Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017.

Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την ενσωμάτοση της στο LinkedIn Sales Navigator, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια απλοποιημένη εμπειρία μεταξύ των δύο εφαρμογών, με στόχο την ενδυνάμωση των επαγγελματιών πωλήσεων με τα σχετικά δεδομένα για την παροχή πιο πολύτιμων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Το LinkedIn Sales Navigator για το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να παρέχει στους χρήστες τα σχετικά δεδομένα σε όλες τις εφαρμοστέες συσκευές σε πραγματικό χρόνο.

Αυτή η ενσωμάτωσει έχει σχεδιαστεί για να παρέχει νέα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες πωλήσεων να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να παρουσιαστούν μέσω του TeamLink, να αναγνωρίσουν νέες επαφές με τα συμφραζόμενα να οδηγούν σε συστάσεις και να ειδοποιηθούν για αλλαγές εργασίας και εταιρίας. Οι”Icebreakers” που θεωρούνται εξαιρετικά εργαλεία πώλησης σχέσεων που δείχνουν κοινές συνδέσεις, εμπειρίες και ενδιαφέροντα, καθώς και έναν σύνδεσμο με την πρόσφατη ροή δραστηριοτήτων.

Το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημείων επαφής των πελατών σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και ομάδες υποστήριξης που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να μεγιστοποιήσουν τις επιπτώσεις των αλληλεπιδράσεων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του πελάτη.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με γνώμονα τους επαγγελματίες πωλήσεων, το LinkedIn Sales Navigator συνδέεται με τη δύναμη του δικτύου των περισσότερων από 500 εκατομμυρίων μελών του LinkedIn για να βοηθήσει τους επαγγελματίες πωλήσεων να βρουν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πιθανούς και τωρινούς πελάτες.

“Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι πωλητές πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν από τα στοιχεία επικοινωνίας τους”, λέει ο Jason Rushforth, αντιπρόεδρος της Infor πελάτη και γενικός διευθυντής.

“Η ενσωμάτωση πρωτοποριακών εργαλείων όπως το LinkedIn Sales Navigator στο Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να είναι ανταγωνιστικές στο σημερινό επιθετικό περιβάλλον πώλησης”.

Η ενσωμάτωση θα είναι διαθέσιμη για το Infor CRM (Customer Relationship Management) και το Sales Navigator Team ή Enterprise έκδοση το καλοκαίρι του 2017.

Με 16.000 υπαλλήλους και περισσότερους από 90.000 πελάτες σε περισσότερες από 170 χώρες, το λογισμικό Infor έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις εταιρείες προσαρμοσμένο λογισμικό ειδικά για τη βιομηχανία.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης
Next Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

You might also like

Ενημέρωση

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 1ο]

Με την ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών να παραμένει μια «καυτή» θεματική ενότητα για μοντέρνες επιχειρήσεις που κοιτούν το μέλλον με προοπτική, σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες όπως είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e

ERP

Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

Η τεχνολογία καλύπτει όλες τις πτυχές της αλυσίδας εφοδιασμού, βελτιώνοντας την προβολή και τον έλεγχο των αποθεμάτων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και συμβάλλοντας ακόμη και στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Εργαλεία

ERP

3 βήματα-κλειδιά για να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα ERP

Τι είναι ένα σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ); Είναι ένα πακέτο λογισμικού που έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται βασικές λειτουργίες μέσα σε μια επιχείρηση, προσφέροντας παράλληλα μια κοινόχρηστη βάση

B2B

Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP

Ποια βήματα ακολουθείς όταν αγοράζεις νέα τεχνολογία; Είτε πρόκειται για προσωπικό smartphone είτε για βασικό επιχειρησιακό λογισμικό, το διαδίκτυο είναι συνήθως η πρώτη επιλογή αναζήτησης.Ακόμη και σε μια σχετικά εξειδικευμένη περιοχή

CRM

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

e-Shops

3 συχνές ανησυχίες που σχετίζονται με το SaaS ERP και γιατί δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα

Ίσως μόλις ανακαλύψατε το SaaS ERP ( Enterprise resource planning ) και μαζί όλους τους κινδύνους και τα οφέλη που μπορεί να συνοδεύουν ένα σύστημα βασισμένο στο cloud. Ίσως, πάλι, να έχετε

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply