Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

H ανάπτυξη μιας λίστας με email αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας που περιλαμβάνει το inbound marketing μιας επιχείρησης. Ακόμα και με όλα τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα σήμερα, η αξία της ανάπτυξης μιας ποιοτικής λίστας με εγγεγραμμένους συνδρομητες, παραμένει το ίδιο υψηλή. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Smart Insight State, παραπάνω από το 50% των marketers τοποθετούν το email marketing παραπάνω σε αποδοτικότητα από οποιοδήποτε άλλο κανάλι marketing.

Ωστόσο, η ανάπτυξη μιας λίστας με email, είναι μόνο η αρχή της διαδικασίας που περιλαμβάνει το inbound marketing. Να θυμίσουμε ότι το inbound marketing περιλαμβάνει:

  1. Προσέλκυση – Δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου το οποίο οδηγεί το traffic στο site σας
  2. Μετατροπή – Μετατροπή των επισκεπτών σε επιθυμητό κέρδος
  3. Συσχετισμό – Χτίσιμο μιας σχέσης με το κοινό η οποία θα βοηθήσει το τελευταίο να μετατραπεί ένα κοινό από πελάτες
  4. Ευχαρίστηση – Συνεχίστε να παρέχετε αξιόλογο περιεχόμενο στους πελάτες σας για να τους μετατρέψετε σε fans

To the point, παρακάτω ακολουθούν 5 τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την απόδοση στο email marketing:

Διατηρείστε τη φόρμα εγγραφής απλή στην εύρεση και τη συμπλήρωσή της

Είναι απορίας άξιον το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα site με φόρμες εγγραφής που είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις. Ακόμα και ένας επισκέπτης που θέλει να γίνει συνδρομητής, πρέπει να μπορεί να το κάνει με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Σιγουρευτείτε πως η φόρμα εγγραφής σας βρίσκεται δημοσιευμένη σε αρκετά εμφανές σημείο του site σας όπως:

  • Η κορυφή του sidebar
  • H μπάρα πλοήγησης
  • Το footer
  • Ένα pop-up ή feature box
  • Σε ξεχωριστή μπάρα στο επάνω μέρος της σελίδας
  • Στο τέλος κάποιου blog post

Αφού αποφασίσετε το σημείο που θα τοποθετηθεί η φόρμα, μένει να την σχεδιάσετε ώστε να είναι εύκολη στην συμπλήρωσή της. Το πιο σημαντικό εκ των ζητούμενων δεδομένων είναι το ίδιο το email. Στην περίπτωση που θέλετε να δώσετε έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα, ζητήστε το email και το μικρό όνομα από τους δυνητικούς συνδρομητές σας. Κρατήστε στο μυαλό σας, πως καλό είναι να μην ζητήσετε τίποτα παραπάνω από αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Το «Less is more» αποτελεί την καλύτερη τακτική στο χτίσιμο μιας λίστας με email.

Χρησιμοποιήστε ένα διαδραστικό call-to-action και μια ελκυστική «ανταμοιβή εγγραφής»

Μπορεί το blog σας να έιναι γεμάτο με το καλύτερο περιεχόμενο , αλλά ακόμα και έτσι, οι επισκέπτες δεν πρόκειται να εγγραφούν στη λίστα σας χωρίς να τους το ζητήσετε. Δώστε τους έναν καλό λόγο για να το κάνουν αυτό. Προτείνουμε ένα διαδραστικό call-to-action όπως η παρακολούθηση ενός demo video, η λήψη ενός χρήσιμου εργαλείου ή η συμμετοχή σε ένα challenge.

Έπειτα, συνδυάστε ένα από τα παραπάνω CTA’s με μια ελκυστική ανταμοιβή την οποία θα προσφέρετε σε κάθε επισκέπτη που συμπληρώνει τη φόρμα εγγραφής σας. Μια τέτοια ανταμοιβή μπορεί να περιλαμβάνει ένα εκπτωτικό κουπόνι, ένα δωρεάν προϊόν ή η συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό.

Η ανάπτυξη ενός καλού συνδυασμού των δύο παραπάνω, είναι δυνατό να ενθαρρύνουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό τους επισκέπτες, προκειμένου να σας δώσουν το δικαίωμα να τους στέλνετε περισσότερο από το χρήσιμο περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε ένα Landing Page

Εάν ήδη τρέχετε μια καμπάνια μάρκετινγκ με σκοπό να οδηγήσετε περισσότερους επισκέπτες στο site σας, μπορείτε να καταγράψετε την απόδοσή της με ακρίβεια χρησιμοποιώντας ένα landing page. Το landing page πρέπει να σχεδιάζετε με γνώμονα την κάθε καμπάνια έτσι ώστε να μεταδίδει ένα ισχυρό μήνυμα στους επισκέπτες, αυξάνοντας έτσι το ποσοστό μετατροπής τους σε συνδρομητές.

Ένα landing page είναι ικανό να βοηθήσει τους επισκέπτες να εστιάσουν σε αυτό που θέλετε εσείς να κάνουν. Η απλή ανακατεύθυνση ενός επισκέπτη στην αρχική σελίδα του site σας δεν αποτελεί καλή ιδέα. Η αρχική σελίδα σε κάθε site περιέχει πολλές πληροφορίες που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή ενός επισκέπτη, απομακρύνοντάς τον από τον επιθυμητό στόχο του να γίνει συνδρομητής στη λίστα σας.

Επιπρόσθετα, ένα landing page έχει την ικανότητα να προσφέρει ακριβεί στατιστικά καθώς είναι προσβάσιμο μόνο από τον σύνδεσμο που έχετε εσείς ορίσει και μοιραστεί εισάγοντας στη καμπάνια σας. Εάν προωθούσατε έναν σύνδεσμο που θα οδηγούσε απλά σε κάποιο σημείο μέσα στο site σας, τότε τα analytics δεν θα ήταν δυνατό να ξεχωρίσουν ποιοι επισκέπτες βρέθηκαν εκεί μέσω της πλοήγησης μέσα στο site και ποιοι λόγω του συνδέσμου που προωθήσατε.

Συνοψίζοντας, και σε αυτό το κομμάτι σας προτείνουμε να κρατήσετε το landing page όσο το δυνατόν απλούστερο. Προσπαθήστε να μην κάνετε τους επισκέπτες σας σκεφθούν. Αντιθέτως, προσπαθήστε να τους οδηγήσετε απλά και γρήγορα στην ενέργεια που εσείς θέλετε.

Δημιουργήστε κάτι στο οποίο πραγματικά θα θέλει να εγγραφεί ο κόσμος

Υπάρχουν πολλοί τρόποι μέσα από τους οποίους μπορείτε να αναδιαμορφώσετε το περιεχόμενο του site σας, προκειμένου να σας επιφέρει συγκεκριμένα οφέλη.

  • Μετατρέψτε το περιεχόμενο σας σε μια «σειρά μαθημάτων» που θα παραδίδεται μέσα από διαφορετικά καθημερινά emails. Το περιεχόμενο των emails μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε είναι για εσάς πιο εύκολο να δημιουργήσετε, είτε αυτό αφορά κείμενο, είτε αυτό αφορά ήχο ή εικόνα. Παίρνοντας περιεχόμενο που έχετε ήδη διαθέσιμο, και αναδιαμορφώνοντάς το σε μια εκπαιδευτική σειρά που θα διανεμηθεί μέσω emails, θα μπορούσατε να χτίσετε γρήγορα την λίστα σας.
  • Χρησιμοποιήστε το ίδιο περιεχόμενο και μετατρέψτε το σε webinars. Έπειτα, προσφέρετε τα ίδια webinars ως ανταμοιβή για την εγγραφή επισκεπτώ στη λίστα σας
  • Δημιουργήστε ένα challenge. Ένα challenge μπορεί να αποτελείται από οτιδήποτε μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να προβούν σε μια ενέργεια εντός ενός προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος. Παραδείγματα challenge: «Δημιουργήστε το δικό σας WordPress site μέσα σε 7 ημέρες», «Αποδεχτείτε την fitness πρόκληση των 30 ημερών», «Γράψτε το δικό σας βιβλίο μέσα σε μόλις 8 εβδομάδες».

Τα challenges έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα αρκετά αφοσιωμένο κοινό, και μια υψηλής ποιότητας λίστα ανθρώπων που γνωρίζουν τι κάνετε.

Χρησιμοποιήστε το Facebook για να αυξήσετε τους συνδρομητές σας

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους το Facebook είναι ικανό να σας βοηθήσει να αναπτύξετε τη λίστα με τα email της επιχείρησής σας:

  • Προσθέστε τη φόρμα εγγραφής στο landing tab της σελίδας σας στο Facebook προκειμένου να ενθαρρύνετε νέους fans να γίνουν συνδρομητές σας.
  • Ρυθμίστε το κουμπί CTA του facebook να στέλνει τους χρήστες σε ένα landing page όπου θα μπορούν να πραγματοποιήσουν εγγραφή στη λίστα σας.
  • Τρέξτε Facebook Ads τα οποία θα οδηγούν τους χρήστες στο landing page με τη φόρμα εγγραφής σας. Μια καλή ιδέα, είναι να χρησιμοποιήσετε ως κοινό στόχευσης για τη διαφήμισή σας, χρήστες που έχουν κάνει like στις σελίδες των ανταγωνιστών σας. Οι συγκεκριμένοι χρήστες είναι, επίσης, περισσότερο πιθανό να ενδιαφέρονται για την «ανταμοιβή εγγραφής» που έχετε ορίσει και αναφέραμε σε προηγούμενο tip.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας
Next Νέο site αποκλειστικά για το e-invoicing από τη SoftOne

You might also like

Ενημέρωση

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]

Στα πλαίσια της εναρμόνισης με την Ευρωπαϊκά πρότυπα, οι πρόσφατες εξελίξεις στην Ελλάδα δίνουν στις εταιρείες τη δυνατότητα να παύσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς – Ελληνικό φαινόμενο, μοναδικό για ολόκληρο την

Ενημέρωση

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

B2B

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην Ελλάδα απέκτησε νομική και ουσιαστική υπόσταση το 2014 με το Φ.Ε.Κ Α/251, και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων. Ωστόσο, ακόμα

ERP

Οργανωθείτε προσεκτικά πριν ενσωματώσετε ένα cloud ERP σύστημα

ERP συστήματα όπως αυτά που είναι εξειδικευμένα για χρήση σε επιχειρήσεις που εδρεύουν στον κατασκευαστικό κλάδο, έχουν υπάρξει «αργά» όσον αφορά τη μεταφορά τους στο cloud περιβάλλον. Ωστόσο, υπάρχει ένας

Ενημέρωση

Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Τώρα που σας έχουμε πείσει να φτιάξετε ένα Email List για την επιχείρησή σας, αποδεικνύοντας την αξία και τη σημαντικότητά του, ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και το πως θα

B2C

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για πωλήσεις μέσων με CRM

Τα διαφημιστικά μέσα σήμερα είναι αισθητά διαφοροποιημένα  από την αγορά ακόμη και πριν από μια δεκαετία. Καθοδηγούμενοι από τη προσέγγιση των μέσων ενημέρωσης, την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής, και

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply