H συνταγή για μια επιτυχημένη B2B στρατηγική στα Social Media

H συνταγή για μια επιτυχημένη B2B στρατηγική στα Social Media

Εάν σας ζητούσαν να σκεφτείτε μερικά  brands τα οποία θεωρείτε πως έχουν διαγράψει μια εξαιρετική πορεία στα social media, είμαστε σίγουροι πως οι πρώτες 5 με 10 εταιρίες που θα σας έρχονταν στο μυαλό θα ανήκαν στον τομέα του B2C.Σπανίως θα ακούσετε για εκείνη την IT επιχείρηση σχετικά με το management η οποία έχει μια εκπληκτική παρουσία στα social media, ή για εκείνη την κατασκευαστική εταιρία γρανίτη που κυριαρχεί στο Facebook. Ωστόσο, και οι δύο αυτοί τύποι επιχειρήσεων, και υπάρχουν και λειτουργούν. Το «πρόβλημα» είναι πως αποτελούν μειονότητα στο επιχειρησιακό τοπίο.

Για κάποιο λόγο, υπάρχουν πολλές εταιρίες B2B που είτε δυσκολεύονται να «πιάσουν» το νόημα του social media marketing, είτε απλά το έχουν αγνοήσει.

Παρ’ όλη την επιτυχία που έχουν γνωρίσει οι B2C επιχειρήσεις μέσα από τα social media, οι αντίστοιχες B2B βασίζονται ακόμα και σήμερα σε παραδοσιακές τακτικές όπως οι απρόσωπες κλήσεις και τα πρωϊνά επιχειρησιακά meetings. Δεν λέμε σε καμία περίπτωση πως εκείνες οι τακτικές δεν είναι σε θέση να αποδώσουν στη σύγχρονη σημερινή εποχή, απλά είμαστε σίγουροι πως δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται αντί των social media. Αντιθέτως, κάθε επιχείρηση θα έπρεπε να ενσωματώσει τα social media στη στρατηγική που ήδη διαθέτει για το marketing, εάν επιθυμεί να λάβει και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Εάν απομακρύνεστε από το Twitter, το Facebook και το Instagram επειδή θεωρείτε πως κοινωνικά δίκτυα σαν και αυτά δεν μπορούν να βοηθήσουν εκείνες τις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν άλλες επιχειρήσεις, πηγαίνετε πάσο σε μια μια πολύ μεγάλη ευκαιρία. Παρακάτω έχουμε μερικές συμβουλές σχετικές με το τι θα μπορούσατε να κάνετε για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τα social media, το συντομότερο, στην επιχείρησή σας.

Ο μεγαλύτερος μύθος για το B2B Social Media Marketing

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για αυτό το «μύθο» σε κάποια φάση της ζωής σας, ή θα έχετε σκεφτεί κάτι παρόμοιο από μόνοι σας. «Τα social media δεν μπορούν να δουλέψουν για εμάς γιατί ανήκουμε σε μια «βαρετή» βιομηχανία.»Διαγράψτε αυτή την σκέψη κατευθείαν από το μυαλό σας.

Τα social media δεν υπάρχουν για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με τον ρουχισμό ή τα καλλυντικά είδη. Υπάρχουν περισσότεροι από ένα δις ανθρώπων κατά μήκος ολόκληρου του πλανήτη, οι οποίοι χρησιμοποιούν ενεργά και σε καθημερινή βάση τα social media.

Στοιχιματίζουμε πως υπάρχει τουλάχιστον ένα μικρό ποσοστό, στο οποίο ανήκουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται πραγματικά για τον κλάδο της βιομηχανίας στον οποίο και ανήκει η επιχείρησή σας. Η δουλειά που έχετε να κάνετε εσείς, είναι απλά να το ανακαλύψετε.

Ένα από τα πιο εύστοχα παραδείγματα B2B εταιριών που βρίσκονται σε βιομηχανίες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν «βαρετές» αλλά ταυτόχρονα τα πηγαίνουν εξαιρετικά στα Social Media, είναι η Novartis, μια φαρμακευτική εταιρία που έχει την έδρα της στην Ελβετία. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα περίμεναν καν πως μια εταιρία αυτού του είδους βιομηχανίας, θα μπορούσε έστω και να βρίσκεται στα social media, πόσο μάλλον να απολαμβάνει και μιας τόσο μεγάλης επιτυχίας σε αυτά. Κάνοντας την έκπληξη, η Novartis έχει χτίσει μια δυνατή παρουσία στο Instagram, χωρίς να έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες selfies ή  inspirational quotes. Αντιθέτως, στο προφίλ της θα συναντήσετε φωτογραφίες όπως αυτήν:

Το κλειδί της επιτυχίας είναι να ανακαλύψετε τον τύπο του περιεχομένου που θα μπορούσε να αρέσει στο κοινό σας, και όχι να εξυπηρετείτε απλά τις ανάγκες τις ίδιας της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, ο κλάδος των επιχειρησιακών ασφαλίσεων μπορεί να παρουσιάζει το λιγότερο ενδιαφέρον που είναι δυνατόν να παρουσιάζει ένας επιχειρησιακός κλάδος για τους ανθρώπους. Δημοσιεύοντας links σχετικά με τις επιχειρησιακές ασφάλειες όλη μέρα, σίγουρα δεν είναι και ο τρόπος που θα σας εξασφάλιζε το χτίσιμο ενός κοινού από ακόλουθους.

Ωστόσο, όταν αφιερώσετε χρόνο και σκεφτείτε ποιο θα μπορούσε το κοινό το οποίο θα ήταν και περισσότερο πιθανό να σας ακολουθήσει, προσαρμόζοντας παράλληλα το περιεχόμενό σας στις ανάγκες του, η προοπτική των δημοσιεύσεων σας θα μπορούσε να  ήταν αρκετά πιο ευρεία.

Στην προκειμένη περίπτωση, το κοινό στόχευσης είναι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Η Hiscox είναι μια εταιρία που προσφέρει ασφάλειες για μικρές επιχειρήσεις. Εάν ρίξετε μια ματιά στο προφίλ της Hiscox στο Facebook, θα ανακαλύψετε posts σχετικά με την χρηματοδότηση επιχειρήσεων, το marketing και την επιχειρηματικότητα. Αυτά αποτελούν και θεματικές ενότητες με τις οποίες θα μπορούσε να ταυτιστεί το κοινό της Hiscox, με το περιεχόμενο της σελίδας να μπορεί να ωφελήσει το ίδιο κοινό με ουσιαστικό τρόπο, ακόμη και αν δεν έχει καμία σχέση με την πώληση υπηρεσιών σχετικά με την επιχειρησιακή ασφάλεια.

Δημιουργήστε λοιπόν λογαριασμούς που θα έχουν να κάνουν με το ίδιο το κοινό σας, και όχι με την επιχείρησή σας. Με αυτό τον τρόπο, ακόμα και αν βρίσκεστε στον κλάδο της «βαρετής» βιομηχανίας, μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε άξιο και ενδιαφέρον περιεχόμενο στα social media, συνεχίζοντας την προσπάθειά προς το χτίσιμο ενός στοχευμένου κοινού.

Μην περιορίζεστε μόνο στο LinkedIn

Μπορεί να αναρρωτιέστε εάν διαβάσατε καλά. Σας προτείνουμε όντως να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε την πιο αποδοτική social media πλατφόρμα που σχετίζεται με το B2B; Πριν να αρχίσετε να σκέφτεστε πως έχουμε χάσει το μυαλό μας, διαβάστε πρώτα λίγο παρακάτω.

Το LinkedIn έχει αναπτύξει τη φήμη του κατακτώντας την κορυφή, και αυτό είναι απόλυτα λογικό (και αναμενόμενο). Σύμφωνα με έρευνα του Content Marketing Institute, το 63% των επιχειρηματιών αξιολόγησαν το LinkedIn ως την πιο αποδοτική πλατφόρμα social media για το B2B.

Ως αποτέλεσμα, το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει πολλούς επιχειρηματίες στο να νιώθουν την ανάγκη να βρίσκονται στο LinkedIn, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.

Ο λόγος που οι ίδιοι επιχειρηματίες υποπέφτουν σε αυτό το λάθος είναι πως αντιμετωπίζουν τα social media αποκλειστικά ως ένα μέσο για την απόκτηση άμεσων κερδών, γεγονός το οποίο αποτελεί παράλληλα και το βασικό όφελος που κάνει το LinkedIn να φαίνεται ελκυστικό. Ωστόσο, αντίθετα με αυτή τη φιλοσοφία, ο πρωταρχικός στόχος που θα έπρεπε να έχετε, είναι περισσότερο η προβολή του brand και όχι το άμεσο κέρδος.

Όταν βάζετε τη προβολή του brand υψηλότερα στη λίστα των προτεραιοτήτων σας, αποκτάτε μια διαφορετική οπτική όσον αφορά και την κατάλληλη social media πλατφόρμα που είναι καλύτερο να επιλέξετε. Πλατφόρμες όπως το Instagram και το Pinterest, σταματούν ξαφνικά να μην αποτελούν κατάλληλες επιλογές για το περιεχόμενο σας. Το Social Media Examiner, ανακάλυψε πως ολοένα και περισσότερες B2B επιχειρήσεις έχουν ήδη αρχίσει να επεκτείνονται σε πλατφόρμες πέρα από το LinkedIn.

  • To 89% των B2B επιχειρηματιών χρησιμοποιούν το LinkedIn
  • To 88% χρησιμοποιούν το Facebook 
  • Το 83% χρησιμοποιούν το Twitter
  • Το 61% χρησιμοποιούν το Google+
  • Το 55% χρησιμοποιούν το YouTube
  • Το 39% χρησιμοποιούν το Pinterest
  • Το 26% χρησιμοποιούν το Instagram

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Instagram, το Google+ και άλλες πλατφόρμες που δεν χρησιμοποιούνται παραδοσιακά στο B2B marketing, έχουν αντιληφθεί την ουσιαστική σημασία που έχει η χρήση των social media στην προβολή του ίδιου του brand name τους, και έχουν αφήσει πίσω τους την απλή αναζήτηση επιπλέον τρόπων για απόκτηση άμεσων κερδών.

Ένα πολύ καλό παράδειγμα που επιβεβαιώνει την παραπάνω πρόταση, αποτελεί η εμπορική εταιρία ακινήτων CBRE. Έαν η CBRE αντιμετώπιζε τα social media ως ένα μέσο απόκτησης άμεσων κερδών, σίγουρα θα συγκέντρωνε όλες τις δυνάμεις και τους πόρους της γύρω από το LinkedIn. Ωστόσο, η εταιρία προτίμησε να καινοτομήσει, αναγνωρίζοντας μερικά όχι και τόσο προφανή οφέλη που θα μπορούσε να αποκτήσει, όπως για παράδειγμα η προβολή του brand, ξεκινώντας από νωρίς να «χτίζει» τους επιχειρησιακούς social media λογαριασμούς της τόσο στο Instagram και το Twitter, όσο και στο Google+.

 

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ανακαλύψετε επιμέρους πλατφόρμες social media για την B2B επιχείρησή σας, είναι να μελετήσετε τον ανταγωνισμό και και τις πλατφόρμες που εκείνος χρησιμοποιεί για να χτίσει επιτυχώς το κοινό του. Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν links από όλα τα social media accounts τους, τα οποία τοποθετούν σε κάποιο εμφανές μέρος μέσα στην ιστοσελίδα τους. Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες των μεγαλύτερων επιχειρήσεων εντός της δικής σας βιομηχανίας και ανακαλύψτε τις πλατφόρμες που εκείνες χρησιμοποιούν. Κάνοντας αυτό, θα έχετε μια καλή ιδέα για την πλατφόρμα με την οποία θα έπρεπε να ξεκινήσετε.

Μπορείτε να συμβουλευτείτε επίσης τα δημογραφικά στοιχεία που βρίσκονται στο τέλος του άρθρου μας, προκειμένου να ανακαλύψετε τον τομέα στον οποίο βρίσκεται το δικό σας κοινό ενδιαφέροντος. Να θυμάστε πως ανεξάρτητα από ότι κι αν έχετε ακούσει μέχρι σήμερα, το LinkedIn δεν είναι το μοναδικό δίκτυο social media το οποίο ενδείκνυται για τις B2B επιχειρήσεις.

Δημιουργήστε τη δική σας προσωπικότητα

Η διατήρηση ενός βαρετού λογαριασμού στα social media χωρίς κάποιο ιδιαίτερο νόημα και ενδιαφέρον , μπορεί να σας οδηγήσει εύκολα και γρήγορα στην αποτυχία. Δυστυχώς,  με τις περισσότερες B2B επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν τα social media ως μια σκέψη που βάζουν σε δεύτερη μοίρα, τα post που δημιουργούν και δημοσιεύουν στερούνται του στοιχείου τόσο της προσωπικότητας όσο και της ανθρώπινης επαφής.

Ο φόβος μήπως χαρακτηριστούν ακραίες ή αμφιλεγόμενες οι επιχειρήσεις τους, είναι και αυτός που κρατά τους περισσότερους επιχειρηματίες μακρυά από τη διατήρηση μιας πιο δημιουργικής προσέγγισης για τη δημιουργία των posts τους. Ωστόσο, καλό είναι να γνωρίζετε πως δεν είναι αναγκαίο να γίνεται trolls στο Twitter, ή γενικά να υιοθετήσετε την υπερβολή προκειμένου να γίνετε και διασκεδαστικοί στα social media. Υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στην επιθετική δημιουργία αστείων Tweets που θα σας κάνει να φαίνεστε σαν ένα ρομπότ, και στη δημιουργία μιας εντύπωσης πραγματικού ανθρώπινου χαρακτήρα για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να αναπτύξετε μια φωνή στα social media χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να γίνετε «ακατάλληλοι» ή να δημιουργήσετε μεγάλους τίτλους.

Παρακάτω υπάρχουν μερικά tips που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

  • Χρησιμοποιήστε έναν ήπιο τόνο και ένα ύφος συνομιλίας. Η επιχείρησή σας μπορεί να αποτελέσει την δική της ξεχωριστή οντότητα. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε περισσότερο τις λέξεις «εμείς» και  «μας» όταν μιλάτε για την επιχείρησή σας.

  • Προσπαθήστε να συνδέσετε την επιχείρησή σας με περισσότερους χρήστες αντί να μεταδώσετε απλώς ένα μήνυμα.Όλη η ουσία των social media κρύβεται στην αλληλεπίδραση και στη δυνατότητα που προσφέρουν, ανά πάσα στιγμή, για δημιουργία συνομιλιών συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο. Μην φοβάστε ποτέ να εκφράζεστε μπροστά στο κοινό σας(είτε είσαστε χαρούμενοι αλλά είτε και αναστατωμένοι) χρησιμοποιώντας τις ίδιες πλατφόρμες.

  • Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε το χιούμορ. Οι περισσότεροι από τους δημιουργούς των social media πλατφορμών, δεν είχαν ποτέ στο μυαλό τους τη δημιουργία μιας πλατφόρμας ιδανικής για τις επιχειρήσεις, αντιθέτως, οραματίζονταν έναν χώρο μέσα στο διαδίκτυο όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να διασκεδάζουν και να μοιράζονται περιεχόμενο μεταξύ τους με ευχάριστο τρόπο. Συνεπώς, δεν θα έπρεπε να φοβάστε να «λερώσετε» τα χέρια σας όσον αφορά τα social media. Απλά αποφύγετε τις υπερβολές, και φροντίστε να γνωρίζετε εάν το κοινό σας είναι σε θέση να εκτιμήσει την παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Κάτι που επίσης θα πρέπει να κρατήσετε στο μυαλό σας, είναι πως οι καταναλωτές δεν είναι οι μόνοι που θα προτιμούσαν να αποφύγουν μια συναλλαγή με έναν «απρόσωπο» οργανισμό ή επιχείρηση. Χρησιμοποιείστε τα social media ως έναν τρόπο για να προσδώσετε το ανθρώπινο στοιχείο στην επιχείρησή σας. Ακολουθήστε τα βήματα των B2C εταιριών και προσθέστε τόλμη και γεύση στους λογαριασμούς σας, προκειμένου να συνδεθείτε με περισσότερους ανθρώπους.

Ορίστε υπεύθυνους τους κατάλληλους για τη δουλειά ανθρώπους

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την πρόσληψη ενός social media manager ή τον ορισμό ενός dedicated υπαλλήλου, αρκεί να υπάρχει κάποιος υπάλληλος στην επιχείρησή σας, αποκλειστικά υπεύθυνος για το social media marketing. Τα social media δεν είναι κάτι που μπορείτε να αντιμετωπίσετε ορίζοντας απλά μερικά meetings μεταξύ διαφορετικών επιχειρησιακών ομάδων κατά τον ελεύθερο χρόνο τους.

Εάν αποφασίσετε να προσλάβετε έναν καινούριο υπάλληλο, κοιτάξτε για κάποιον με προηγούμενη εμπειρία ή και προϋπηρεσία στο social media marketing, και όχι για κάποιον που θα διαθέτει απλά γνώσεις στα social media.

Οι πραγματικά ταλαντούχοι στο social media marketing θα μάθουν σύντομα και αυθόρμητα τα μέσα και τα έξω, τόσο της επιχείρησης όσο και ολόκληρης της βιομηχανίας στην οποία εκείνη ανήκει.

Συνεπώς τοποθετώντας έναν άνθρωπο, που δεν διαθέτει και πραγματικό πάθος για τα social media, αυτεπάγγελτα στην θέση του social media manager, ενδέχεται να οδηγήσει σε αρκετές δυσκολίες.

Στην άλλη όψη του νομίσματος, δεν έχουν όλες οι επιχειρήσεις την άνεση ή και την πολυτέλεια να προσλάβουν έναν καινούριο επιπλέον υπάλληλο,  ο οποίος θα διαχειρίζεται αποκλειστικά και μόνο τα social media της επιχείρησης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ένα αρκετά συχνό φαινόμενο είναι να ορίζεται ένας υπάλληλος που ήδη εργάζεται στην εταιρία για αυτή τη δουλειά. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις στο B2B, ο κλήρος πέφτει συνήθως  σε κάποιον του τμήματος πωλήσεων ή κάποιον από το επιβλέπων προσωπικό. Εάν σκοπεύετε να ακολουθήσετε την ίδια την τακτική, φροντίστε τουλάχιστον να επενδύσετε στην κατάλληλη εκπαίδευση των υπαλλήλων σας στο social media marketing. Είτε πρόκειται για σεμινάρια και online μαθήματα, αλλά είτε για το διάβασμα ενός απλού blog, πρέπει να φροντίσετε πως οι υπάλληλοι που θα ορίσετε για το B2B social media τμήμα σας, να γνωρίζουν καλά τον τρόπο για να φέρουν αποτελέσματα στην επιχείρησή σας.

Δημιουργήστε μια στρατηγική και καταγράψτε την στο χαρτί

Η επιχείρησή σας διαθέτει ήδη ένα έτοιμο πλάνο για τα social media; Εάν όχι, δεν είσαστε μόνοι. Παρόλο που το 80% των B2B επιχειρηματιών φαίνεται να κατέχουν μια στρατηγική για τα social media, μόνο το 32% των ίδιων την έχουν και κάπου καταγεγραμμένη.

Καταγράφοντας το πλάνο για την πορεία της επιχείρησής σας στα social media, μπορείτε να ορίσετε στόχους και να δημιουργήσετε ένα ξεκάθαρο δρόμο προς την επίτευξή τους. Η στρατηγική σας θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε σημαντικές ερωτήσεις όπως οι παρακάτω:

  • Ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύετε;
  • Ποιες social media πλατφόρμες θα χρησιμοποιήσετε;
  • Τι είδους περιεχόμενο είναι αυτό που θα δημοσιεύετε;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι σας;
  • Ποια social media metrics θα χρησιμοποιήσετε για να καταγράψετε τις προσπάθειές σας;
  • Με ποιον τρόπο χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας τα social media;

Έχοντας ξεκάθαρες απαντήσεις, καταγεγραμμένες για κάθε ένα από τα παραπάνω ερωτήματα, θα διατηρήσετε όλα τα μέλη της ομάδας σας στην ίδια σελίδα, κάτι το οποίο θα κάνει ευκολότερες και τις τροποποιήσεις επάνω στην ίδια στρατηγική όταν αυτές χρειαστούν.

Μάθετε την τέχνη του Social Selling

Παραπάνω, αναλύσαμε τους λόγους για τους οποίους δεν θα έπρεπε να επιδιώκετε την απόκτηση άμεσων κερδών όταν χρησιμοποιείτε τα social media. Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να είσαστε πάντα βέβαιοι πως οι προσπάθειές σας στα social media αποδίδουν κάθε στιγμή το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, ειδικά στον τομέα του B2B. Εκεί είναι που μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνική του Social Selling.

To social selling χρησιμοποιεί τα social media προκειμένου εισάγει την κάθε προοπτική μέσα στο δικό σας κανάλι πωλήσεων. Για να είμαστε ξεκάθαροι, δεν έχει καμία σχέση με τις «ωμές» πωλήσεις ή τις «απρόσωπες» τηλεφωνικές κλήσεις.

Ο στόχος που έχει το Social Selling είναι η εύρεση εκείνων των ανθρώπων που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το προϊόν σας, και έπειτα το χτίσιμο μιας σχέσης μαζί τους, μέσα από την παροχή ποιοτικού και χρήσιμου περιεχομένου.

Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε απλά να κάνετε ένα Tweet με μονάχα ένα link μέσα του, κάθε φορά που κάποιος χρήστης σας κάνει ένα mention πως έχει πρόβλημα. Παρακάτω υπάρχει ένα παράδειγμα για το πως η Community Manager του Sprout, Sarah Nagel, χρησιμοποίησε την τεχνική του Social Selling προκειμένου να απαντήσει μια ερώτηση σχετική με τα social media tools στο LinkedIn.

Χάρη στα social media, η σύγχρονη αγοραστική διαδικασία έχει αλλάξει δραματικά, κάτι το οποίο δεν μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστο τον τομέα των B2B επιχειρήσεων. Σήμερα, οι καταναλώτες δεν νιώθουν την ανάγκη για προσέγγιση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις προκειμένου να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι αγοραστές  διεξάγουν το 90% της πλήρους αγοραστικής διαδικασίας από μόνοι τους.

Διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων καταναλωτών, αναζητούν λύσεις μέσω του Google και γενικά ενημερώνονται για νέες εταιρίες και προϊόντα μέσω των social media.

Στη πραγματικότητα, το 55% των B2B αγοραστών χρησιμοποιούν τα social media για την εύρεση πληροφοριών, και μόνο όταν είναι σίγουροι και αποφασισμένοι για τη δοκιμή του προϊόντος ζητούν να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο της εταιρίας στο τηλέφωνο.

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο το social selling είναι ικανό να ωφελήσει τις B2B επιχειρήσεις είναι η πραγματικότητα που θέλει μια πληθώρα B2B επιχειρήσεων να χρησιμοποιούν ήδη το Social Selling. Χτίζοντας και εσείς την παρουσία σας στα social media, θα καταφέρετε να ξεχωρίσετε από νωρίς από τον ανταγωνισμό.

Παρόλο που το LinkedIn αποτελεί όντως την κορυφαία επιλογή για να έχετε το μέγιστο άμεσο κέρδος για την επιχείρησή σας, το Facebook και το Twitter είναι επίσης ικανά να σας προσφέρουν κέρδη. Παρακάτω ακολουθεί το μερίδιο κερδών που κατέχει κάθε πλατφόρμα social media ξεχωριστά:

  • LinkedIn: 80%
  • Twitter: 12%
  • Facebook: 6%
  • Google+: 0.21%

Επισημαίνουμε ξανά πως δεν θα έπρεπε να επικεντρώνετε το σύνολο των προσπαθειών σας στο linkedIn αποκλειστικά και μόνο επειδή αυτή τη στιγμή σας προσφέρει και το μεγαλύτερο μερίδιο κέρδους. Υπάρχουν και άλλα προνόμια που οφείλονται στη χρήση των social media, η αξία των οποίων δεν έχει τη δυνατότητα  να μετρηθεί, όπως είναι για παράδειγμα το brand loyalty και η εμπιστοσύνη η οποία χτίζεται με τον καιρό ανάμεσα στην επιχείρηση σας και τους πελάτες της, κυρίως μέσω της παροχής πολύτιμου περιεχομένου τόσο από το Twitter όσο και από το Facebook.

Δεν χρησιμοποιείτε ακόμα μια στρατηγική Social Media για την επιχείρησή σας;

Θεωρούμε πως πλέον φτάσαμε στο σημείο που δεν υπάρχει κάποια επιπλέον ερώτηση στην οποία θα μπορούσαμε να απαντήσουμε, όσον αφορά το πόσο σημαντική ή όχι είναι η χρήση των social media στις B2B επιχειρήσεις. Το μόνο που μένει πλέον, είναι να αναλογιστείτε μόνοι σας και να διαμορφώσετε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσατε να κάνετε να τα social media να δουλέψουν για την επιχείρησή σας. Κρατήστε στο μυαλό σας, πως εάν δεν χρησιμοποιείτε ακόμα το social media marketing, τότε έχετε ήδη μείνει αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό. Είναι λοιπόν ώρα να αρχίσετε να το κάνετε αναπτύσσοντας την προβολή του brand της επιχείρησής σας και χαρίζοντάς της πολύτιμα κέρδη.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Τα 13 καλύτερα CRM ανοιχτού κώδικα που διατίθενται δωρεάν
Next 4 τρόποι με τους οποίους χρησιμοποιείτε λάθος τα δεδομένα του CRM

You might also like

B2B

CRM και Marketing Automation – Ένας ισχυρός συνδυασμός

Μπισκότα και γάλα. Lennon και McCartney. Jordan και Pippen. Τα μεγαλύτερα δίδυμα αποτελούνται πάντα από το yin και το yang, δύο διαφορετικά αλλά μισά που συμπληρώνουν το ένα το άλλο,

Ενημέρωση

Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

Στον ενδιάμεσο χρόνο με αρχή το 2002, ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα ως προς μέσο θεώρησης των στοιχείων ο φορολογικός μηχανισμός. Η κατάργηση της θεώρησης των βιβλίων ήρθε τμηματικά και η πλήρης

Ενημέρωση

Πως θα φτιάξετε ένα τιμολόγιο βήμα-βήμα στο Excel

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing), αποτελεί μια επιχειρησιακή τεχνολογία με τεράστια προοπτική για κάθε επιχείρηση και οργανισμό, και καθώς προχωράμε σε ένα μέλλον ψηφιακής οικονομίας που θα λειτουργεί σε πραγματικό

ERP

Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

Η τεχνολογία καλύπτει όλες τις πτυχές της αλυσίδας εφοδιασμού, βελτιώνοντας την προβολή και τον έλεγχο των αποθεμάτων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και συμβάλλοντας ακόμη και στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Εργαλεία

Ενημέρωση

Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Τώρα που σας έχουμε πείσει να φτιάξετε ένα Email List για την επιχείρησή σας, αποδεικνύοντας την αξία και τη σημαντικότητά του, ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και το πως θα

CRM

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply