Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Τώρα που σας έχουμε πείσει να φτιάξετε ένα Email List για την επιχείρησή σας, αποδεικνύοντας την αξία και τη σημαντικότητά του, ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και το πως θα το αναπτύξετε.

Δημιουργήστε μια προσφορά που θα ελκύει το κοινό στο οποίο στοχεύετε

  • Προσφέρετε ένα χρήσιμο εργαλείο ή περιεχόμενο ως δώρο σε έναν χρήστη, παράλληλα με την εγγραφή του σε κάποια λίστα με email. Βρείτε τι πραγματικά χρειάζεται το κοινό στο οποίο στοχεύετε και προσφέρετέ το σε αυτό.
  • Διοργανώστε ένα δωρεάν webinar στο οποίο θα επιτρέπετε στον κόσμο να πραγματοποιήσει εγγραφή. Φροντίστε να έχει πλήρη εκπαιδευτικό χαρακτήρα, και αποφύγετε οποιαδήποτε είδους προσωπική σας διαφήμισης σε αυτό.
  • Μιλήστε με έναν συνεργάτη προκειμένου να προωθήσετε την προσφορά σας στο δικό του κοινό.

Μερικές προσφορές είναι δυνατόν να παρουσιάζουν διαφοροποιημένα επίπεδα απόδοσης, αναλόγως την βιομηχανία στην οποία στοχεύουν. Συνεπώς, υπάρχει ένας ακόμη λόγος για τον οποίο είναι αναγκαίο να έχετε ένα πλάνο και να κατανοείται πλήρως τον πελάτη στον οποίο στοχεύετε.

Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία Email Marketing

Οι μέρες κατά τις οποίες στέλνατε τα email χειροκίνητα σε κάθε λίστα σας, έχουν (ευτυχώς) περάσει. Η χρήση μιας ποιοτικής υπηρεσίας email marketing μπορεί να σας χαρίσει αρκετά πλεονεκτήματα:

  • Δίνοντας την ελευθερία σε κάθε συνδρομητή να πραγματοποιήσει ασφαλή διαγραφή του email του από την λίστα σας, θα προδώσετε επαγγελματισμό στο brand σας και θα εμπνεύσετε εμπιστοσύνη σε δυνητικούς συνδρομητές. Μόνο και μόνο αυτό είναι δυνατό να κάνει περισσότερους να εγγραφούν στην λίστα σας.
  • Τα email που θα στέλνετε θα προέρχονται από μια φημισμένη και έμπιστη εταιρία. Κανείς δεν εμπιστεύεται emails που προέρχονται από ανώνυμες πηγές.
  • Τα emails είναι περισσότερο πιθανό να φτάσουν στο inbox των συνδρομητών, όταν αυτό γίνεται μέσω μιας υπηρεσίας email marketing, σε σύγκριση με το να τα στέλνατε από το προσωπικό σας λογαριασμό email.

Παρόλο που υπάρχουν αρκετές καλές υπηρεσίες Email Marketing στην αγορά όπως τα Aweber και Constant Contact, το MailChimp αποτελεί την καλύτερη επιλογή για μικρές επιχειρήσεις.

  1. Μπορείτε να ανοίξετε έναν δωρεάν λογαριασμό ο οποίος είναι ικανός να σας εξυπηρετήσει για έως 2 χιλιάδες συνδρομητές και 12 χιλιάδες email μηνιαίως.
  2. Υπάρχει η δυνατότητα για υποστήριξη RSS , το οποίο σημαίνει πως τα καινούρια σας blog post θα μπορούν να αποστέλλονται αυτόματα κάθε φορά που το το RSS feed σας θα ανανεώνεται με νέο περιεχόμενο.
  3. Έχετε τη δυνατότητα να τοποθετήσετε την επιλογή «Subscribe by email» δίπλα από τα blog posts σας.
  4. Τα email templates που προσφέρονται, είναι όλα βελτιοστοποιημένα για να εμφανίζονται σωστά τόσο σε ηλεκτρονικό υπολογιστή όσο και σε κινητές συσκευές.

Δημιουργήστε τη φόρμα εγγραφής ώστε να είναι απλή και εμφανής

  • Φροντίστε να είναι εύκολο για κάθε επισκέπτη να βρει τη φόρμα σας. Για παράδειγμα, μη την τοποθετήσετε σε ξεχωριστή σελίδα όπου θα πρέπει να πλοηγηθεί από μόνος του ένας επισκέπτης. Ακόμα και έναν παραπάνω κλικ είναι δυνατό τελικά να αποτρέψει έναν επισκέπτη από το να μετατραπεί σε συνδρομητής.
  • Δώστε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να εγγραφούν στη λίστα σας, βάζοντας μια φόρμα εγγραφής κάτω από κάθε post. Εάν έχουν διαβάσει ένα post μέχρι το τέλος του, είναι αρκετά πιθανό να ενδιαφέρονται να διαβάσουν περισσότερο από το περιεχόμενό σας.
  • Συμπεριλάβετε ένα εμφανές κουμπί που θα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο CTA. Πρέπει να βοηθάτε τους επισκέπτες να καταλάβουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν κατά την είσοδό τους στη σελίδα σας.
  • Μην ζητάτε περισσότερα από όσα χρειάζεστε. Το «Less is more» αποτελεί μια καλή στρατηγική κατά την προσπάθεια ανάπτυξης του email list σας, οπότε ζητήστε μόνο email και όνομα στη φόρμα εγγραφής σας.
  • Προσθέστε url από τη φόρμα εγγραφής σας, σε εμφανές σημείο του Facebook Page σας προκειμένου να ενθαρρύνετε τους νέους σας fans να να εγγραφούν στη λίστα σας.
  • Συμπεριλάβετε το ίδιο link στην υπογραφή του email σας.

Οδηγήστε το Traffic στο site σας

Χρησιμοποιήστε τεχνικές του inbound marketing και οδηγήστε κοινό στο site σας, όπου και θα έχετε τη δυνατότητα να το «εκπαιδεύσετε» στον τομέα της εξειδίκευσής σας.

  1. Δημιουργήστε και μοιραστείτε περιεχόμενο σε τακτική βάση για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα
  2. Μάθετε τις βασικές αρχές του SEO χρησιμοποιήστε τες για να βελτιστοποιήσετε το site σας
  3. Γίνεται πιο κοινωνικοί χτίζοντας μια σχέση με το κοινό σας

Από τη στιγμή που θα αποκτήσετε το κοινό σας, το μόνο που μένει είναι να συνεχίσετε να του παρέχετε αξιόλογο και χρήσιμο περιεχόμενο. Μην ξεχνάτε ότι είναι ένα προνόμιο για εσάς να έχετε στην κατοχή σας κάτι τόσο πολύτιμο όσο είναι μια προσωπική διεύθυνση email ενός επισκέπτη σας. Μην καταχραστείτε ποτέ το δικαίωμα που σας έδωσαν οι συνδρομητές σας.

Πηγή: www.ecommerce.gr

Previous Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας
Next Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

You might also like

Ενημέρωση

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 1ο]

Με την ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών να παραμένει μια «καυτή» θεματική ενότητα για μοντέρνες επιχειρήσεις που κοιτούν το μέλλον με προοπτική, σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνολογίες όπως είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e

Ενημέρωση

Πως θα χρησιμοποιήσετε τα Socia Media για να αυξήσετε το traffic στο B2B

Όταν μιλάμε για το B2B, τα social media δεν είναι ακριβώς το δυνατό του σημείο, και στη σημερινή εποχή που η ζωή των περισσότερων ανθρώπων κατακλύζεται από τα social media,

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

Ελεύθεροι Επαγγελματίες

Tips & Tricks για να χρησιμοποιήσετε έξυπνα το LinkedIn

Εάν μόλις κάνατε εγγραφή στο LinkedIn, τότε πρέπει να ξέρετε πως είσαστε πλέον μέρος του μεγαλύτερου επαγγελματικού δικτύου παγκοσμίως. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει για εσάς χρήσιμα tips και πληροφορίες για να

Ενημέρωση

Η τιμολόγηση τροφίμων σε δημόσια διαβούλευση

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 το σχέδιο υπουργικής απόφασης «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙΕΠΠΥ)», το οποίο αποτελεί τροποποίηση της

Ενημέρωση

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply