Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή

Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων] δεν είναι υποχρεωτική πλέον η θεώρηση και συνεπώς σήμανση των τιμολογίων (άρα δεν είναι απαραίτητη η χρήση φορολογικών μηχανισμών), ενώ καταργείται το δελτίο αποστολής. Αντί του δελτίου αποστολής μπορεί να χρησιμοποιηθεί το τιμολόγιο ή το δελτίο διακίνησης μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται και στην σχετική ανακοίνωση από το Υπουργείο Οικονομικών για την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση αποθεμάτων, με σκοπό την πώληση, απευθείας ή μέσω τρίτου, από τον προμηθευτή στον αγοραστή αυτών, εφόσον δεν εκδίδονται άμεσα με την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση των αποθεμάτων φορολογικά στοιχεία αξίας, που συνοδεύουν τα αποθέματα μέχρι τον τελικό παραλήπτη τους, συντάσσεται δικαιολογητικό έγγραφο μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων, με περιεχόμενο τα δεδομένα των παραγράφων 9, 10 και 11 του άρθρου 6 του Κ.Φ.Α.Σ. (Ν. 4093/2012), πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων. Πρακτικά είναι τα στοιχεία του τιμολογίου πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων.

Μη υποχρεωτική η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών

Η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών (φορολογικών ταμειακών μηχανών και ΕΑΦΔΣΣ) καθίσταται προαιρετική, όπως έχει δημοσιευθεί από το επίσημο site του Υπουργείου Οικονομικών.

Οι ετήσιες συγκεντρωτικές καταστάσεις ΜΥΦ γίνονται μηνιαίες

Σύμφωνα με την συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κύριου Θεοχάρη που παραχώρησε στο taxheaven στις 12.11.2013:
«Σχετικά με τη μηνιαία υποβολή καταστάσεων με τις συναλλαγές των επιχειρήσεων, θέλω να δώσω κάποιες διευκρινίσεις. Εκτός από τις συναλλαγές που αφορούν στα έσοδα –που θα υποβάλλονται μηνιαίως- θα υποβάλλονται και καταστάσεις με τις συναλλαγές των εξόδων (ανάλογα με την κατηγορία βιβλίων που τηρούνται), δηλαδή θα υποβάλλονται κάθε τρίμηνο ή μηνιαίως. Για παράδειγμα τα έσοδα του μηνός 1/2014 θα υποβάλλονται έως τις 15 του 2/2014. Στη δεδομένη χρονικά στιγμή, η τεχνολογία μας επιτρέπει χωρίς να υπάρχει μεγάλο κόστος, να έχουμε ένα μεγάλο εργαλείο για να απελευθερώσουμε την αγορά.» και συνεχίζει λίγο παρακάτω ότι αυτό μπορεί να γίνει και:
«Μέσω των εταιριών παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών τιμολογίων».

Πηγή

Previous Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]
Next Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

You might also like

Ελεύθεροι Επαγγελματίες

LinkedIn: από beginner σε all star μέσα από 8 απλά βήματα

Το διαδίκτυο στη σημερινή εποχή, είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Εάν αναλογιστείτε πως μόνο το 15% των διαθέσιμων αγγελιών για εργασία φτάνουν σε σημείο να διαφημίζονται, αυτό σημαίνει πως το

B2B

5 σημάδια ότι η εταιρία σας χρειάζεται καινούριο σύστημα ERP

Υπάρχουν στιγμές σε κάθε επιχείρηση όταν αρχίζεις να έχεις αμφιβολίες για το υπάρχων σύστημα επιχειρηματικού σχεδιασμού πόρων (ERP). Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το τρέχων ERP ( Enterprise resource planning ) και

B2B

Το LinkedIn συνεργάζεται με το Infor CRM για να αυξήσουν τις πωλήσεις παραγωγικότητας

Ο πάροχος επιχειρηματικών εφαρμογών Infor ανακοίνωσε μια νέα ενσωμάτωση της διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) της Infor με το LinkedIn Sales Navigator στην εκδήλωση Inforum 2017. Συγκεκριμένα, η Infor ολοκλήρωσε την

B2B

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]

Στα πλαίσια της εναρμόνισης με την Ευρωπαϊκά πρότυπα, οι πρόσφατες εξελίξεις στην Ελλάδα δίνουν στις εταιρείες τη δυνατότητα να παύσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς – Ελληνικό φαινόμενο, μοναδικό για ολόκληρο την

Ενημέρωση

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η συμβολή της στην φοροδιαφυγή

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην Ελλάδα απέκτησε νομική και ουσιαστική υπόσταση το 2014 με το Φ.Ε.Κ Α/251, και συγκεκριμένα με το άρθρο 14 των Ελληνικών λογιστικών προτύπων. Ωστόσο, ακόμα

Ενημέρωση

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως θα γράφαμε ένα άρθρο με θέμα το γιατί είναι σημαντικό για μια επιχέιρηση στην σύγχρονη εποχή του online marketing, να χτίσει μια λίστα με emails. Ωστόσο,

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply