Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή

Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων] δεν είναι υποχρεωτική πλέον η θεώρηση και συνεπώς σήμανση των τιμολογίων (άρα δεν είναι απαραίτητη η χρήση φορολογικών μηχανισμών), ενώ καταργείται το δελτίο αποστολής. Αντί του δελτίου αποστολής μπορεί να χρησιμοποιηθεί το τιμολόγιο ή το δελτίο διακίνησης μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται και στην σχετική ανακοίνωση από το Υπουργείο Οικονομικών για την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση αποθεμάτων, με σκοπό την πώληση, απευθείας ή μέσω τρίτου, από τον προμηθευτή στον αγοραστή αυτών, εφόσον δεν εκδίδονται άμεσα με την αποστολή, την παράδοση ή τη διακίνηση των αποθεμάτων φορολογικά στοιχεία αξίας, που συνοδεύουν τα αποθέματα μέχρι τον τελικό παραλήπτη τους, συντάσσεται δικαιολογητικό έγγραφο μη τιμολογηθέντων αποθεμάτων, με περιεχόμενο τα δεδομένα των παραγράφων 9, 10 και 11 του άρθρου 6 του Κ.Φ.Α.Σ. (Ν. 4093/2012), πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων. Πρακτικά είναι τα στοιχεία του τιμολογίου πλην της τιμής μονάδας, της αξίας και του Φ.Π.Α. των αποθεμάτων.

Μη υποχρεωτική η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών

Η αναβάθμιση των φορολογικών μηχανισμών (φορολογικών ταμειακών μηχανών και ΕΑΦΔΣΣ) καθίσταται προαιρετική, όπως έχει δημοσιευθεί από το επίσημο site του Υπουργείου Οικονομικών.

Οι ετήσιες συγκεντρωτικές καταστάσεις ΜΥΦ γίνονται μηνιαίες

Σύμφωνα με την συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κύριου Θεοχάρη που παραχώρησε στο taxheaven στις 12.11.2013:
«Σχετικά με τη μηνιαία υποβολή καταστάσεων με τις συναλλαγές των επιχειρήσεων, θέλω να δώσω κάποιες διευκρινίσεις. Εκτός από τις συναλλαγές που αφορούν στα έσοδα –που θα υποβάλλονται μηνιαίως- θα υποβάλλονται και καταστάσεις με τις συναλλαγές των εξόδων (ανάλογα με την κατηγορία βιβλίων που τηρούνται), δηλαδή θα υποβάλλονται κάθε τρίμηνο ή μηνιαίως. Για παράδειγμα τα έσοδα του μηνός 1/2014 θα υποβάλλονται έως τις 15 του 2/2014. Στη δεδομένη χρονικά στιγμή, η τεχνολογία μας επιτρέπει χωρίς να υπάρχει μεγάλο κόστος, να έχουμε ένα μεγάλο εργαλείο για να απελευθερώσουμε την αγορά.» και συνεχίζει λίγο παρακάτω ότι αυτό μπορεί να γίνει και:
«Μέσω των εταιριών παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών τιμολογίων».

Πηγή

Previous Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 1ο]
Next Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

You might also like

Ενημέρωση

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως θα γράφαμε ένα άρθρο με θέμα το γιατί είναι σημαντικό για μια επιχέιρηση στην σύγχρονη εποχή του online marketing, να χτίσει μια λίστα με emails. Ωστόσο,

B2B

Από τα υπολογιστικά φύλλα του EXCEL στο ERP

Σας αντιπροσωπεύει? Χρησιμοποιείτε υπολογιστικά φύλλα Excel για να παρακολουθείτε τα πάντα,από προσφορές μέχρι υλικά Έχετε πολλαπλά υπολογιστικά φύλλα γεμάτα με φόρμες, πίνακες και μοντέλα τιμολόγησης Διαγράψατε καταλάθος τα φύλλα του

B2B

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

B2B

12 Social Media Tips για το B2B

Κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn δεν είναι ωφέλιμα μόνο για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη βάση πελατών, καθώς μεγάλες εταιρείες B2B μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα social media

ERP

Το ERP δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα υπολογιστικά φύλλα και το συλλογικό σχεδιασμό του Excel

Σύμφωνα με μια μελέτη της Deloitte, το 70% των εταιρειών χρησιμοποιούν το Microsoft Excel για ευαίσθητα και κρίσιμα δεδομένα και διαδικασίες. Οι πάροχοι ERP ( Enterprise resource planning ) μπορεί να διαφωνούν,

B2B

Ενσωμάτωση eCommerce και ERP: Γιατί θα έπρεπε να το κάνετε και πως

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των παγκόσμιων στατιστικών του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2014, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν το ύψος των 304 δις δολαρίων. Είναι η 5η συνεχόμενη χρονιά που οι

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply