαγή, θα θελήσετε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συνεργάζεστε και να ενημερώνετε εύκολα τους πάντες. Μόνο έτσι θα βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Marketing μέσω SMS  και email 

Χάρη στην αυτοματοποίηση μπορείτε με σιγουριά να αυξήσετε τις επαφές σας ενώ γνωρίζετε ότι θα διατηρήσετε τις σχέσεις σας με αυτές χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα χειροκίνητα.

Ένα χαρακτηριστικό μπόνους που πρέπει να αναζητήσετε: η δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτοματοποιημένη καταγραφή

Πρέπει να βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να μεγαλώσετε και να οργανώσετε τις επαφές σας χωρίς να χρειάζεται να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αυτό.

Φιλικό για κινητά

Σαν μεσίτης, χρειάζεστε ένα σύστημα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εκτός γραφείου. Το σύστημα που επιλέγετε πρέπει να διευκολύνει την προσθήκη και οργάνωση καθηκόντων από το κινητό σας.

Το CRM (Customer Relationship Management) σας πρέπει να είναι το ίδιο εύχρηστο στο κινητό όπως και στον υπολογιστή σας.

Εξαιρετική πελατειακή υποστήριξη

Ως εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας, είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά οι μεσίτες παραβλέπουν την πελατειακή υποστήριξη όταν εξετάζουν την τεχνολογία. Ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές σας γνώσεις, τα αξιόπιστα εργαλεία κατάρτισης και η ζωντανή υποστήριξη πελατών μπορούν να καθορίσουν εάν ένα CRM (Customer Relationship Management) απλοποιεί ή όχι την επιχείρησή σας.

Πηγή: www.commerce.gr 

Previous Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP
Next Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

You might also like

Ενημέρωση

H συνταγή για μια επιτυχημένη B2B στρατηγική στα Social Media

Εάν σας ζητούσαν να σκεφτείτε μερικά  brands τα οποία θεωρείτε πως έχουν διαγράψει μια εξαιρετική πορεία στα social media, είμαστε σίγουροι πως οι πρώτες 5 με 10 εταιρίες που θα σας

B2B

Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)

Γνωρίζατε πόσο περισσότερο εύκολη και γρήγορη μπορεί να γίνει η τιμολόγηση εάν αυτή εφαρμόζεται με ηλεκτρονικό τρόπο; Παρακάτω σας έχουμε παραθέσει ένα μικρό και διαδραστικό βίντεο το οποίο θα σας εξηγήσει

B2B

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση θα γίνει πραγματικότητα για κάθε επιχείρηση

Σε γενικές γραμμές, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) αφορά την αποστολή (ή και λήψη) τιμολογίων που βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή εν αντιθέσει με τα κλασικά τιμολόγια έντυπης μορφής. H ηλεκτρονική

B2B

Το AI θα αντικαταστήσει το ERP;

Οι προγραμματιστές συνήθιζαν να γράφουν εφαρμογές σε κώδικα IBM, όπως τον προγραμματισμό επιχειρησιακών πόρων ERP ( Enterprise resource planning ), την εφοδιαστική αλυσίδα και συστήματα διαχείρισης λιανικής χρησιμοποιώντας RPG,Java και COBOL.

Ενημέρωση

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει να εισχωρεί στη καθημερινή ρουτίνα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων. Με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να

B2B

3 συχνές ανησυχίες που σχετίζονται με το SaaS ERP και γιατί δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα

Ίσως μόλις ανακαλύψατε το SaaS ERP ( Enterprise resource planning ) και μαζί όλους τους κινδύνους και τα οφέλη που μπορεί να συνοδεύουν ένα σύστημα βασισμένο στο cloud. Ίσως, πάλι, να έχετε

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply