Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017.

Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την ενσωμάτοση της στο LinkedIn Sales Navigator, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια απλοποιημένη εμπειρία μεταξύ των δύο εφαρμογών, με στόχο την ενδυνάμωση των επαγγελματιών πωλήσεων με τα σχετικά δεδομένα για την παροχή πιο πολύτιμων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.

Το LinkedIn Sales Navigator για το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να παρέχει στους χρήστες τα σχετικά δεδομένα σε όλες τις εφαρμοστέες συσκευές σε πραγματικό χρόνο.

Αυτή η ενσωμάτωσει έχει σχεδιαστεί για να παρέχει νέα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες πωλήσεων να ανακαλύψουν τους καλύτερους τρόπους για να παρουσιαστούν μέσω του TeamLink, να αναγνωρίσουν νέες επαφές με τα συμφραζόμενα να οδηγούν σε συστάσεις και να ειδοποιηθούν για αλλαγές εργασίας και εταιρίας. Οι”Icebreakers” που θεωρούνται εξαιρετικά εργαλεία πώλησης σχέσεων που δείχνουν κοινές συνδέσεις, εμπειρίες και ενδιαφέροντα, καθώς και έναν σύνδεσμο με την πρόσφατη ροή δραστηριοτήτων.

Το Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να προσφέρει μια πλήρη εικόνα των σημείων επαφής των πελατών σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και ομάδες υποστήριξης που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να μεγιστοποιήσουν τις επιπτώσεις των αλληλεπιδράσεων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του πελάτη.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με γνώμονα τους επαγγελματίες πωλήσεων, το LinkedIn Sales Navigator συνδέεται με τη δύναμη του δικτύου των περισσότερων από 500 εκατομμυρίων μελών του LinkedIn για να βοηθήσει τους επαγγελματίες πωλήσεων να βρουν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πιθανούς και τωρινούς πελάτες.

“Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι πωλητές πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν από τα στοιχεία επικοινωνίας τους”, λέει ο Jason Rushforth, αντιπρόεδρος της Infor πελάτη και γενικός διευθυντής.

“Η ενσωμάτωση πρωτοποριακών εργαλείων όπως το LinkedIn Sales Navigator στο Infor CRM (Customer Relationship Management) μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να είναι ανταγωνιστικές στο σημερινό επιθετικό περιβάλλον πώλησης”.

Η ενσωμάτωση θα είναι διαθέσιμη για το Infor CRM (Customer Relationship Management) και το Sales Navigator Team ή Enterprise έκδοση το καλοκαίρι του 2017.

Με 16.000 υπαλλήλους και περισσότερους από 90.000 πελάτες σε περισσότερες από 170 χώρες, το λογισμικό Infor έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις εταιρείες προσαρμοσμένο λογισμικό ειδικά για τη βιομηχανία.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης
Next Οι αναβαθμίσεις ERP ξεκινούν στο Cloud

You might also like

ERP

CRM και Marketing Automation – Ένας ισχυρός συνδυασμός

Μπισκότα και γάλα. Lennon και McCartney. Jordan και Pippen. Τα μεγαλύτερα δίδυμα αποτελούνται πάντα από το yin και το yang, δύο διαφορετικά αλλά μισά που συμπληρώνουν το ένα το άλλο,

B2B

Πως θα χρησιμοποιήσετε τα Socia Media για να αυξήσετε το traffic στο B2B

Όταν μιλάμε για το B2B, τα social media δεν είναι ακριβώς το δυνατό του σημείο, και στη σημερινή εποχή που η ζωή των περισσότερων ανθρώπων κατακλύζεται από τα social media,

Ενημέρωση

12 Social Media Tips για το B2B

Κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn δεν είναι ωφέλιμα μόνο για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη βάση πελατών, καθώς μεγάλες εταιρείες B2B μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα social media

e-Shops

3 συχνές ανησυχίες που σχετίζονται με το SaaS ERP και γιατί δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα

Ίσως μόλις ανακαλύψατε το SaaS ERP ( Enterprise resource planning ) και μαζί όλους τους κινδύνους και τα οφέλη που μπορεί να συνοδεύουν ένα σύστημα βασισμένο στο cloud. Ίσως, πάλι, να έχετε

ERP

5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

Υπάρχουν στιγμές σε κάθε επιχείρηση όταν αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες για το υπάρχων σύστημα επιχειρηματικού σχεδιασμού πόρων (ERP). Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το τρέχων ERP ( Enterprise resource planning ) και

CRM

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply