Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με γνώμονα τις υπηρεσίες θέλει τώρα να είναι μια εταιρεία καθορισμένη από λογισμικό… και έτσι, λογικά, σχεδόν κάθε εταιρεία θέλει τώρα να είναι εταιρεία ανάπτυξης.

Για να είμαστε δίκαιοι με την Salesforce, η επιχείρηση πάντα τοποθετούσε την βάση λογισμικού της ως πλατφόρμα και όχι ως «απλά» ένα προϊόν λογισμικού δηλαδή μια τεχνολογική βάση  που ενώ λειτουργεί αυτόνομα είναι αρκετά εκτεταμένη ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν προγραμματιστές δημιουργώντας κάτι που είτε:

  • Βρίσκεται στην κορυφή της πλατφόρμας για να παρέχει μια νέα εφαρμογή (ή υπηρεσία) που βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχονται κάτω από μια βάση υποστήριξης της Salesforce CRM (Customer Relationship Management).
  • Χρησιμοποιεί ένα στοιχείο της πλατφόρμας Salesforce μέσα σε μια νέα εφαρμογή (ή υπηρεσία) με συγκεκριμένες λειτουργίες ή εργαλεία που προέρχονται από τη μητρική.

Έτσι, με μια πλατφόρμα, η αιτιολόγηση για την προσέλκυση προγραμματιστών συνήθως επικυρώνεται. Επιπλέον, υπάρχουν προγραμματιστές στην Salesforce που αναπτύσσουν και την ίδια την Salesforce. Οπότε τι είναι αυτό που προσφέρει η Salesforce σήμερα στην κοινότητα των προγραμματιστών;

Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης CRM

Το Salesforce Einstein περιγράφεται ως Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για το CRM (Customer Relationship Management). Με απλά λόγια όλα είναι σχετικά με την ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης στις εφαρμογές που χτίζονται πάνω στο(και εφάπτονται στην πλευρά του) Salesforce. Αυτό είναι οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης CRM (Customer Relationship Management) βασικά. Αυτή τη στιγμή διαπιστώνουμε ότι η Salesforce επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της πλατφόρμας Einstein για να επιτρέψει στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα μοντέλα βαθιάς εκμάθησης για να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες.

Το Einstein Sentiment θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να ταξινομήσουν τον τόνο οποιουδήποτε κειμένου (από ελπιδοφόρα ηλεκτρονικά μηνύματα και δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων σε κριτικές πελατών και πίνακες μηνυμάτων) ως θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα για να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τις διαθέσεις των πελατών και στη συνέχεια να πραγματοποιήσουν τις κατάλληλες ενέργειες.

Η πρόθεση Einstein θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να εκπαιδεύσουν ένα μοντέλο ταξινόμησης των υποκειμενικών ερωτημάτων των πελατών για αυτόματη δρομολόγηση, κλιμάκωση περιπτώσεων εξυπηρέτησης και εξατομίκευση εκστρατειών μάρκετινγκ.

Η εταιρία της Sarah Franklin,SVP Developer Relations, απεικονίζει αυτό το εργαλείο με το παρακάτω παράδειγμα: “Μια εταιρεία λιανικής πώλησης θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την Einstein Intent για να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή που ταξινομεί αυτόματα τα εισερχόμενα ερωτήματα υποστήριξης πελατών για να εντοπίζει ποιοι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα αποστολής ώστε προληπτικά να παρέχουν επικοινωνιακή υποστήριξη και λεπτομέρειες παρακολούθησης προϊόντος.

Ως τρίτο στοιχείο εδώ, έχουμε την ανίχνευση αντικειμένων Einstein. Το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκπαιδεύουν μοντέλα για να αναγνωρίζουν πολλαπλά μοναδικά αντικείμενα μέσα σε μία εικόνα, καθώς και για τη θέση, το μέγεθος και τις ποσότητες αυτών των αντικειμένων. Η ανίχνευση αντικειμένων Einstein μπορεί να εφαρμοστεί για τη βελτίωση των υπηρεσιών, της διαχείρισης αποθεμάτων και των εφαρμογών δημοσίευσης ραφιών. Για παράδειγμα, μια εταιρεία αναψυκτικών θα μπορούσε να βελτιώσει τη διαχείριση αποθεμάτων και την εξυπηρέτηση αναλύοντας αυτόματα τις φωτογραφίες από τα ράφια για να μετρήσει το προϊόν και στη συνέχεια να υπολογίσει και να ξεκινήσει μια νέα παραγγελία.

Το ξύπνημα των προγραμματιστών δεδομένων;

Το ερώτημα που προκύπτει από αυτές τις βελτιώσεις προϊόντων, όσο αξιόλογες μπορεί να είναι, είναι το τι σημαίνει όλο αυτό για τους προγραμματιστές εφαρμογών λογισμικού; Χρειαζόμαστε ακόμα προγραμματιστές λογισμικού που είναι ικανοί να δουλεύουν με αλγορίθμους και «χτίσιμο προγραμμάτων» από ένα ακατέργαστο σημείο; Τελικά η ύπαρξη εκτεταμένων πλατφορμών αυτού του είδους σημαίνει ότι δεν χρειαζόμαστε προγραμματιστές αλγορίθμων με τον ίδιο τρόπο πια; Μήπως χρειαζόμαστε μόνο προγραμματιστές δεδομένων;

Ο επικεφαλής επιστήμονας του Salesforce Richard Socher λέει “Για να λειτουργήσει το AI χρειάζονται τρία πράγματα, αλγόριθμοι AI, δεδομένα για τη τροφοδότηση των μοντέλων σας και ενσωμάτωση με ροές εργασίας. Αλλά χωρίς τα δεδομένα, τα άλλα δύο στοιχεία είναι ανούσια. Οι προγραμματιστές πρέπει να μάθουν να συλλέγουν μη δομημένα δεδομένα από τον απέραντο ωκεανό που δημιουργούν οι κινητές συσκευές, τα κοινωνικά μέσα, τα IoT και άλλα, προκειμένου να εκπαιδεύσουν πρότυπα πρόβλεψης και να προσφέρουν τις εμπειρίες που αναμένουν οι καταναλωτές.

Ο Socher υποστηρίζει επίσης ότι με την πρόοδο στην αφαίρεση και τα ισχυρότερα εργαλεία και πλαίσια, οι προγραμματιστές μπορούν πλέον να εργάζονται σε όλο και πιο πολύπλοκα πρότζεκτ. Με AI και αυτοματοποίηση, ακόμη και εδώ ο ρόλος του προγραμματιστή φαίνεται να αλλάζει. Επειδή πολλά βασικά εργαλεία αυτοματοποιούνται, οι προγραμματιστές μπορούν να επικεντρωθούν στη χρήση του AI για την επίλυση πιο πολύπλοκων επιχειρηματικών προβλημάτων που οδηγούν σε νέες βελτιώσεις στην επιχείρηση τους.

“Μέσα σε λίγα χρόνια, κάθε σημαντική απόφαση (προσωπική ή επιχειρηματική) θα γίνει με τη βοήθεια του AI. Αλλά για να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το AI, πρέπει να οικοδομήσουμε τον αγωγό τεχνολογικών ταλέντων. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, σχεδόν τα δύο τρίτα των σημερινών παιδιών θα έχουν θέσεις εργασίας που δεν έχουν ακόμη εφευρεθεί. Αυτό σημαίνει ότι καθώς το AI μεταμορφώνει τον κύκλο ζωής του λογισμικού ανάπτυξης, πρέπει να ενθαρρύνουμε όσους έχουν τις ικανότητες να μάθουν τις δυνατότητες του AI ώστε να αποτελέσουν το εργατικό δυναμικό του μέλλοντος ».

Χαμηλός κώδικας στο άμεσο μέλλον

Το Salesforce έχει σαφώς την αποστολή να προωθήσει την ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού χαμηλού κώδικα. Αυτό βέβαια μας οδηγεί στην ανάπτυξη εφαρμογών από πολίτες-προγραμματιστές (απλοι κατασκευαστές λογισμικού από μπλοκ) … και δεν είναι όλοι πεπεισμένοι ότι αυτό είναι καλό.

Εν τω μεταξύ, η Salesforce συνεχίζει την αγάπη της για την ανάπτυξη και γι’ αυτό ισχυρίζεται ότι έχει υπογράψει έως και τέσσερα εκατομμύρια προγραμματιστές-μέλη στην online, διαδραστική, γιγαντιαία πλατφόρμα εκμάθησης της Trailhead. Από την κυκλοφορία του το 2014, στην Trailblazers έχουν απονεμηθεί περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια βραβεία, τα οποία σχετίζονται άμεσα με τις ζητούμενες εργασιακές δεξιότητες.

Εν κατακλείδι, οι πλατφόρμες δεν αντικαθιστούν εντελώς την ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού «σκληρού πυρήνα», αλλά η αμοιβαία συνύπαρξη με αυτούς είναι αναπόφευκτη.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!
Next Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

You might also like

CRM

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα

Ενημέρωση

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2B

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 1ο]

Με την ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών να παραμένει μια «καυτή» θεματική ενότητα για μοντέρνες επιχειρήσεις που κοιτούν το μέλλον με προοπτική, σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες όπως είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e

B2C

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

B2B

Τα 7καλύτερα mobile productivity apps για το B2B

H διοίκηση μιας B2B εταιρίας είναι απαιτητική και δύσκολη ακόμα και για τον πιο έμπειρο CEO. Από την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων, μέχρι τα οικονομικά και τις προσλήψεις, υπάρχουν πολλά που

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply