Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει να εισχωρεί στη καθημερινή ρουτίνα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων. Με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να ψάχνουν συνήθως τρόπους για να επεκτείνουν και να βελτιστοποιήσουν τις λύσεις που έχουν ήδη ενσωματώσει στη λειτουργία τους, άλλοι μικρομεσαίοι οργανισμοί ακόμη σκέφτονται εάν θα έπρεπε να ξεκινήσουν το ταξίδι για ένα πλήρως ηλεκτρονικό μέλλον.

Για όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που ακόμα το σκέφτονται, μικρές ή μεγάλες, η σωστή ερώτηση που θα πρέπει να κάνουν στον εαυτό τους δεν είναι τόσο το «αν θα έπρεπε να το κάνουν», όσο το «πότε πρέπει να το κάνουν». Υπάρχουν 3 απλοί και βασικοί λόγοι για τους οποίους ισχύει αυτό:

Είναι καλό για την επιχείρησή σας

Σε σύγκριση με την επεξεργασία των παραδοσιακών τιμολογίων σε έντυπη μορφή, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια είναι σε θέση να προσφέρουν βελτιώσεις όπως ταχύτερη επεξεργασία και χαμηλότερα ποσοστά σφαλμάτων. Τα δύο τελευταία, συνήθως παρουσιάζουν μεγάλο αντίκτυπο στην ποιότητα αλλά και αποδοτικότητα των διαδικασιών σε μια επιχείρηση, δύο μεταβλητές που με τη σειρά τους θα εξασφαλίσουν μείωση εξόδων σε ποσοστό μεταξύ 60 και 80% (Billentis, 2016).

Είναι καλό για το περιβάλλον

Για επιχειρήσεις που σκέφτονται να αναπτύξουν ένα προφίλ αναδεικνύοντας το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ο οποίος παράλληλα θα βελτιώσει τις επιχειρησιακές διαδικασίες. Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα Tenhunen & Penttinen που πραγματοποιήθηκε το 2010, ο αντίκτυπος που έχει ένα τιμολόγιο έντυπης μορφής στο περιβάλλον, μειώνεται κατά 63% όταν αυτό μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό μέσα από την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγηση (e invoicing).

Η μετάβαση μπορεί να γίνει μια μέρα αναγκαστική για την επιχείρησή σας

Σήμερα, οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις επιζητώντας την περαιτέρω μείωση των εξόδων, ήδη ζητούν από τους προμηθευτές τους να τους στέλνουν τιμολόγια αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή. Αξίζει να σημειώσουμε, επίσης, πως στην αυξανόμενη υιοθέτηση της ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ακολουθήσει και ο δημόσιος τομέας. Συνεπώς, με ιδιωτικό και δημόσιο τομέα να πιέζουν αμφότεροι για ένα ψηφιακό μέλλον χωρίς τιμολόγια σε έντυπη μορφή, μπορείτε να περιμένετε πως, αργά ή γρήγορα, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) θα είναι μονόδρομος και για τη βελτιστοποίηση της δικής σας επιχείρησης.

 

Previous Πως θα μεταβείτε από το Excel στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση εύκολα και γρήγορα
Next Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

You might also like

ERP

Οργανωθείτε προσεκτικά πριν ενσωματώσετε ένα cloud ERP σύστημα

ERP συστήματα όπως αυτά που είναι εξειδικευμένα για χρήση σε επιχειρήσεις που εδρεύουν στον κατασκευαστικό κλάδο, έχουν υπάρξει «αργά» όσον αφορά τη μεταφορά τους στο cloud περιβάλλον. Ωστόσο, υπάρχει ένας

CRM

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

e-Shops

3 συχνές ανησυχίες που σχετίζονται με το SaaS ERP και γιατί δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα

Ίσως μόλις ανακαλύψατε το SaaS ERP ( Enterprise resource planning ) και μαζί όλους τους κινδύνους και τα οφέλη που μπορεί να συνοδεύουν ένα σύστημα βασισμένο στο cloud. Ίσως, πάλι, να έχετε

Ενημέρωση

B2C marketing: Η αξία του content, social marketing και SEO

To Business 2 Customer αναφέρεται σε όλες τις τακτικές και καλύτερες πρακτικές, που χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε πελάτες. Υπάρχουν αρκετές διαφορές ανάμεσα στο B2C και το B2B

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply