Τα 13 καλύτερα CRM ανοιχτού κώδικα που διατίθενται δωρεάν

Τα 13 καλύτερα CRM ανοιχτού κώδικα που διατίθενται δωρεάν

Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει πουθενά εργασία που να προσφέρεται δωρεάν σε αυτό τον κόσμο, ακριβώς όπως δεν υπάρχει πουθενά και δωρεάν φαγητό. Ωστόσο, δεν φαίνεται να ισχύει το ίδιο και για τα συστήματα CRM (Customer Relations Management).

Υπάρχουν δύο κατηγορίες δωρεάν συστημάτων για το CRM: εκείνα που είναι δωρεάν αλλά διατίθενται με περιορισμένες δυνατότητες και features, και εκείνα που είναι ανοιχτού κώδικα. Οι δωρεάν, αλλά περιορισμένες, εκδόσεις συνήθως θέτουν όρια που μπορεί να σχετίζονται με το μέγιστο αριθμό χρηστών, επαφών, αποθηκευτικού χώρου, επιπρόσθετων features ή κάποιο συνδυασμό των προηγουμένων.

Στην άλλη όψη του νομίσματος, οι λύσεις ανοιχτού κώδικα, προσφέρουν στο χρήστη μια απεριόριστη και πλήρως λειτουργική CRM εμπειρία.  Το μόνο μειονέκτημα είναι πως η επιχείρησή σας, πιθανόν θα χρειαστεί ένα αποκλειστικό άτομο (ή ομάδα) προκειμένου να εγκαταστήσει και να διαμορφώσει το CRM (Customer Relations Management) σύστημα. Εξαιτίας αυτού, κάθε σύστημα CRM ανοιχτού κώδικα είναι εκ φύσεως εξαιρετικά προσαρμόσιμο, κάτι το οποίο είναι πολύ καλό. Κάθε διαθέσιμο σύστημα ανοιχτού κώδικα είναι ξεχωριστό και έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί κάποιες επιχειρήσεις καλύτερα από κάποιες άλλες.

Που μπορείτε να βρείτε αυτά τα «μαγικά» και δωρεάν συστήματα για το CRM (Customer Relations Management);

Λίγο παρακάτω φυσικά, στη λίστα που έχουμε ετοιμάσει για εσάς. Ρίξτε μια ματιά στο συγκριτικό γράφημα που βρίσκεται πριν από τη λίστα μας και διαβάστε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το σύστημα CRM που σας ενδιαφέρει περισσότερο.

Σημειώστε πως η σειρά με την οποία επιλέξαμε να σας παρουσιάσουμε τις επιλογές είναι τυχαία, και θυμηθείτε πως κάθε CRM (Customer Relations Management) είναι ξεχωριστό και μοναδικό, έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετεί κάποιες επιχειρήσεις καλύτερα από κάποιες άλλες.

 

 

1. SuiteCRM

Το SuiteCRM είναι ένα σύστημα CRM (Customer Relations Management) ανοιχτού κώδικα το οποίο αποτελεί μια εναλλακτική λύση του SugarCRM και είναι ουσιαστικά βασισμένο στην έκδοση ανοιχτού κώδικα της ίδιας της Sugar.

Η αλήθεια είναι πως το SugarCRM Community Edition παρουσιάζετε με αρκετές ελλείψεις, και όπως σωστά το έθεσε και ένας reviewer «το SuiteCRM προσφέρει τα καλύτερα μεταξύ των δύο κόσμων». Το SuiteCRM μπορεί να είναι βασισμένο στον ανοιχτό κώδικα του SugarCRM, χρησιμοποιεί όμως και αρκετά ad-ons προκειμένου να φτάσει κοντά (εάν όχι και να ξεπεράσει) στις λύσεις της Sugar που διατίθενται επί πληρωμή.

Το SuiteCRM προσφέρει δωρεάν υποστήριξη μέσω forum, ή αποκλειστική υποστήριξη επί πληρωμή που διατίθεται σε 3 επίπεδα τα οποία εξαρτώνται από τον χρόνο απόκρισης και το μέγιστο χρόνο απασχόλησης του ίδιου του κέντρου υποστήριξης. Οι τιμές ξεκινούν από τα 2.000 δολάρια το χρόνο. Επίσης, η επερχόμενη έκδοση 7.9 που αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, αναμένεται να διαθέτει μερικά εξαιρετικά νέα features όπως είναι για παράδειγμα το ανανεωμένο email module.

 

2. CapsuleCRM

Το Capsule διατίθεται δωρεάν για έως και 2 χρήστες. Οι τελευταίοι, μπορούν να χρησιμοποιούν 10 ΜΒ αποθηκευτικού χώρου και 250 επαφές, με την αναβάθμισή τους να τιμολογείτε περί τα 12 δολάρια ανά μήνα, έκαστως. Η αναβάθμιση για κάθε χρήστη περιλαμβάνει 2GB αποθηκευτικού χώρου, 50.000 επαφές, και τη δυνατότητα για ενσωμάτωση με εφαρμογές όπως το Mailchimp και το Freshbooks.

Ίσως το καλύτερο feature του Capsule, σύμφωνα πάντα με τις αναρίθμητες αξιολογήσεις που έχει λάβει, είναι η δυνατότητά του για ενσωμάτωση με 33 επιπλέον επιχειρησιακές εφαρμογές συμπεριλαμβανομένου και του Gmail.

Στην πραγματικότητα, βάση των ίδιων αξιολογήσεων, το μόνο σημείο στο οποίο φαίνεται να υστερεί το Capsule σαν σύστημα, είναι οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών που δύναται να προσφέρει. Παρόλο που διαθέτουν τόσο μια αποκλειστική ενότητα γεμάτη με FAQ’s, όσο και δημοσιευμένα άρθρα στη σελίδα τους που έχουν στόχο να προσφέρουν βοήθεια στους χρήστες του, εάν χρειαστείτε επιπλέον βοήθεια θα μπορούσατε να μείνετε «κολλημένοι» για ώρες. Επιπρόσθετα, δεν προσφέρετε καμία δυνατότητα άμεσης τηλεφωνικής επικοινωνίας. Αντί αυτού, καλείστε να συμπληρώσετε μια φόρμα επικοινωνίας όπου εκεί η αναφέρει πως θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσα σε μια εργάσιμη ημέρα.

 

3. Insightly

Το Insightly, αυτοπαρουσιάζεται στην ίδια του την αρχική σελίδα ως «Το νούμερο 1 online CRM (Customer Relations Management) σύστημα για μικρές επιχειρήσεις». Παρόλο που δεν έχουμε στα χέρια μας όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία για να υποστηρίξουμε αυτή τη δήλωση, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως το Insightly είναι ένα εξαιρετικό δωρεάν πρόγραμμα το οποίο διαθέτει και μια ιδιαίτερα φιλική ιστοσελίδα προς τον χρήστη.

Το Insightly προσφέρει το σύστημά του προς δωρεάν χρήση, υποστηρίζοντας αρχικά 2 χρήστες, 2.500 εγγραφές (οι οποίες ορίζονται ως οποιαδήποτε εγγραφή από μια απλή σημείωση έως και μια επαφή), 200 ΜΒ αποθηκευτικού χώρου και δύο προσωποποιημένα πεδία. Στο δωρεάν επίπεδο περιλαμβάνονται επίσης προηγμένες αναφορές αλλά και η δυνατότητα για αποστολή 10 emails ημερησίως. Η αναβάθμιση στο βασικό επίπεδο θα σας κοστίσει 12 δολάρια μηνιαίως ανά χρήστη, και θα σας χαρίσει τη δυνατότητα για 25.000 εγγραφές και 1 GB αποθηκευτικού χώρου.

Ωστόσο, το feature που διαχωρίζει πραγματικά το Insightly από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό στην κατηγορία των CRM (Customer Relations Management) συστημάτων, είναι το ενσωματωμένο σύστημα που διαθέτει για το email marketing. To δωρεάν επίπεδο χρήστη προσφέρει εξαιρετικά περιορισμένες δυνατότητες  όσον αφορά τη χρήση του συστήματος για το email marketing, κάτι το οποίο φαίνεται να μην αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για τις μικρές επιχειρήσεις που πιθανών δεν θα διέθεταν ούτως ή άλλως τη δυναμική να διαχειριστούν τις δραστηριότητες που μπορεί να απαιτεί ένα σύστημα για το email markting. Ακόμα και έτσι, όταν η επιχείρησή σας αναπτυχθεί αρκετά ώστε πλέον να χρειάζεται ένα σύστημα για το email marketing, το Insightly μπορεί να σας εξοικονομήσει κόπο και χρόνο μιας και είναι ικανό να σας προσφέρει τη στιγμή που θα το χρειαστείτε ένα έτοιμο σύστημα email marketing.

Όπως δηλώνουν και στην αρχική τους σελίδα, το Insightly αποτελεί μια πραγματικά εξαιρετική επιλογή για τις μικρές επιχειρήσεις, και η αλήθεια είναι πως δύο χρήστες για την διαχείριση του συστήματος είναι περισσότερο από αρκετοί. Στην άλλη όψη του νομίσματος, αξίζει να αναφέρουμε πως υπάρχουν αρκετοί reviewers οι οποίοι υποστηρίζουν πως το Insightly δεν είναι το ίδιο ιδανικό και για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, κυρίως λόγω της μορφής της λειτουργικότητας που δύναται να προσφέρει και η οποία δεν είναι ικανή να ικανοποιήσει τη ζήτηση που μπορεί να απαιτούν οι επιχειρήσεις μεγαλύτερου μεγέθους. Για παράδειγμα, όσον αφορά τις δυνατότητες για email ενσωμάτωση, το Insightly στερείται βασικών λειτουργικών features τα οποία άλλα συστήματα CRM (Customer Relations Management) δεν θα σκεφτόντουσαν δεύτερη φορά προκειμένου να εντάξουν. Τέλος, πρέπει να γνωρίζετε πως το Insightly προσφέρει υπηρεσίες υποστήριξης μόνο δια μέσου της online κοινότητάς του.

 

4. Really Simple Systems

 

Το Really Simple Systems επίσης υποστηρίζει πως αποτελεί την καλύτερη λύση συστήματος CRM (Customer Relations Management) για τις μικρές επιχειρήσεις (με τη διαφορά ότι χρησιμοποιεί τον όρο online).

Προσφέρει ένα δωρεάν σύστημα δύο χρηστών που περιλαμβάνει 100 λογαριασμούς (επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεστε), έναν απεριόριστο αριθμό επαφών για εκείνους τους λογαριασμούς καθώς και 100 ΜΒ αποθηκευτικού χώρου. Το Really Simple Systems προσφέρει επίσης δωρεάν και πλήρη εξυπηρέτηση πελατών, και  όταν είσαστε έτοιμοι να προχωρήσετε με μια αναβάθμιση, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 3 διαφορετικών προγραμμάτων επί πληρωμή τα οποία είναι ιδανικά για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.

Οι χρήστες απολαμβάνουν το Really Simple Systems επειδή είναι όντως απλό στη λειτουργία του και προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Δυσκολευτήκαμε αρκετά να βρούμε μερικές αρνητικές κριτικές χρηστών για το Really Simple Systems, κάτι το οποίο αποδεικνύει πόσο πραγματικά το αγαπούν οι ίδιοι οι χρήστες του.

Ωστόσο, αν και δύσκολα, κατορθώσαμε να «ξεθάψουμε» ένα μειονέκτημα το οποίο θα έπρεπε να λάβετε υπόψιν σας. Στην κριτική του, ο χρήστης Cloudpro, παρόλο που γενικά επαινεί το συγκεκριμένο σύστημα CRM (Customer Relations Management), αναφέρει πως παρουσιάζει μερικές ελλέιψεις στον τομέα της λειτουργικότητας, κάτι το οποίο τον κάνει να πιστεύει  πως ίσως δεν είναι το ίδιο κατάλληλο και για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

Μεταξύ άλλων, στην έκδοση 5.0 που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2017, περιλαμβανόταν τόσο ένας ευπρόσδεκτος ανασχεδιασμός του UI, όσο και μια σειρά από νέα features.

 

5. FreeCRM

Σε αυτό το σημείο βρίσκεται ακόμα ένα σύστημα CRM (Customer Relations Management) το οποίο υποστηρίζει πως είναι το καλύτερο σε κάποιο τομέα. Αυτή τη φορά αυτοπαρουσιάζεται ως το καλύτερο «δωρεάν» CRM σύστημα.

Η δωρεάν αυτή έκδοση προσφέρει 100 χρήστες, 10.000 επαφές, και όλα τα βασικά features που θα περιμένατε. Το κόστος για την αναβάθμιση στην PRO έκδοση ανέρχεται στα 29.95 δολάρια ανά χρήστη μηνιαίως και μπορεί να σας προσφέρει ακόμα περισσότερους χρήστες, features, αποθηκευτικό χώρο και υπηρεσίες υποστήριξης.

Οπότε τι είναι αυτό που κάνει το FreeCRM πραγματικά να αξίζει; Αρχικά, το ανανεωμένο σύστημα που προσφέρει είναι αντικειμενικά ένα από τα περισσότερο value for money CRM’s που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα στην αγορά, και απευθύνονται στις μεσαίου προς μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις. Έπειτα, είναι και μια λύση που βασίζεται στη χρήση μέσω web, κάτι το οποίο πρακτικά σημαίνει, πως δεν χρειάζεται να ξοδέψετε ενέργεια, χρόνο και χρήματα για το χτίσιμο των απαραίτητων υποδομών για τη φιλοξενία του, μιας και ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να εγκαταστήσει και να θέσει σε άμεση λειτουργία ένα web based σύστημα CRM (Customer Relations Management).

 

6. Bitrix24

Η αλήθεια είναι πως τρέφουμε μια ιδιαίτερη συμπάθεια για το Bitrix και τις πολλές και ευέλικτες επιλογές πληρωμής που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει. Ένας εντελώς δωρεάν λογαριασμός θα σας προσφέρει έως και 12 χρήστες, 5 GB αποθηκευτικού χώρου και την ικανότητα να κάνετε ότι εσείς θελήσετε με αυτόν, κάτι το οποίο ακόμα και από μόνο του είναι ένα πολύ καλό deal για να είμαστε ειλικρινείς.

Κι όμως, γίνεται ακόμα καλύτερο, διαβάστε λίγο παρακάτω. Το κόστος μετάβασης σε ένα πρόγραμμα που θα σας προσφέρει απεριόριστους χρήστες και 50 GB αποθηκευτικού χώρου, ανέρχεται περί τα 99 δολάρια. Ωστόσο, εάν δεν χρειάζεστε πραγματικά όλα αυτά που απλόχερα έχει τη δυνατότητα να σας προσφέρει αυτό το πρόγραμμα, το Bitrix ακούει τις ανάγκες σας και σας προσφέρει δύο επιπλέον προγράμματα: ένα πρόγραμμα 12 χρηστών στα 39 δολάρια μηνιαίως, αλλά και ένα ακόμη με απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο το οποίο ανέρχεται στα 199 δολάρια μηνιαίως.

Επίσης, εάν ενδιαφέρεστε για ένα έτοιμο και προ-διαμορφωμένο πρόγραμμα CRM (Customer Relations Management), το Bitrix μπορεί επίσης να βοηθήσει (παρόλο που δεν προσφέρετε δωρεάν). Για μια εφάπαξ χρέωση περί των 2.990 δολαρίων, μπορείτε να αποκτήσετε ένα προ-διαμορφωμένο σύστημα CRM ιδανικό για μικρές επιχειρήσεις των 50 με 500 ατόμων.

Αυτά όσον αφορά τις τιμές.

Σε γενικές γραμμές, οι reviewers φαίνεται πως βρίσκουν το Bitrix ένα ιδιαίτερα φιλικό ως προς την χρήση σύστημα. Επίσης, το feature που διαθέτει για διαχείριση των εγγράφων, προσφέρει επαρκή ενσωμάτωση με το σύστημα και είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Παρόλα αυτά, δεν είναι και εκείνο που κάνει το Bitrix να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, αλλά είναι το πόσο πλούσιο σε διαφορετικά features παρουσιάζεται το Bitrix. Μπορείτε να τσεκάρετε την παρακάτω λίστα με όλα τα διαφορετικά features που περιλαμβάνει η δωρεάν έκδοση του Bitrix:

  • Features σχετικά με το Project Management όπως: δημιουργία διαφορετικών tasks και γραφημάτων και δυνατότητα ορισμού χρονοδιαγράμματος (το Bitrix είναι και ένα από τα αγαπημένα μας συστήματα προσφοράς δωρεάν δυνατοτήτων για το project management.
  • Ενσωματωμένη υπηρεσία για το Email Marketing
  • Features που αφορούν την τηλεφωνία όπως: καταγραφή κλήσεων και δημιουργία νέων κλήσεων απευθείας μέσα από το CRM
  • Αυτοματοποίηση των πωλήσεων
  • Παροχή αγωγού πωλήσεων και εργαλείων αναφορών
  • Προσφορά δυνατοτήτων τιμολόγησης
  • Διαχειριστικές δυνατότητες που αφορούν την ομάδα του τμήματος πωλήσεων

Στην άλλη όψη του νομίσματος, ένα μειονέκτημα το οποίο αναφέρουν οι reviewers σχετικά με το Bitrix, είναι πως το desing δεν είναι και τόσο λεπτεπίλεπτο σε συγκεκριμένα σημεία. Ειδικότερα, ένας από τους reviewers αναφέρει, πως υπάρχει ένα ρολόϊ στη γωνία της οθόνης το οποίο χρησιμοποιείται για να καταγράφει την ώρα κατά την οποία λαμβάνει μέρος κάθε δραστηριότητα. Το ίδιο ρολόϊ ωστόσο φαίνεται λιγάκι παράταιρο και δεν συνάδει τόσο με το υπόλοιπο design του συστήματος.

 

7. Raynet

To Raynet διαφημίζει τον εαυτό του ως το σύστημα CRM (Customer Relations Management) που μπορεί να τα κάνει όλα και παράλληλα να είναι και φιλικό προς τον χρήστη. Η δωρεάν έκδοσή του επιτρέπει τη δημιουργία δύο χρηστών, 150 λογαριασμών, 50 ΜΒ αποθηκευτικού χώρου και πλήρεις υπηρεσίες υποστήριξης. Μπορείτε επίσης να αναβαθμίσετε τη συνδρομή σας αποκτώντας έως και 20.000 λογαριασμούς και 1 TB αποθηκευτικού χώρου, στην τιμή των μόλις 19 δολαρίων ανά μήνα.

Όσο για τον σχεδιασμό του συστήματος του Raynet, είναι ιδιαίτερα αισθαντικό και περιλαμβάνει ένα feature «κάρτας λογαριασμού», μέσω του οποίου μπορείτε να αποκτήσετε γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες που μπορεί να χρειάζεστε για έναν συγκεκριμένο πελάτη, όπως για παράδειγμα της αξίας που μπορεί να κατέχει ο ίδιος για την επιχείρησή σας.

Το Raynet είναι μια σχετικά νέα στο χώρο εταιρία, με τα κεντρικά γραφεία που βρίσκονται στην Τσεχοσλοβακία να μην βοηθά ιδιαίτερα τους πελάτες  και τις εταιρίες που βρίσκονται εκτός Ευρωπαϊκών χωρών, να προχωρήσουν στην υιοθέτησή του. Οι reviewers θεωρούν πως το Raynet είναι διαδραστικό και εύκολο στην κατανόησή του.

 

8. vTiger

Το vTiger είναι ένα σύστημα CRM (Customer Relations Management) ανοιχτού κώδικα, το οποίο είναι επίσης βασισμένο στην αρχιτεκτονική των συστημάτων της Sugar. Τo vTiger είναι ουσιαστικά ένα κομμάτι του ίδιου του Sugar, με τα δύο προγράμματα να έχουν απλώς ακολουθήσει το δικό τους ξεχωριστό μονοπάτι.

Παρόλο που μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε δωρεάν και αυτόνομα, την έκδοση ανοιχτού κώδικα για το vTiger, η εταιρία προσφέρει επίσης μια προ-διαμορφωμένη Ultimate έκδοση την οποία μπορείτε να αποκτήσετε στην τιμή των 30 δολαρίων ανά μήνα για κάθε χρήστη. Επιπρόσθετα, το vTiger, μπορεί να σας προσφέρει και υπηρεσίες σχετικά με την εγκατάσταση, την υποστήριξη, το υλικολογισμικό και ακόμα και την ίδια τη διαχείριση του συστήματος, με τιμές που ξεκινούν από τα 700 δολάρια. Όλες οι εκδόσεις επί πληρωμή προσφέρουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης με γνωστές εφαρμογές όπως είναι το MailChimp, το Intuit και το PayPal, μεταξύ άλλων.

Ένα πράγμα το οποίο έχει τη δυνατότητα το  vTiger να κάνει πραγματικά καλά, είναι η παροχή μιας σειράς από διαφορετικά features σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Μεταξύ εκείνων των features περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν την τιμολόγηση, την παρακολούθηση του αποθέματος, την προοπτική του project management, αλλά και πολλά άλλα που είναι ιδιαίτερα ασυνήθιστο να βρείτε σε οποιοδήποτε άλλο σύστημα CRM (Customer Relations Management).

Από τις αξιολογήσεις των πελατών, φαίνεται πως σημαντικό μειονέκτημα του vTiger σχετίζεται με το γεγονός πως παρουσιάζει κάποια προβλήματα συμβατότητας με την PHP 5.6 και πάνω.

 

9. ZohoCRM

To Zoho βρίσκεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παίκτες του επιχειρησιακού λογισμικού, οπότε είναι ιδιαίτερα καλό νέο όταν μαθαίνουμε πως μια τέτοια εταιρία τέτοιου βεληνεκούς προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα. Η συγκεκριμένη έκδοση του συστήματος CRM (Customer Relations Management) σας παρέχει δωρεάν τη δυνατότητα δημιουργίας 10 χρηστών και 25.000 εγγραφών. Μεταξύ άλλων, διαθέτει επίσης εφαρμογή για το κινητό αλλά και ένα ολόκληρο κοινωνικό δίκτυο που σχετίζεται με το CRM. Το πρώτο επίπεδο αναβάθμισης τιμολογείτε περί τα 12 δολάρια ανά μήνα για κάθε χρήστη και περιλαμβάνει περισσότερους χρήστες, features αλλά και περισσότερες εγγραφές που ανέρχονται στις 100.000.

To Zoho οφείλει την απόκτηση της καλής φήμης του λόγω της ευκολίας που προσφέρει στους χρήστες του, παρέχοντάς τους παράλληλα εξελιγμένα εργαλεία για εισαγωγή δεδομένων στο σύστημα.

Ωστόσο, το Zoho δεν είναι τόσο πλούσιο σε features όσο και άλλες επιλογές που αναφέρουμε σε αυτό το άρθρο, και έχει επίσης μερικές ιδιαιτερότητες που απαιτούν κάποιαςς μορφής εξοικείωση από τον χρήστη. Για παράδειγμα, όταν κάνετε εξαγωγή δεδομένων από το Zoho, θα πρέπει να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί να μην υπάρχει κανένα κόμμα ανάμεσα στις εγγραφές, ειδάλλως θα προκληθεί  διαχωρισμός των ίδιων εγγραφών κατά την εισαγωγή τους στο Excel.

 

10. Zurmo

To Zurmo είναι ένα πρόγραμμα CRM (Customer Relations Management) ανοιχτού κώδικα, και είναι το μοναδικό στη λίστα μας μιας και υιοθετεί τη λογική ενός παιχνιδιού κατά τη λειτουργία του. Το Zurmo σχεδιάστηκε με βάση την ιδέα πως δίνοντας κίνητρο στον χρήστη προκειμένου να χρησιμοποιήσει το λογισμικό και να περιηγηθεί μέσα σε αυτό, μπορεί ουσιαστικά να τον μετατρέψει και σε έναν καλύτερο υπάλληλο. Για να το επιτύχει αυτό, το σύστημα ορίζει στόχους, ή «αποστολές» (οι οποίες είναι διαφορετικές ανάλογα το είδος του κάθε χρήστη) και έπειτα δίνει μετάλλια και ξεκλειδώνει επιτεύγματα καθ’ όλη την πορεία του χρήστη. Δίνει επίσης τη δυνατότητα συναγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους, επιτρέποντάς τους να προκαλέσουν ο ένας τον άλλον με την εκτέλεση συγκεκριμένων αποστολών, που κατά την ολοκλήρωσή τους θα τους χαρίζουν διάφορες επιβραβεύσεις, όπως για παράδειγμα μια δωροκάρτα.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που χαρακτηρίζει το Zurmo αυτή τη στιγμή, είναι ότι αποτελεί μια σχετικά νέα λύση στην αγορά, κάτι το οποίο ειδικά για μια λύση ανοιχτού κώδικα μπορεί να είναι ένα μικρό πρόβλημα. Ειδικότερα, η έδοση ανοιχτού κώδικα του Zurmo στερείται μερικών αρκετά βασικών features όπως για παράδειγμα ενώς social CRM. Φυσικά, με το πέρασμα του καιρού αλλά και όσο το Zurmo γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, τέτοιου είδους προβλήματα και ελλείψεις αναμένεται να ξεπεραστούν ιδιαίτερα γρήγορα.

Η προεπιλεγμένη έκδοση για το Zurmo διατίθεται ως ένα βασισμένο στο cloud και την λογική παιχνιδιού σύστημα CRM (Customer Relations Management) το οποίο ονομάζεται CRM.me, με το κόστος για την αναβάθμιση του συστήματος να ξεκινά από τα 35 δολάρια ανά χρήστη μηνιαίως.

 

11. Hubspot CRM

Πρόκειται για ένα 100% δωρεάν σύστημα CRM (Customer Relations Management). Παρόλο που προσφέρει και μερικά extra features επί πληρωμή, όπως η δυνατότητα για click to cal, το Hubspot δεν είναι ένα προϊόν που σκοπεύει να βγάλει χρήματα από την πώληση των extra features. Γιατί;  Ο λόγος είναι απλός: το κύριο προϊόν που προσφέρει το Hubspot είναι ένας state of the art αυτοματισμός σχετικά με το marketing, και ένα σύστημα CRM που έχει ως στόχο να αποτελέσει τον δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του marketing αυτοματισμού και συνολικά του συστήματος.

Έχοντας αναφέρει όλα τα παραπάνω, μπορούμε να μιλήσουμε για το τι είναι εκείνο το οποίο κάνει το HubSpot CRM να είναι πραγματικά άξιο της προσοχής σας. Αρχικά, όντας σχεδιασμένο από ειδικούς και καταξιωμένους στον κλάδου του αυτοματισμό του marketing, που έχουν ως στόχο να πείσουν και άλλους χρήστες να αρχίσουν να χρησιμοποιούν την νέα και υπέροχη αυτή τεχνολογία, το HubSpot CRM διαθέτει εκπληκτικές ικανότητες για συλλογή επιχειρησιακών δεδομένων. Παραδοσιακά, όλα τα δεδομένα εντός του CRM (Customer Relations Management), πρέπει να να εισάγονται από έναν υπάλληλο ή επιχειρησιακό συνεργάτη. Το γεγονός αυτό, ωστόσο, έχει αρχίσει να αλλάζει σιγά σιγά με το HubSpot να μπαίνει «all in» στη νέα επιχειρησιακή πραγματικότητα. Έχει βρεθεί αρκετά μπροστά σε σχέση  με τον ανταγωνισμό, ακριβώς επειδή εδώ και αρκετό καιρό, η ομάδα του HubSpot είχε ήδη ανακαλύψει τον τρόπο για να εξάγει δεδομένα αναλύοντας τους ανθρώπους και τις καθημερινές τους δραστηριότητες στο διαδίκτυο ( όπως browsing, emails και πολλά άλλα).

Όλες εκείνες οι δυνατότητες αξιοποιούνται επαρκώς και από το σύστημα CRΜ του HubSpot, με το τελευταίο να φιλοδοξεί να το μετατρέψει σε ένα διαδραστικό κομμάτι της εμπειρίας για marketing αυτοματισμό που δύναται να προσφέρει. Ως αποτέλεσμα, οι ικανότητες που αποκτά το HubSpot για παρακολούθηση των πελατειακών δεδομένων, εμφανίζονται αισθητά ανώτερες από εκείνες που δύναται να προσφέρει ο ανταγωνισμός.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεται επίσης, πως το HubSpot CRM είναι ιδιαίτερα ελαφρύ σαν πρόγραμμα. Θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί από μια μικρομεσαία επιχείρηση που δεν έχει χρησιμοποιήσει ένα σύστημα CRM (Customer Relations Management) ποτέ ξανά στο παρελθόν. Φυσικά, παρόλο που η συγκεκριμένη λύση είναι καινούρια στην αγορά, εκτιμούμε πως είναι ιδιαίτερα πιθανό να φτάσει η μέρα που ίδια αυτή λύση θα μπορέσει να συναγωνιστεί «στήθος με στήθος» αντίστοιχες από έναν μεγάλο κολοσσό στο CRM όπως είναι η Salesforce.

 

12. InStream

To InStream είναι επίσης καινούριο στον τομέα του CRM (Customer Relations Management), και είναι ιδανικό για τις μικρές επιχειρήσεις. Ξεκινά δωρεάν με την υποστήριξη ενός χρήστη και 100 επαφών, περιλαμβάνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για δημιουργία απεριόριστων λιστών, ενσωματώσεων κοινωνικών δικτύων, και άλλων βασικών ενσωματώσεων. Η τιμή που ορίζει το InStream για αναβάθμιση στο βασικό πλάνο ανέρχεται περί τα 10 δολάρια ανά χρήστη μηνιαίως.

Ένα από τα feature που κάνει το InStream ιδανικό για τη χρήση σε μικρές επιχειρήσεις είναι εκείνο που διαθέτει για δημιουργία προτάσεων. Ειδικότερα, έχει τη δυνατότητα να προτείνει τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να προχωρήσει ένα project, κάτι το οποίο αποτελεί από μόνο του ένα εκπληκτικό feature, ειδικά για επιχειρήσεις με ομάδες που δεν διαθέτουν ακόμη την απαραίτητη εμπειρία στον χώρο.

Παρόλο που το InStream είναι ένα καινοτόμο και πολύ ελαφρύ CRM (Customer Relations Management) σύστημα, κάτι το οποίο το κάνει και ιδανικό για χρήση σε μικρές επιχειρήσεις, ίσως να μην ισχύει το ίδιο και για τις επιχειρήσεις μεγαλύτερου μεγέθους.

 

13. Agile CRM

To Agile CRM (Customer Relations Management) ανακοινώθηκε το 2012 και από τότε δεν έχει σταματήσει να ανεβαίνει ολοένα και ψηλότερα σε momentum και θετικές αξιολογήσεις. Η δωρεάν έκδοση που προσφέρει, υποστηρίζει τη δημιουργία έως και 10 διαφορετικών χρηστών, 1.000 επαφές, και απεριόριστο αριθμό συμφωνιών, taks και εγγράφων. Διαθέτει επίσης πλούσια features όπως η δημιουργία προσωποποιημένων πεδίων δεδομένων, η παροχή πινάκων με καταγραφή των κερδών, και η παρακολούθηση μέσω email.

Η δωρεάν έκδοση περιλαμβάνει επίσης, features σχετικά με το marketing και την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, τα οποία είναι και εκείνα που επιτρέπουν στο Agile CRM να αποκαλεί τον εαυτό του ένα σύστημα «CRM όλα σε ένα».

Σύμφωνα με το ίδιο το site της εταιρίας, το Agile CRM κατασκευάστηκε «με αγάπη προς τις μικρές επιχειρήσεις». Ωστόσο, θεωρούμε πως ακόμα και οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να επωφεληθούν από τη χρήση του συστήματος, προχωρώντας στην αναβάθμιση που προσφέρει το Agile CRM, η οποία προσφέρεται στην τιμή των 8.99 δολαρίων μηνιαίως ανά χρήστη. Μεταξύ των διάφορων features για προχωρημένους χρήστες που προσφέρονται, τα περισσότερα σχετίζονται με την τηλεφωνία, τη λειτουργία του συστήματος υπό τη μορφή «παιχνιδιού», την ενσωμάτωση με τα social media και πολλά άλλα.

Πηγή

 

 

Previous Οργανωθείτε προσεκτικά πριν ενσωματώσετε ένα cloud ERP σύστημα
Next H συνταγή για μια επιτυχημένη B2B στρατηγική στα Social Media

You might also like

ERP

Το AI θα αντικαταστήσει το ERP;

Οι προγραμματιστές συνήθιζαν να γράφουν εφαρμογές σε κώδικα IBM, όπως τον προγραμματισμό επιχειρησιακών πόρων ERP ( Enterprise resource planning ), την εφοδιαστική αλυσίδα και συστήματα διαχείρισης λιανικής χρησιμοποιώντας RPG,Java και COBOL.

e-Shops

3 συχνές ανησυχίες που σχετίζονται με το SaaS ERP και γιατί δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα

Ίσως μόλις ανακαλύψατε το SaaS ERP ( Enterprise resource planning ) και μαζί όλους τους κινδύνους και τα οφέλη που μπορεί να συνοδεύουν ένα σύστημα βασισμένο στο cloud. Ίσως, πάλι, να έχετε

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2B

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

B2B

Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

Η τεχνολογία καλύπτει όλες τις πτυχές της αλυσίδας εφοδιασμού, βελτιώνοντας την προβολή και τον έλεγχο των αποθεμάτων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και συμβάλλοντας ακόμη και στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Εργαλεία

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply