5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

Υπάρχουν στιγμές σε κάθε επιχείρηση όταν αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες για το υπάρχων σύστημα επιχειρηματικού σχεδιασμού πόρων (ERP). Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το τρέχων ERP ( Enterprise resource planning ) και να αρχίσετε να αξιολογείτε άλλα συστήματα ERP στην αγορά;

Εάν η επιχείρησή σας αντιμετωπίζει κάποια από τα παρακάτω προβλήματα με το τρέχων σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ) της τότε μάλλον ήρθε η ώρα να κοιτάξει κάτι καινούριο.

1. Το τρέχων σύστημα δεν υποστηρίζεται πια από τον προμηθευτή του ERP. Στην σημερινή αγορά του ERP ( Enterprise resource planning ), οι προμηθευτές λογισμικού επενδύουν χρόνο, λεφτά και ενέργεια για να εξελίξουν τα προϊόντα. Εάν η εταιρία σας χρησιμοποιεί ένα σύστημα ERP το οποίο δεν υποστηρίζεται ή  δεν εξελίσσεται πια, χάνεις όλη την λειτουργικότητα και την τεχνολογία που αναπτύσσεται. Επιπλέον,το να χρησιμοποιείτε μη υποστηριζόμενα συστήματα ERP μπορεί στο τέλος να κοστίσει περισσότερο στην εταιρία σας απ’ότι να το αντικαταστήσει με ένα καινούριο.

2. Λειτουργικοί περιορισμοί λόγω του τρέχοντος συστήματός σας. Σας προσφέρει το σύστημά σας λειτουργικότητα ώστε να αναπτυχθεί η εταιρία σας; Μία εταιρία μπορεί να αντικρίζει λειτουργικούς περιορισμούς  στο τρέχων σύστημά της εξαιτίας εξαγορών, την εισαγωγή καινούριων προϊόντων και υπηρεσιών και αυξημένων τεχνολογικών απαιτήσεων από των προμηθευτή (i.e., EDI files). Μπορεί να χρειαστούν πρόσθετες απαιτήσεις συστήματος για να αντιμετωπιστούν κάποιες περιπλοκές καταστάσεις. Ορισμένες από τις απαιτήσεις που προκύπτουν ενδέχεται να περιλαμβάνουν ένα ισχυρό σημείο πώλησης (POS), ένα σύστημα διαχείρισης αποθήκης (WMS), ένα ηλεκτρονικό εμπόριο ή λύσεις κινητής τηλεφωνίας.

3. Ξεπερασμένη τεχνολογία. Η εταιρεία σας εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ένα περιβάλλον χρήστη πράσινης οθόνης; Το τρέχον σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ) αντιμετωπίζει διακοπές ή αργή απόκριση λόγω ανεπαρκούς λογισμικού και υλικού; Εάν ναι, ήρθε η ώρα για ένα νέο σύστημα ERP. Οι εταιρείες πρέπει να σκεφτούν το μέλλον και αν το τρέχον σύστημα θα συνεχίσει να κλιμακώνεται με την αύξηση των επιχειρήσεων. Ένας τρόπος για να το διαπιστώσετε αυτό είναι εάν το συγκεκριμένο σύστημα οθόνης σας είναι πλήρως προσαρμοσμένο. Στον σημερινό κόσμο του ERP, οι προσαρμογές αποδοκιμάζονται καθώς καθιστούν πιο δύσκολη την αναβάθμιση σε νέες κυκλοφορίες.

4. Το τρέχον σύστημα ERP δεν υποστηρίζει επαρκώς τις ανάγκες των πελατών σας. Ήρθε η ώρα να εξετάσετε ένα νέο σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ) αν απαντήσετε αρνητικά σε κάποια από τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Είναι η εταιρεία σας σε θέση να απαντήσει στις ερωτήσεις πελατών σχετικά με την κατάσταση παραγγελιών γρήγορα και με ακρίβεια από το τηλέφωνο ή αυτοπροσώπως;
  • Σε ένα περιβάλλον καταμέτρησης πωλήσεων, η εταιρεία σας χάνει πωλήσεις λόγω της αργής και χρονοβόρας ανάκτησης προηγούμενων παραγγελιών και της τιμολόγησης τους;
  • Η επιχείρησή σας επιτρέπει στους πελάτες να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους και να βλέπουν την κατάσταση της παραγγελίας και της αποστολής online;

5. Οι εργασίες γίνονται εκτός του συστήματος ERP λόγω προβλημάτων ενσωμάτωσης και πολύπλοκων λύσεων τρίτων – Ένα καλό σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ) εισάγει νέα εργαλεία, όπως πίνακες ελέγχου και βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI), που εξαλείφουν την εξάρτηση από το Excel για αναφορά. Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στην εταιρεία σας να έχει τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσει με το προσωπικό πληροφορικής σας. Επιπλέον, πολύ περίπλοκες λύσεις τρίτων μπορούν να δημιουργήσουν πολυπλοκότητα και υψηλότερο κόστος συντήρησης. Ένα νέο σύστημα ERP θα μπορούσε να εξαλείψει αυτές τις λύσεις τρίτων με αντισυμβατικές λειτουργίες.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Το ERP δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα υπολογιστικά φύλλα και το συλλογικό σχεδιασμό του Excel
Next Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP

You might also like

Ενημέρωση

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση θα γίνει πραγματικότητα για κάθε επιχείρηση

Σε γενικές γραμμές, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) αφορά την αποστολή (ή και λήψη) τιμολογίων που βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή εν αντιθέσει με τα κλασικά τιμολόγια έντυπης μορφής. H ηλεκτρονική

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

e-Shops

Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των παγκόσμιων στατιστικών του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2014, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν το ύψος των 304 δις δολαρίων. Είναι η 5η συνεχόμενη χρονιά που οι

B2B

12 Social Media Tips για το B2B

Κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn δεν είναι ωφέλιμα μόνο για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη βάση πελατών, καθώς μεγάλες εταιρείες B2B μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα social media

Ενημέρωση

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην Ελλάδα απέκτησε νομική και ουσιαστική υπόσταση το 2014 με το Φ.Ε.Κ Α/251, και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων. Ωστόσο, ακόμα

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply