Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει να εισχωρεί στη καθημερινή ρουτίνα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων. Με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να ψάχνουν συνήθως τρόπους για να επεκτείνουν και να βελτιστοποιήσουν τις λύσεις που έχουν ήδη ενσωματώσει στη λειτουργία τους, άλλοι μικρομεσαίοι οργανισμοί ακόμη σκέφτονται εάν θα έπρεπε να ξεκινήσουν το ταξίδι για ένα πλήρως ηλεκτρονικό μέλλον.

Για όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που ακόμα το σκέφτονται, μικρές ή μεγάλες, η σωστή ερώτηση που θα πρέπει να κάνουν στον εαυτό τους δεν είναι τόσο το «αν θα έπρεπε να το κάνουν», όσο το «πότε πρέπει να το κάνουν». Υπάρχουν 3 απλοί και βασικοί λόγοι για τους οποίους ισχύει αυτό:

Είναι καλό για την επιχείρησή σας

Σε σύγκριση με την επεξεργασία των παραδοσιακών τιμολογίων σε έντυπη μορφή, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια είναι σε θέση να προσφέρουν βελτιώσεις όπως ταχύτερη επεξεργασία και χαμηλότερα ποσοστά σφαλμάτων. Τα δύο τελευταία, συνήθως παρουσιάζουν μεγάλο αντίκτυπο στην ποιότητα αλλά και αποδοτικότητα των διαδικασιών σε μια επιχείρηση, δύο μεταβλητές που με τη σειρά τους θα εξασφαλίσουν μείωση εξόδων σε ποσοστό μεταξύ 60 και 80% (Billentis, 2016).

Είναι καλό για το περιβάλλον

Για επιχειρήσεις που σκέφτονται να αναπτύξουν ένα προφίλ αναδεικνύοντας το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ο οποίος παράλληλα θα βελτιώσει τις επιχειρησιακές διαδικασίες. Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα Tenhunen & Penttinen που πραγματοποιήθηκε το 2010, ο αντίκτυπος που έχει ένα τιμολόγιο έντυπης μορφής στο περιβάλλον, μειώνεται κατά 63% όταν αυτό μετατρέπεται σε ηλεκτρονικό μέσα από την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγηση (e invoicing).

Η μετάβαση μπορεί να γίνει μια μέρα αναγκαστική για την επιχείρησή σας

Σήμερα, οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις επιζητώντας την περαιτέρω μείωση των εξόδων, ήδη ζητούν από τους προμηθευτές τους να τους στέλνουν τιμολόγια αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή. Αξίζει να σημειώσουμε, επίσης, πως στην αυξανόμενη υιοθέτηση της ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ακολουθήσει και ο δημόσιος τομέας. Συνεπώς, με ιδιωτικό και δημόσιο τομέα να πιέζουν αμφότεροι για ένα ψηφιακό μέλλον χωρίς τιμολόγια σε έντυπη μορφή, μπορείτε να περιμένετε πως, αργά ή γρήγορα, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) θα είναι μονόδρομος και για τη βελτιστοποίηση της δικής σας επιχείρησης.

 

Previous Πως θα μεταβείτε από το Excel στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση εύκολα και γρήγορα
Next Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

You might also like

B2B

Πως θα χρησιμοποιήσετε τα Socia Media για να αυξήσετε το traffic στο B2B

Όταν μιλάμε για το B2B, τα social media δεν είναι ακριβώς το δυνατό του σημείο, και στη σημερινή εποχή που η ζωή των περισσότερων ανθρώπων κατακλύζεται από τα social media,

Ενημέρωση

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση θα γίνει πραγματικότητα για κάθε επιχείρηση

Σε γενικές γραμμές, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) αφορά την αποστολή (ή και λήψη) τιμολογίων που βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή εν αντιθέσει με τα κλασικά τιμολόγια έντυπης μορφής. H ηλεκτρονική

B2B

Το AI θα αντικαταστήσει το ERP;

Οι προγραμματιστές συνήθιζαν να γράφουν εφαρμογές σε κώδικα IBM, όπως τον προγραμματισμό επιχειρησιακών πόρων ERP ( Enterprise resource planning ), την εφοδιαστική αλυσίδα και συστήματα διαχείρισης λιανικής χρησιμοποιώντας RPG,Java και COBOL.

ERP

5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

Υπάρχουν στιγμές σε κάθε επιχείρηση όταν αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες για το υπάρχων σύστημα επιχειρηματικού σχεδιασμού πόρων (ERP). Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το τρέχων ERP ( Enterprise resource planning ) και

B2B

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

Ενημέρωση

Η τιμολόγηση τροφίμων σε δημόσια διαβούλευση

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 το σχέδιο υπουργικής απόφασης «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙΕΠΠΥ)», το οποίο αποτελεί τροποποίηση της

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply