Τα 7καλύτερα mobile productivity apps για το B2B

Τα 7καλύτερα mobile productivity apps για το B2B

H διοίκηση μιας B2B εταιρίας είναι απαιτητική και δύσκολη ακόμα και για τον πιο έμπειρο CEO. Από την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων, μέχρι τα οικονομικά και τις προσλήψεις, υπάρχουν πολλά που μπορούν να πάνε «στραβά» μέσα στο workflow μιας εταιρίας κατά τη διάρκεια μιας ημέρας. Στην πραγματικότητα, σε μια ημέρα γεμάτη με meetings, είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθήσετε όλα όσα συμβαίνουν στην επιχείρησή σας με δομημένο και αποδοτικό τρόπο. Παρόλα αυτά, μπορεί να είναι αρκετά ευκολότερο από όσο νομίζετε, ειδικά εάν γνωρίζεται τα κατάλληλα mobile apps που έχουν τη δυνατότητα να σας βοηθήσουν.

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 7 από τα καλύτερα mobile apps που έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν την παραγωγικότητα σε κάθε B2B επιχείρηση:

 1. Asana 

Το Asana είναι ίσως το καλύτερο App για project management που υπάρχει διαθέσιμο μέχρι σήμερα, και είναι διαθέσιμο τόσο σε Desktop PC/Mac, όσο και σε πλατφόρμες iOS και Android. Το Asana μπορεί να βοηθήσει κάθε μέλος της ομάδας σας να παραμείνει οργανωμένος και παραγωγικός.

Το Application σας επιτρέπει να αναθέσετε συγκεκριμένα tasks σε οποιοδήποτε μέλος της ομάδας σας, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του, και περιλαμβάνει δυνατότητες για δημιουργία ολόκληρων project παρέχοντας επιλογές όπως due dates, subtasks και notifications που αποστέλλονται κατευθείαν στο αρμόδιο μέλος. Η εφαρμογή αυτή θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το «πάνω χέρι» στη διοίκηση της επιχείρησής σας γνωρίζοντας, με παραγωγικό και δομημένο τρόπο, τι συμβαίνει σε αυτήν όσο λείπετε.

Τιμή: Δωρεάν

 2. Google Analytics

Στην περίπτωση που διατηρείτε κάποιο site, το πιο πιθανό είναι πως ήδη χρησιμοποιείτε κάποιου είδους analytics software για την παρακολούθηση του traffic και της ροής των επισκεπτών στο site σας. Όλοι γνωρίζουμε πως το Google Analytics είναι ήδη μια εξαιρετική λύση για να το κάνετε αυτό από το Desktop PC/Mac σας, τι συμβαίνει όμως όταν είσαστε στο δρόμο; Ευτυχώς για εσάς, η Google προσφέρει application τόσο για το iOS όσο και για το Android.

Μέσα από το mobile application μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα ίδια χρήσιμα στοιχεία που είχατε στη διάθεσή σας και μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή: ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, στατιστικά στοιχεία σχετικά με το κοινό σας, συμπεριφορά και μετατροπή αυτού σε αγοραστικό κοινό. Καθώς στη σημερινή εποχή ολοένα και περισσότεροι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την πρόσβασή τους στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε on the go, ότι το site σας αποδίδει κάθε στιγμή όπως πρέπει.

Τιμή: Δωρεάν

3. HootSuite

Τα social media μπορεί να μην αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία μιας B2B επιχείρησης, ωστόσο πρέπει να παρακολουθούνται καθημερινά για πιθανά feedback χρηστών και για τυχόν άλλα θέματα όπως αυτά προκύπτουν. Για τις πιο μεγάλες εταιρίες B2B, είναι συνηθισμένο να αναθέτουν τη διαχείριση των social media σε επιμέρους εταιρίες εξειδικευμένες σε αυτή τη δουλειά, ή να δημιουργούν έναν ξεχωριστό τμήμα social media marketing εντός της δικής τους εταιρίας. Ωστόσο, εάν τρέχετε μια μικρότερη επιχείρηση με λιγότερο διαθέσιμο προσωπικό και πόρους, θα έχετε προσέξει πως είναι αρκετό δύσκολο να συμβαδίσετε με όλα τα social media account σας, ενημερώνοντάς τα σε καθημερινή βάση με ποιοτικό περιεχόμενο.

Το HootSuite είναι ένα Application που έρχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα. Δεν υστερεί ουσιαστικά σε τίποτα συγκριτικά με την desktop έκδοσή του, παρέχοντάς σας τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε όλους τους λογαριασμούς σας στα social media μέσα από ένα μέρος. Το Home feed του Twitter, τα mentions, τα retweets, το news feed του facebook και τα updates του LinkedIn, είναι όλα εκεί. Μπορείτε ακόμα και να δημοσιεύσετε ή να προγραμματίσετε τη δημοσίευση περιεχομένου κατευθείαν από το κινητό σας, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσατε να αφιερώσετε σε άλλους τομείς της επιχείρησής σας.

Τιμή: Δωρεάν

4. DocuSign

Οι συνεχείς υπογραφές σε έγγραφα και συμβόλαια με επενδυτές, πελάτες και υπαλλήλους, αποτελεί μια καθημερινή ρουτίνα για κάθε ιδιοκτήτη σε μια επιχείρηση B2B. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο εάν η ημέρα σας είναι γεμάτη με εξωτερικά meetings και εργασίες. Ακόμα και εάν βρείτε έναν μέρος να καθίσετε ή να ακουμπήσετε προκειμένου να υπογράψετε, ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να πάει στραβά και να «χαλάσει» την υπογραφή σας.

Για να είναι όμοια παντού και να προσδίδει πάντα τον ίδιο επαγγελματισμό η υπογραφή σας, χρησιμοποιήστε το DocuSign. Αυτό το χρήσιμο Application έχει τη δυνατότητα να σαρώσει οποιουδήποτε είδους έγγραφο ή συμβόλαιο και έπειτα να τοποθετήσει την υπογραφή σας σε αυτό με ψηφιακό τρόπο, κατευθείαν από το κινητό σας τηλέφωνο. Με το DocuSign δεν θα κερδίσετε μόνο μια «τέλεια» υπογραφή σε κάθε έγγραφο. Έχοντας οτιδήποτε υπογράφετε σε ψηφιακή μορφή στο κινητό σας, αυτομάτως σημαίνει ότι μπορείτε να το αποστείλετε όπου υπάρχει ανάγκη. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεχίσετε ένα meeting ή την παρουσίαση του προϊόντος σας, όσο παράλληλα έναν άλλο μέλος της ομάδας σας θα φροντίσει να στείλει τα υπογεγραμμένα σας έγγραφα εκεί που χρειάζεται.

 

Τιμή: Δωρεάν

5. Evernote

Μια ακόμα  καθημερινή ρουτίνα για κάθε CEO, είναι η συνεχής καταγραφή σημειώσεων. Πόσες φορές σας έχει «κατέβει» μια καλή ιδέα ενώ ασχολείστε με κάτι άλλο; ή πόσες φορές θυμάστε μια εκκρεμότητα μόνο για να την ξεχάσετε μετά από λίγο; Είναι σημαντικό να έχετε συνεχώς τη δυνατότητα να καταγράψετε εύκολα και γρήγορα οτιδήποτε περάσει από το μυαλό σας, προκειμένου να το θυμόσαστε μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή. Μπορείτε να προσλάβετε ένα προσωπικό βοηθό που θα είναι πάντα μαζί οργανώνοντας την ημέρα σας, ή μπορείτε να έχετε μαζί σας ένα σημειωματάριο, ωστόσο εάν προτιμάτε να ταξιδεύετε χωρίς πολλά «βάρη» και δεσμεύσεις, το Evernote για iOS και Android, αποτελεί επίσης μια εξαιρετική επιλογή.

Με το Evernote, εκτός από τις κλασικές σημειώσεις, μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε μικρογραφίες διαδικτυακών άρθρων, να τραβήξετε φωτογραφίες χειρόγραφων σημειώσεων καθώς και οργανώσετε τις ήδη υπάρχουσες φωτογραφίες από τα project σας. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο είναι σχεδιασμένο το λογισμικό του Evernote, σας δίνει τη δυνατότητα για αναζήτηση μεταξύ των φωτογραφιών και των σημειώσεών σας  χρησιμοποιώντας μεμονωμένες λέξεις. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να βρείτε εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνετε ακόμα και μέσα σε δεκάδες σημειώσεις.

 

Τιμή: Δωρεάν

6. Google Drive

Το Google Drive μπορεί να διατηρήσει τόσο τα δικά σας όσο και τα αρχεία ολόκληρης της ομάδας σας σε έναν ασφαλές και προσβάσιμο μέρος, είτε βρίσκεστε εντός είτε εκτός του γραφείου σας. Οι τύποι αρχείων που είναι δυνατό να αποθηκεύσει και να προβάλλει το google drive, ποικίλουν μεταξύ φωτογραφιών, σχεδιαστικών εγγράφων, γραφημάτων, εγγράφων, ηχογραφήσεων, βίντεο και πολλών άλλων. Το αρχικό πακέτο αποθηκευτικού χώρου που προσφέρει η Google ανέρχεται στα 15GB, και είναι απολύτως δωρεάν. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με διαφορετικούς συναδέλφους στους οποίους μπορείτε να δώσετε δικαιώματα να προβάλλουν ή και να επεξεργαστούν αρχεία της επιλογής σας.

Το μεγαλύτερο προνόμιο που μπορεί να σας προσφέρει το Google Drive, είναι ότι σας δίνει τη δυνατότητα για πρόσβαση στα αρχεία σας, κυριολεκτικά από οπουδήποτε υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως μπορείτε να προβάλλετε / διαχειριστείτε τα αρχεία σας από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή, tablet ή smartphone, κάτι το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να τρέξετε την επιχείρησή σας ακόμα και αν δεν είστε στο γραφείο αυτής.

Τιμή: Δωρεάν με δυνατότητα αγορών εντός της εφαρμογής

7. Flipboard

Εάν είστε ένας ιδιοκτήτης B2B που περνάει το περισσότερο χρόνο του στο δρόμο, τότε θα έχετε νιώσει πόσο δύσκολο είναι να συμβαδίσετε με τα νέα και την επικαιρότητα. Μερικές φορές, ακόμα και όταν βρίσκετε το χρόνο να τσεκάρετε τις αγαπημένες σας πηγές ενημέρωσης, συνειδητοποιείτε πως εκείνη την ώρα αυτό που πραγματικά σας ενδιαφέρει δεν είναι εκεί. Μια τέτοια αδυναμία στην εύρεση νέων την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα προβληματική ειδικά στην περίπτωση έκτακτων νέων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σαν πρόφαση για την αυθόρμητη προβολή της επιχείρησής σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι να κατεβάσετε το Flipboard για iOS και Android. Το Flipboard συγκεντρώνει υλικό από όλα τα κοινωνικά δίκτυα, από δημοσιεύσεις νέων επικαιρότητας και από blog, προκειμένου να προβάλλει ιστορίες, άρθρα, blog posts, βίντεο και άλλο περιεχόμενο σε μορφή που μοιάζει με περιοδικό. Κατά την πρώτη σας είσοδο στο application σας ζητείται να εγγραφείτε σε θεματικές ενότητες που σας ενδιαφέρουν προκειμένου να λαμβάνετε το πιο σχετικό περιεχόμενο.

Τιμή: Δωρεάν

Πηγή: www.commerce.gr

 

 

 

 

Previous Νέο site αποκλειστικά για το e-invoicing από τη SoftOne
Next Πως θα εξάγετε τις επαφές από το Gmail Account σας

You might also like

CRM

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα

B2B

3 βήματα-κλειδιά για να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα ERP

Τι είναι ένα σύστημα ERP ( Enterprise resource planning ); Είναι ένα πακέτο λογισμικού που έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται βασικές λειτουργίες μέσα σε μια επιχείρηση, προσφέροντας παράλληλα μια κοινόχρηστη βάση

Ενημέρωση

LinkedIn: από beginner σε all star μέσα από 8 απλά βήματα

Το διαδίκτυο στη σημερινή εποχή, είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Εάν αναλογιστείτε πως μόνο το 15% των διαθέσιμων αγγελιών για εργασία φτάνουν σε σημείο να διαφημίζονται, αυτό σημαίνει πως το

ERP

5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

Υπάρχουν στιγμές σε κάθε επιχείρηση όταν αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες για το υπάρχων σύστημα επιχειρηματικού σχεδιασμού πόρων (ERP). Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το τρέχων ERP ( Enterprise resource planning ) και

B2B

Από τα υπολογιστικά φύλλα του EXCEL στο ERP

Σας αντιπροσωπεύει? Χρησιμοποιείτε υπολογιστικά φύλλα Excel για να παρακολουθείτε τα πάντα,από προσφορές μέχρι υλικά Έχετε πολλαπλά υπολογιστικά φύλλα γεμάτα με φόρμες, πίνακες και μοντέλα τιμολόγησης Διαγράψατε καταλάθος τα φύλλα του

Ενημέρωση

Η τιμολόγηση τροφίμων σε δημόσια διαβούλευση

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 το σχέδιο υπουργικής απόφασης «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙΕΠΠΥ)», το οποίο αποτελεί τροποποίηση της

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply