Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017.

Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την ενσωμάτοση της στο LinkedIn Sales Navigator, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια απλοποιημένη εμπειρία μεταξύ των δύο εφαρμογών, με στόχο την ενδυνάμωση των επαγγελματιών πωλήσεων με τα σχετικά δεδομένα για την παροχή πιο πολύτιμων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Το LinkedIn Sales Navigator για το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να παρέχει στους χρήστες τα σχετικά δεδομένα σε όλες τις εφαρμοστέες συσκευές σε πραγματικό χρόνο.

Αυτή η ενσωμάτωσει έχει σχεδιαστεί για να παρέχει νέα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες πωλήσεων να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να παρουσιαστούν μέσω του TeamLink, να αναγνωρίσουν νέες επαφές με τα συμφραζόμενα να οδηγούν σε συστάσεις και να ειδοποιηθούν για αλλαγές εργασίας και εταιρίας. Οι”Icebreakers” που θεωρούνται εξαιρετικά εργαλεία πώλησης σχέσεων που δείχνουν κοινές συνδέσεις, εμπειρίες και ενδιαφέροντα, καθώς και έναν σύνδεσμο με την πρόσφατη ροή δραστηριοτήτων.

Το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημείων επαφής των πελατών σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και ομάδες υποστήριξης που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να μεγιστοποιήσουν τις επιπτώσεις των αλληλεπιδράσεων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του πελάτη.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με γνώμονα τους επαγγελματίες πωλήσεων, το LinkedIn Sales Navigator συνδέεται με τη δύναμη του δικτύου των περισσότερων από 500 εκατομμυρίων μελών του LinkedIn για να βοηθήσει τους επαγγελματίες πωλήσεων να βρουν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πιθανούς και τωρινούς πελάτες.

“Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι πωλητές πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν από τα στοιχεία επικοινωνίας τους”, λέει ο Jason Rushforth, αντιπρόεδρος της Infor πελάτη και γενικός διευθυντής.

“Η ενσωμάτωση πρωτοποριακών εργαλείων όπως το LinkedIn Sales Navigator στο Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να είναι ανταγωνιστικές στο σημερινό επιθετικό περιβάλλον πώλησης”.

Η ενσωμάτωση θα είναι διαθέσιμη για το Infor CRM (Customer Relationship Management) και το Sales Navigator Team ή Enterprise έκδοση το καλοκαίρι του 2017.

Με 16.000 υπαλλήλους και περισσότερους από 90.000 πελάτες σε περισσότερες από 170 χώρες, το λογισμικό Infor έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις εταιρείες προσαρμοσμένο λογισμικό ειδικά για τη βιομηχανία.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης
Next Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

You might also like

Ενημέρωση

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2B

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση θα γίνει πραγματικότητα για κάθε επιχείρηση

Σε γενικές γραμμές, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) αφορά την αποστολή (ή και λήψη) τιμολογίων που βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή εν αντιθέσει με τα κλασικά τιμολόγια έντυπης μορφής. H ηλεκτρονική

Ενημέρωση

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην Ελλάδα απέκτησε νομική και ουσιαστική υπόσταση το 2014 με το Φ.Ε.Κ Α/251, και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων. Ωστόσο, ακόμα

B2B

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 1ο]

Με την ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών να παραμένει μια «καυτή» θεματική ενότητα για μοντέρνες επιχειρήσεις που κοιτούν το μέλλον με προοπτική, σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες όπως είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e

CRM

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

e-Shops

Τα 13 καλύτερα CRM ανοιχτού κώδικα που διατίθενται δωρεάν

Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει πουθενά εργασία που να προσφέρεται δωρεάν σε αυτό τον κόσμο, ακριβώς όπως δεν υπάρχει πουθενά και δωρεάν φαγητό. Ωστόσο, δεν φαίνεται να ισχύει το

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply