Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που θα δημιουργηθεί για το τώρα αλλά και το αύριο της επιχείρηση σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι ένα CRM (Customer Relationship Management) επόμενης γενιάς βελτιώνει τις σχέσεις σας με το πεδίο σας και βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ όλων των συμμετεχόντων σε μια συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών και των πωλητών σας ή τον υπεύθυνο δανείου εάν μια συμφωνία χρηματοδοτείται. Αυτή η συνεργασία μπορεί να εκτοξεύσει το επίπεδο της επιχείρησή σας.

Όταν πρόκειται για την εύρεση του σωστού CRM (Customer Relationship Management), πολλοί μεσίτες αντιμετωπίζουν δύο προκλήσεις:

  • Να δικαιολογήσουν τη δαπάνη, επειδή είναι δύσκολο να προσδιορίσουν αν θα βοηθήσει την επιχείρησή τους πριν την δοκιμάσουν.
  • Δυσκολία επιλογής από τόσες πολλές CRMs.

Όταν επιλέγετε ένα CRM (Customer Relationship Management), αναρωτηθείτε πώς η μητρική εταιρεία αποφάσισε τις δυνατότητες που προσφέρει το εργαλείο. Εξετάστε το σχεδιασμό και την εξέλιξη του προϊόντος. Αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πάροχος CRM με τους χρήστες του και τον τρόπο με τον οποίο επενδύεται για να τους βοηθήσει να αναπτύσσονται με το εργαλείο.

Ουσιαστικά, μια σίγουρη απόφαση μπορεί να παρθεί όταν ένα σύστημα και η εταιρεία πίσω από αυτό επιδεικνύει με σαφήνεια πώς μπορεί να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη.

Παρακάτω είναι πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσουν οι μεσίτες στο επόμενο τους CRM (Customer Relationship Management) για να καθορίσουν αν θα βελτιώσουν στην πραγματικότητα την επιχείρησή τους.

Κατευθυνόμενη διανομή και συνεργασία

Όσο πιο αποτελεσματική μπορείτε να είστε στη διανομή καθηκόντων και στη αυτοματοποίηση της κοινής χρήσης και των ενημερώσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε για να επικεντρωθείτε στις πωλήσεις.

Και με τόσους  συμμετέχοντες σε κάθε συναλλαγή, θα θελήσετε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συνεργάζεστε και να ενημερώνετε εύκολα τους πάντες. Μόνο έτσι θα βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Marketing μέσω SMS  και email 

Χάρη στην αυτοματοποίηση μπορείτε με σιγουριά να αυξήσετε τις επαφές σας ενώ γνωρίζετε ότι θα διατηρήσετε τις σχέσεις σας με αυτές χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα χειροκίνητα.

Ένα χαρακτηριστικό μπόνους που πρέπει να αναζητήσετε: η δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτοματοποιημένη καταγραφή

Πρέπει να βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να μεγαλώσετε και να οργανώσετε τις επαφές σας χωρίς να χρειάζεται να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αυτό.

Φιλικό για κινητά

Σαν μεσίτης, χρειάζεστε ένα σύστημα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εκτός γραφείου. Το σύστημα που επιλέγετε πρέπει να διευκολύνει την προσθήκη και οργάνωση καθηκόντων από το κινητό σας.

Το CRM (Customer Relationship Management) σας πρέπει να είναι το ίδιο εύχρηστο στο κινητό όπως και στον υπολογιστή σας.

Εξαιρετική πελατειακή υποστήριξη

Ως εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας, είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά οι μεσίτες παραβλέπουν την πελατειακή υποστήριξη όταν εξετάζουν την τεχνολογία. Ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές σας γνώσεις, τα αξιόπιστα εργαλεία κατάρτισης και η ζωντανή υποστήριξη πελατών μπορούν να καθορίσουν εάν ένα CRM (Customer Relationship Management) απλοποιεί ή όχι την επιχείρησή σας.

Πηγή: www.commerce.gr 

Previous Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP
Next Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

You might also like

CRM

Η ψυχολογία που κρύβεται πίσω από την υιοθέτηση του CRM: γιατί είναι σημαντική για τους πελάτες;

Υπάρχει μια πληθώρα επιχειρήσεων που έχουν ήδη ενσωματώσει το CRM (Customer Relations Management). Τι συμβαίνει όμως μετά την ενσωμάτωση; Ποια είναι τα κίνητρα που ωθούν τους χρήστες να θεωρήσουν επιτυχημένο

B2B

Πως θα χρησιμοποιήσετε τα Socia Media για να αυξήσετε το traffic στο B2B

Όταν μιλάμε για το B2B, τα social media δεν είναι ακριβώς το δυνατό του σημείο, και στη σημερινή εποχή που η ζωή των περισσότερων ανθρώπων κατακλύζεται από τα social media,

ERP

Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP

Ποια βήματα ακολουθείς όταν αγοράζεις νέα τεχνολογία; Είτε πρόκειται για προσωπικό smartphone είτε για βασικό επιχειρησιακό λογισμικό, το διαδίκτυο είναι συνήθως η πρώτη επιλογή αναζήτησης.Ακόμη και σε μια σχετικά εξειδικευμένη περιοχή

ERP

Το ERP δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα υπολογιστικά φύλλα και το συλλογικό σχεδιασμό του Excel

Σύμφωνα με μια μελέτη της Deloitte, το 70% των εταιρειών χρησιμοποιούν το Microsoft Excel για ευαίσθητα και κρίσιμα δεδομένα και διαδικασίες. Οι πάροχοι ERP ( Enterprise resource planning ) μπορεί να διαφωνούν,

B2B

15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

To budget που αφιερώνει κάθε B2B σήμερα για τον τομέα των social media, φαίνεται να αυξάνει ολοένα και περισσότερο.  Ωστόσο, έρευνα του 2016 από το CMO αποκαλύπτει πως το 40%

B2B

4 τρόποι με τους οποίους χρησιμοποιείτε λάθος τα δεδομένα του CRM

Ένα σύστημα CRM (Customer Relations Management) που έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί με κατάλληλο και σωστό τρόπο, έχει και την ικανότητα να μετατρέψει έναν μικροσκοπικό οργανισμό σε έναν πραγματικό ηγέτη

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply