Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]

Στα πλαίσια της εναρμόνισης με την Ευρωπαϊκά πρότυπα, οι πρόσφατες εξελίξεις στην Ελλάδα δίνουν στις εταιρείες τη δυνατότητα να παύσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς – Ελληνικό φαινόμενο, μοναδικό για ολόκληρο την Ευρώπη – και αντί αυτών να χρησιμοποιούν ψηφιακές υπογραφές με χρήση ψηφιακών πιστοποιητικών. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να εκδίδουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τα παραστατικά τους με μια ενιαία λύση η οποία υπογράφει ψηφιακά τα παραστατικά (ψηφιακή υπογραφή).

Μια τέτοια λύση είναι εύκολη στην υλοποίηση, ανεξάρτητη από την τεχνολογική υποδομή της εταιρίας και δεν απαιτεί την εγκατάσταση H/W, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και σε περιβάλλον cloud. Επίσης. Μπορεί επίσης να εφαρμοστεί εξ’ αρχής σε εταιρίες που έχουν καταργήσει τους φορολογικούς μηχανισμούς, αλλά και σε εταιρείες που χρησιμοποιούν και στη πορεία προτίθεται να καταργήσουν.

Πληροφοριακά σύμφωνα με τον Κ.Φ.Α.Σ (Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Στοιχείων) θα πρέπει να διασφαλίζεται η αυθεντικότητα της προέλευσης, η ακεραιότητα του περιεχομένου και η αναγνωσιμότητα των τιμολογίων, σε χαρτί ή σε ηλεκτρονική μορφή, από τη χρονική στιγμή της έκδοσής τους έως τη λήξη της περιόδου φύλαξής τους. Ο Κ.Φ.Α.Σ προτείνει τρεις ενδεικτικά τρόπους ηλεκτρονικής τιμολόγηση (e invoicing), που μπορούν να διασφαλίσουν την αυθεντικότητα της προέλευσης, την ακεραιότητα του περιεχομένου και την αναγνωσιμότητα του τιμολογίου:

1. Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων (EDI), εφόσον εξασφαλίζει την αναγνωσιμότητα.
2. Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με Προηγμένη Ηλεκτρονική Υπογραφή (Digital Signature), όπως προβλέπεται από το Προεδρικό Διάταγμα 150/2001 – ΦΕΚ A’125.
3. Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με χρήση Φορολογικού Μηχανισμού (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ), όπως ορίζεται από το Νόμο 1809/1988 ΦΕΚ A’222.

Προς διευκρίνιση:

  • Αυθεντικότητα Προέλευσης σημαίνει διασφάλιση της ταυτότητας του εκδότη του παραστατικού.
  • Ακεραιότητα Περιεχομένου σημαίνει εξασφάλιση ότι το ηλεκτρονικό παραστατικό δεν έχει αλλοιωθεί.
  • Αναγνωσιμότητα σημαίνει εξασφάλιση της αναγνωσιμότητας του παραστατικού από ανθρώπινο παράγοντα.

Πηγή

 

Previous Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή
Next Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

You might also like

B2C

Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

H ανάπτυξη μιας λίστας με email αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας που περιλαμβάνει το inbound marketing μιας επιχείρησης. Ακόμα και με όλα τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα σήμερα,

B2B

Τα 7καλύτερα mobile productivity apps για το B2B

H διοίκηση μιας B2B εταιρίας είναι απαιτητική και δύσκολη ακόμα και για τον πιο έμπειρο CEO. Από την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων, μέχρι τα οικονομικά και τις προσλήψεις, υπάρχουν πολλά που

B2C

Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Τώρα που σας έχουμε πείσει να φτιάξετε ένα Email List για την επιχείρησή σας, αποδεικνύοντας την αξία και τη σημαντικότητά του, ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και το πως θα

B2C

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

e-Shops

Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των παγκόσμιων στατιστικών του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2014, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν το ύψος των 304 δις δολαρίων. Είναι η 5η συνεχόμενη χρονιά που οι

Ενημέρωση

Ν.Δ.: Να καθιερωθούν υποχρεωτικά το πλαστικό χρήμα και η ηλεκτρονική τιμολόγηση

Ολοκληρωμένη πρόταση για την εφαρμογή και διείσδυση του πλαστικού χρήματος και της ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στις οικονομικές δραστηριότητες και συναλλαγές παρουσίασε η Νέα Δημοκρατία. Με το πλαστικό χρήμα και την

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply