Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017.

Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την ενσωμάτοση της στο LinkedIn Sales Navigator, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια απλοποιημένη εμπειρία μεταξύ των δύο εφαρμογών, με στόχο την ενδυνάμωση των επαγγελματιών πωλήσεων με τα σχετικά δεδομένα για την παροχή πιο πολύτιμων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Το LinkedIn Sales Navigator για το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να παρέχει στους χρήστες τα σχετικά δεδομένα σε όλες τις εφαρμοστέες συσκευές σε πραγματικό χρόνο.

Αυτή η ενσωμάτωσει έχει σχεδιαστεί για να παρέχει νέα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες πωλήσεων να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να παρουσιαστούν μέσω του TeamLink, να αναγνωρίσουν νέες επαφές με τα συμφραζόμενα να οδηγούν σε συστάσεις και να ειδοποιηθούν για αλλαγές εργασίας και εταιρίας. Οι”Icebreakers” που θεωρούνται εξαιρετικά εργαλεία πώλησης σχέσεων που δείχνουν κοινές συνδέσεις, εμπειρίες και ενδιαφέροντα, καθώς και έναν σύνδεσμο με την πρόσφατη ροή δραστηριοτήτων.

Το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημείων επαφής των πελατών σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και ομάδες υποστήριξης που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να μεγιστοποιήσουν τις επιπτώσεις των αλληλεπιδράσεων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του πελάτη.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με γνώμονα τους επαγγελματίες πωλήσεων, το LinkedIn Sales Navigator συνδέεται με τη δύναμη του δικτύου των περισσότερων από 500 εκατομμυρίων μελών του LinkedIn για να βοηθήσει τους επαγγελματίες πωλήσεων να βρουν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πιθανούς και τωρινούς πελάτες.

“Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι πωλητές πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν από τα στοιχεία επικοινωνίας τους”, λέει ο Jason Rushforth, αντιπρόεδρος της Infor πελάτη και γενικός διευθυντής.

“Η ενσωμάτωση πρωτοποριακών εργαλείων όπως το LinkedIn Sales Navigator στο Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να είναι ανταγωνιστικές στο σημερινό επιθετικό περιβάλλον πώλησης”.

Η ενσωμάτωση θα είναι διαθέσιμη για το Infor CRM (Customer Relationship Management) και το Sales Navigator Team ή Enterprise έκδοση το καλοκαίρι του 2017.

Με 16.000 υπαλλήλους και περισσότερους από 90.000 πελάτες σε περισσότερες από 170 χώρες, το λογισμικό Infor έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις εταιρείες προσαρμοσμένο λογισμικό ειδικά για τη βιομηχανία.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης
Next Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

You might also like

Ενημέρωση

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2C

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για πωλήσεις μέσων με CRM

Τα διαφημιστικά μέσα σήμερα είναι αισθητά διαφοροποιημένα  από την αγορά ακόμη και πριν από μια δεκαετία. Καθοδηγούμενοι από τη προσέγγιση των μέσων ενημέρωσης, την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής, και

ERP

Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP

Ποια βήματα ακολουθείς όταν αγοράζεις νέα τεχνολογία; Είτε πρόκειται για προσωπικό smartphone είτε για βασικό επιχειρησιακό λογισμικό, το διαδίκτυο είναι συνήθως η πρώτη επιλογή αναζήτησης.Ακόμη και σε μια σχετικά εξειδικευμένη περιοχή

B2B

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει να εισχωρεί στη καθημερινή ρουτίνα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων. Με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να

Ενημέρωση

Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

Στον ενδιάμεσο χρόνο με αρχή το 2002, ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα ως προς μέσο θεώρησης των στοιχείων ο φορολογικός μηχανισμός. Η κατάργηση της θεώρησης των βιβλίων ήρθε τμηματικά και η πλήρης

CRM

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply