Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή

Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων] δεν είναι υποχρεωτική πλέον η θεώρηση και συνεπώς σήμανση των τιμολογίων (άρα δεν είναι απαραίτητη η χρήση φορολογικών μηχανισμών), ενώ καταργείται το δελτίο αποστολής. Αντί του δελτίου αποστολής μπορεί να χρησιμοποιηθεί το τιμολόγιο ή το δελτίο διακίνησης μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται και στην σχετική ανακοίνωση από το Υπουργείο Οικονομικών για την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση αποθεμάτων, με σκοπό την πώληση, απευθείας ή μέσω τρίτου, από τον προμηθευτή στον αγοραστή αυτών, εφόσον δεν εκδίδονται άμεσα με την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση των αποθεμάτων φορολογικά στοιχεία αξίας, που συνοδεύουν τα αποθέματα μέχρι τον τελικό παραλήπτη τους, συντάσσεται δικαιολογητικό έγγραφο μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων, με περιεχόμενο τα δεδομένα των παραγράφων 9, 10 και 11 του άρθρου 6 του Κ.Φ.Α.Σ. (Ν. 4093/2012), πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων. Πρακτικά είναι τα στοιχεία του τιμολογίου πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων.

Μη υποχρεωτική η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών

Η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών (φορολογικών ταμειακών μηχανών και ΕΑΦΔΣΣ) καθίσταται προαιρετική, όπως έχει δημοσιευθεί από το επίσημο site του Υπουργείου Οικονομικών.

Οι ετήσιες συγκεντρωτικές καταστάσεις ΜΥΦ γίνονται μηνιαίες

Σύμφωνα με την συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κύριου Θεοχάρη που παραχώρησε στο taxheaven στις 12.11.2013:
«Σχετικά με τη μηνιαία υποβολή καταστάσεων με τις συναλλαγές των επιχειρήσεων, θέλω να δώσω κάποιες διευκρινίσεις. Εκτός από τις συναλλαγές που αφορούν στα έσοδα –που θα υποβάλλονται μηνιαίως- θα υποβάλλονται και καταστάσεις με τις συναλλαγές των εξόδων (ανάλογα με την κατηγορία βιβλίων που τηρούνται), δηλαδή θα υποβάλλονται κάθε τρίμηνο ή μηνιαίως. Για παράδειγμα τα έσοδα του μηνός 1/2014 θα υποβάλλονται έως τις 15 του 2/2014. Στη δεδομένη χρονικά στιγμή, η τεχνολογία μας επιτρέπει χωρίς να υπάρχει μεγάλο κόστος, να έχουμε ένα μεγάλο εργαλείο για να απελευθερώσουμε την αγορά.» και συνεχίζει λίγο παρακάτω ότι αυτό μπορεί να γίνει και:
«Μέσω των εταιριών παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών τιμολογίων».

Πηγή

Previous Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]
Next Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

You might also like

B2B

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017. Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την

B2B

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 1ο]

Με την ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών να παραμένει μια «καυτή» θεματική ενότητα για μοντέρνες επιχειρήσεις που κοιτούν το μέλλον με προοπτική, σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες όπως είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e

Ενημέρωση

Tips & Tricks για να χρησιμοποιήσετε έξυπνα το LinkedIn

Εάν μόλις κάνατε εγγραφή στο LinkedIn, τότε πρέπει να ξέρετε πως είσαστε πλέον μέρος του μεγαλύτερου επαγγελματικού δικτύου παγκοσμίως. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει για εσάς χρήσιμα tips και πληροφορίες για να

B2C

Πως θα μεταβείτε από το Excel στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση εύκολα και γρήγορα

Αξίζει τον κόπο; Το excel αποτελεί ένα αξιοπρεπές εργαλείο το οποίο είναι σε θέση να βοηθήσει σε απλές λογιστικές εργασίες της μικρής σας επιχείρησης, όπως η δημιουργία τιμολογίων η καταγραφή

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2B

Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

Στον ενδιάμεσο χρόνο με αρχή το 2002, ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα ως προς μέσο θεώρησης των στοιχείων ο φορολογικός μηχανισμός. Η κατάργηση της θεώρησης των βιβλίων ήρθε τμηματικά και η πλήρης

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply