Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για πωλήσεις μέσων με CRM

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για πωλήσεις μέσων με CRM

Τα διαφημιστικά μέσα σήμερα είναι αισθητά διαφοροποιημένα  από την αγορά ακόμη και πριν από μια δεκαετία. Καθοδηγούμενοι από τη προσέγγιση των μέσων ενημέρωσης, την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής, και την τάση των social media για την αυτόματη διαφημίσεις. Η Διαφήμιση είναι πιο συνεργάσιμη, προσωπικά, και ποικίλα. Για παράδειγμα, ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν τώρα να προσωποποιηθουν ανάλογα με το πόσο ο χρήστης πλοηγείται στο διαδίκτυο (επίσης γνωστή ως αυτόματη αγορά διαφήμισης). Η Amazon, ή οποιοσδήποτε πωλητής λιανικής, μπορεί να δείξει συγκεκριμένα προϊόντα με βάση τις προηγούμενες αναζητήσεις και προβολές.

Ομοίως, οι χώροι για να δει τις διαφημίσεις αλλάζουν. Δεν βλέπουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες τις διαφημίσεις όταν παρακολουθούν τηλεόραση? τα κανάλια απευθείας μετάδοσης, όπως η Amazon και η Hulu έχουν αλλάξει για πάντα τον τρόπο που οι θεατές βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα. Το Netflix, ιστοσελίδα χωρίς διαφημίσεις, είχε το νούμερο ένα ζωντανό σόου μέσα στο το 2016, καθώς και τρία από τα τέσσερα πιο επιτυχημένα ζωντανά σόου του ίδιου έτους. Καθώς οι καταναλωτές στραφούν προς δικτυακούς τόπους περιεχομένου καταβληθεί, λιγότεροι τηλεθεατές βλέπουν τα διαφημιστικά σποτ του δικτύου ή το καλώδιο.

Επιπλέον, η σύγχρονη διαφήμιση απαιτεί περισσότερη αλληλεπίδραση μεταξύ των ομοίων, τους διαφημιστές και τους πιθανούς πελάτες. «Αξιολογήσεις και απόψεις, καθώς και με επιρροή» Οι πελάτες θεωρούσαν, αποτελούν βασικά στοιχεία της σύγχρονης διαφήμισης. Ίσως το πιο σημαντικό, μεγάλο δεδομένων είναι η κινητήρια δύναμη τις τοποθετήσεις διαφήμισης και τοποθεσίες. Μάλιστα, οι ειδικοί της βιομηχανίας έχουν υποθέσει ότι τα μεγάλα στοιχεία είναι «η βασική κινητήρια δύναμη πίσω από την έναρξη της προγραμματικής αγοράς και πώλησης, και είναι αφαιρώντας την ανάγκη να προβούμε σε εικασίες κατά την αγορά και την πώληση αποφάσεις.»

Όπως το κοινό δυναμικό των μέσων ενημέρωσης γίνει μικρότερο και πιο εξατομικευμένο, πιο εντοπισμένο και μοναδικά προϊόντα θα μπορούσε να δει περισσότερα κέρδη από τις διαφημίσεις από τις μεγάλες εταιρείες κάνουν. Εν τω μεταξύ, το μικρότερο βάρος της ψηφιακής διαφήμισης (σκεφτείτε Facebook διαφήμισης σε σχέση με σημείο Superbowl) επιτρέπει νέων, επαναστατικών στυλ των διαφημιστικών μέσων. Λαμβάνοντας υπόψη τις ριζικές αλλαγές στον τρόπο που κάνουν τις βιομηχανίες και διαφημιστική προβολή σε πιθανούς πελάτες και υφιστάμενους πελάτες, επαγγελματίες πωλήσεων των μέσων ενημέρωσης που σαφώς δεσμευτεί για νέες προσεγγίσεις θα είναι η αναμφισβήτητα πιο επιτυχημένη από ό, τι εκείνοι που δεν το κάνουν.

Παρόλο που οι νέες τεχνολογίες προφανώς περιλαμβάνουν streaming και άλλες ψηφιακές διαφημίσεις, που περιλαμβάνουν και τις τεχνολογικές βελτιώσεις στον τρόπο εργασίας των πωλήσεων των μέσων ενημέρωσης. Πριν από δέκα χρόνια, οι τεχνολογίες των πωλήσεων των μέσων ενημέρωσης αποτελούνταν από τα τηλέφωνα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και σωρούς των φύλλων, αλλά η σημερινή πωλήσεις μέσα μαζικής ενημέρωσης απαιτούν τεχνολογίες που μπορούν να διαχειριστούν τους επαγγελματίες των πωλήσεων των δεδομένων και την πτήση συνεργάζονται σε στρατηγικές. Διαχείριση Πελατειακών σχέσεων (CRM), το λογισμικό μπορεί να βοηθήσει ομάδες πωλήσεων μέσα για να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά λογαριασμούς και να κρατήσει στην κορυφή της σημαντικής, οι τρέχουσες τάσεις στις διαφημίσεις των μέσων ενημέρωσης. Με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και περισσότερη στόχευση δυνατότητα επιλογής, οι εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης μπορεί να αυξήσει τα έσοδα των πωλήσεων και να επικεντρωθεί σε επιτυχημένες πωλήσεις media συνεργασίες / πελάτη.

Ουσιαστικά, CRM (Customer Relationship Management) πλατφόρμες λογισμικού βοηθήσουν στη διαχείριση των επιχειρήσεών τους διαφορετικές ομάδες, δημιουργούν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, τη διαχείριση των αλλαγών σε πραγματικό χρόνο, και να αναλύσει μακροχρόνια δεδομένα για τη δημιουργία μελλοντικών στόχων. CRM (Customer Relationship Management) τρέξει το φάσμα των τιμών και των δυνατοτήτων μέγεθος? τόσο μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις οργανωτικές και ολοκληρωμένη ικανότητες της CRM (Customer Relationship Management). CRM Πωλήσεις ας συγκεκριμένα τις εταιρείες να διαχειρίζονται προφίλ του πελάτη, την αυτοματοποίηση ορισμένα είδη συναλλαγών πωλήσεων, την ανάπτυξη της εμπορίας, καθώς και τη δημιουργία και την ανάλυση των δεδομένων των πωλήσεων μεταξύ των τομέων. Τις πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης, τα οποία πωλούν διαφημιστικό χώρο σε όλο το φάσμα των μέσων ενημέρωσης, μπορούν να επωφεληθούν από τις στρατηγικές συνάθροιση δεδομένων ενός CRM και δυνατότητες πολυμέσων. Δεδομένου ότι οι αλλαγές του περιβάλλοντος πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης για να αγκαλιάσει τις σημερινές τάσεις, ένα media πωλήσεις ειδικά CRM μπορεί να κρατήσει τις επιχειρήσεις επικεντρώνονται σε τόπους και τους πελάτες τους, βοηθώντας τους να αυξήσουν τις πωλήσεις σε όλους τους τομείς.

Τρόποι για τη βιομηχανία προσαρμοσμένων CRM τη δημιουργία και την ενίσχυση των τεχνολογιών που αυξάνουν τις πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης

Υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες: Με CRM (Customer Relationship Management) πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών. CRM ομάδων χρόνια οι πωλήσεις έχουν πρόσβαση χαρτοφυλακίων πελατών, δεδομένα, και κάντε κλικ-για-κλήση εφαρμογές από μια σειρά από συσκευές. Ομάδες πωλήσεων είναι πιο κινητικοί, το check in με τους πελάτες εντός και εκτός του χώρου, καθώς και πρόσβαση σε νέα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Cloud-based CRM είναι επίσης εξαιρετικά επεκτάσιμη? η ανάγκη για περισσότερο αυξάνεται το προσωπικό, CRM μπορεί να επιτρέψει όλο και περισσότερο μέσα πρόσβασης και χρήσης του λογισμικού χωρίς την προσθήκη servers ή εξοπλισμό. Ειδικότερα, CRM cloud-based αποφυγή μεγαλύτερων, εκκίνησης κόστους υποδομής, αφήνοντας επιχειρήσεις επικεντρώνονται στο προσωπικό και την εξυπηρέτηση.

Σύνθετη ευκαιρίες αύξηση των πωλήσεων και οδηγεί: CRM Media ειδικές πωλήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να ταξινομούν και να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες πωλήσεων. CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να αυτοματοποιήσει την απόκτηση του πελάτη πληροφορίες μέσω web φόρμες εγγραφής, και το λογισμικό μπορεί να οργανώσει και να αποθηκεύσετε αυτές τις λεπτομέρειες για τη συνεργασία της πρόσβασης των χρηστών. Επιπλέον, ΠΥΑ να διαδώσει νοημοσύνη προσφυγής των πωλήσεων προς τα δεξιά πωλητή ή ομάδα. Οι ομάδες μπορούν να προγραμματίσουν την αλληλεπίδραση πελάτη με βάση τον κίνδυνο, ή προτεραιότητα τις επαφές και τις περιοχές με δυνατότητες ανάπτυξης. Οι πράκτορες μπορούν να οργανώσουν τους πελάτες και τους πελάτες από το στάδιο της διαδικασίας. Μέσα από την οργάνωση σε πραγματικό χρόνο, οι χρήστες μπορούν να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα και να δημιουργήσουν περισσότερες πωλήσεις, γνωρίζοντας με σαφήνεια ποιες οι πελάτες χρειάζονται πληροφορίες, υπηρεσίες, ή άμεση επιστροφές κλήσεων.

Αναλύστε τα δεδομένα για τον προσδιορισμό των τάσεων και μεγαλύτερα επίπεδα επιρροής: Με CRM (Customer Relationship Management) για τις πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύσουν τις βραχυπρόθεσμες και τις μακροπρόθεσμες τάσεις στη βιομηχανία, καθώς και το προσωπικό των πωλήσεων οθόνη και τα χαρτοφυλάκια των πελατών. CRM Πωλήσεις δώσει end-to-end προβολής και της συνολικής διαχείρισης των μέσων ενημέρωσης, έτσι ώστε οι διαχειριστές μπορούν να ενημερώσουν καλύτερα και τα καθήκοντα των πωλήσεων εκπρόσωπος. Πράκτορες μπορούν να δουν το ιστορικό των δεδομένων της απόδοσης της διαφήμισης και των πληροφοριών των πελατών μαζί. Επιπλέον, CRM (Customer Relationship Management) μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να βοηθήσει στην πρόβλεψη μελλοντικών ευκαιριών. Η ανάλυση των δεδομένων μπορεί να αναδείξει τις μελλοντικές προοπτικές των πωλήσεων που μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό. CRM μπορεί να παρέχει αναλυτικά στοιχεία των σημερινών και παλαιότερων δεδομένων για να διαμορφώσετε γήπεδα ή να δημιουργήσετε περιεχόμενο για μεμονωμένους πελάτες και τον πελάτη να εκτελέσει την ανάλυση του ανταγωνισμού για την ανάπτυξη ισχυρότερη στρατηγικές.

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη και την οικοδόμηση των συνδέσεων των πελατών: Media CRM παράγοντες χρόνια οι πωλήσεις έχουν πρόσβαση σε μια μυριάδα των μορφών μέσων από ένα απλό ταμπλό, έτσι ώστε μέσα να έχουν πρόσβαση στους πελάτες μέσω των social media, κείμενο, φωνή, και βίντεο. Επειδή οι χρήστες έχουν πλήρη πρόσβαση στα χαρτοφυλάκια των πελατών, μπορούν να δημιουργήσουν συνοχή με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σε όλο τον κύκλο πωλήσεων του πελάτη, επιτρέποντας σε όλους τους χρήστες, διαχειριστές και ειδικοί λογαριασμό δείτε τα ίδια στοιχεία και πληροφορίες που δίνουν στους πελάτες μια εξατομικευμένη, συνεκτική εμπειρία. Με την ενσωμάτωση των πωλήσεων, εξυπηρέτησης και διαχείρισης σε μια πλατφόρμα, οι σχεδιαστές διαφήμιση μπορεί να ευθυγραμμίσει την ανάπτυξη αντίστοιχων με τη συνολική στρατηγική ενός διαφημιστή και να παρέχει λεπτομερείς αναφορές σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεων.

Ενίσχυση της διαχείρισης του εργατικού δυναμικού: Media CRM μπορεί να βοηθήσει τους διαχειριστές ακολουθήσουν πιο εύστοχα την πρόοδο των ομάδων τους. CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να αυτοματοποιήσει ειδικά, βασικά στοιχεία στο εσωτερικό της χοάνης πωλήσεων, όπως η δημιουργία αυτόματου callbacks και τη δημιουργία υπενθυμίσεις για τις ανανεώσεις. CRM βοηθήσει επίσης την αναβάθμιση σύνολα πωλήσεων δεξιοτήτων, επιτρέποντας στους διαχειριστές να παρακολουθούν πρακτόρων μέρα με την ημέρα την πρόοδο, την απομόνωση ζητήματα και διαφορές, και να αναπτύξουν προγράμματα κατάρτισης που την αναβάθμιση των χρηστών επάρκειας των πωλήσεων.

Συνεργαστείτε με άλλες ομάδες πωλήσεων και εμπειρογνώμονες των μέσων ενημέρωσης: εφαρμογή και την υιοθέτηση Media CRM βοήθεια ομάδες συνεργάζονται και δίνουν έμφαση πελατοκεντρική αποτελέσματα. CRM (Customer Relationship Management) χρόνια πράκτορες μοιράζονται πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, CRM προώθηση διυπηρεσιακή συνεργασία μεταξύ των πωλήσεων, διαχείρισης λογαριασμών, και οι σχεδιαστές λογαριασμό. Αντιπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να συνεργάζονται με τους λογαριασμούς για να πάρει ιστορίες και άλλες πληροφορίες, και στη συνέχεια τους λογαριασμούς πρόοδο chart πωλήσεων μπορεί».

Όπως η διαφήμιση έχει αλλάξει ριζικά κατά την τελευταία δεκαετία, ο κλάδος των πωλήσεων των μέσων ενημέρωσης έχει μετατοπιστεί δεξιά μαζί με αυτό, και με καλό λόγο. Σημαντικές θέσεις του κλάδου έχουν μετατοπιστεί από την εκτύπωση, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση σε απευθείας σύνδεση συνεχούς ροής και ψηφιακού περιεχομένου. Έτσι είναι λογικό ότι η βιομηχανία έχει γίνει επίσης πιο ψηφιοποιημένο, το cloud-based και κινητά.

Για τις επιχειρήσεις πώλησης των μέσων ενημέρωσης για να λειτουργήσει στη σημερινή ταχέως εξελισσόμενη αγορά, χρειάζονται εργαλεία που μπορεί να αναλύσει τις αλλαγές και να δημιουργήσουν αποτελεσματικές, ικανοποιώντας την εμπειρία των πελατών. Ενώ παλαιότερα οι εταιρείες πωλήσεων θα μπορούσε να κάνει με φύλλα και σταθερά, τις σύγχρονες επιχειρήσεις επιτυχημένες πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης πρέπει κινητά, σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε δεδομένα, πληροφορίες πελατών, και τη διαφήμιση χαρτοφυλάκια. Πλατφόρμες CRM Sales είναι ένα συνεκτικό τρόπο για να δημιουργήσει καλές αγώνες μεταξύ των εταιρειών πωλήσεων και των πελατών.

Media πωλήσεων προσαρμοσμένων CRM (Customer Relationship Management) συνδυάζουν τα στοιχεία της CRM πωλήσεων με ειδική ανάλυση των δεδομένων για τη διαφήμιση και τα μέσα ενημέρωσης της βιομηχανίας. Μπορούν να σας βοηθήσει να οργανώσετε πράκτορες και ανάλυση σχετικών δεδομένων, να δημιουργήσει μια πιο θετική εμπειρία του πελάτη, καθώς και σημαντικές συνδυάζουν τα social media με τις ψηφιακές τεχνολογίες με διαφημιστικό περιεχόμενο. Μπορούν να δημιουργήσουν μια πιο ομαλή εμπειρία πωλήσεων που βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη σημερινή τους τρόπους των διαφημιστικών μέσων και της ψηφιακής τάσεις. Με τη δημιουργία ενός σύγκλιση των πωλήσεων τεχνολογίας και το μυαλό των μέσων ενημέρωσης, εταιρείες πωλήσεων μέσα ενημέρωσης μπορούν να βγαίνουν στην αγορά, όπως είναι στην εμπροσθοφυλακή της ψηφιακής διαφήμισης των μέσων ενημέρωσης.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud
Next Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

You might also like

B2B

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

CRM

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

B2C

Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

H ανάπτυξη μιας λίστας με email αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας που περιλαμβάνει το inbound marketing μιας επιχείρησης. Ακόμα και με όλα τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα σήμερα,

B2C

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως θα γράφαμε ένα άρθρο με θέμα το γιατί είναι σημαντικό για μια επιχέιρηση στην σύγχρονη εποχή του online marketing, να χτίσει μια λίστα με emails. Ωστόσο,

Ενημέρωση

B2C marketing: Η αξία του content, social marketing και SEO

To Business 2 Customer αναφέρεται σε όλες τις τακτικές και καλύτερες πρακτικές, που χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε πελάτες. Υπάρχουν αρκετές διαφορές ανάμεσα στο B2C και το B2B

B2B

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply