Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως θα γράφαμε ένα άρθρο με θέμα το γιατί είναι σημαντικό για μια επιχέιρηση στην σύγχρονη εποχή του online marketing, να χτίσει μια λίστα με emails. Ωστόσο, μετά από μερικές συζητήσεις με πελάτες μας, μας εξέπληξε ιδιαίτερα το πόσες ερωτήσεις λάβαμε σχετικά με το γιατί οι τελευταίοι χρειάζονται ένα τέτοιο marketing tool.

Φυσικά, ακούσαμε δικαιολογίες όπως:

  • To email marketing «έχει πεθάνει»
  • Το χτίσιμο ενός email list μπορεί να πάρει πολύ χρόνο
  • To email marketing κοστίζει πολλά χρήματα
  • Έχω τη λίστα, τώρα τι κάνω;

Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν το να αυξήσουν απλά τους followers ή τους φίλους στο Facebook είναι από μόνο του αρκετό. Δυστυχώς, τέτοιου είδους κοινό μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο ως «νοικιασμένο» κοινό, και όχι ως ιδιοκτησία. Συνεπώς, μπορεί να εξαφανιστεί το ίδιο γρήγορα με την απόκτησή του. Κρατήστε στο μυαλό σας, πως οι πλατφόρμες των social media σήμερα, προχωρούν συνεχώς σε αλλαγές οι οποίες ποτέ δεν ξέρετε πως μπορούν επηρεάσουν την πρόσβαση που έχετε ήδη στο κοινό σας.

Αυτοί είναι 5 λόγοι για τους οποίους πρέπει να χτίσετε μια λίστα με emails, ξεκινώντας σήμερα κιόλας:

  1. Εσείς έχετε την ιδιοκτησία της λίστας. Ο κάθε συνδρομητής σας έχει παραχωρήσει το δικαίωμα αποθήκευσης του email του, συμφωνώντας με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Εν αντιθέσει, η λίστα με τους φίλους σας στο Facebook ή με τους followers στο Instagram, δεν σας ανήκει.
  2. Έχετε άμεση πρόσβαση στους συνδρομητές σας. Τα emails πηγαίνουν κατευθείαν στο inbox τους, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μαζί τους περισσότερο αποδοτικά.
  3. Η επικοινωνία είναι περισσότερο στοχευμένη και proactive. Εσείς έχετε τον έλεγχο πάνω στη θεματολογία και το πρόγραμμα αποστολής των emails. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας την ώρα που εσείς θέλετε και με το περιεχόμενο που εσείς έχετε ορίσει.
  4. Το email είναι προσωπικό. Οι συνδρομητές μπορούν να διαβάσουν τα email σας σε ένα περιβάλλον ιδιαιτερότητας, και να επικοινωνήσουν μαζί σας ένας – ένας, χτίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη με το brand σας.
  5. Μια λίστα email αποτελεί ένα πολύτιμο προνόμιο για την επιχείρησή σας. Εάν ποτέ θελήσετε να πουλήσετε την επιχείρησή σας, η λίστα email σας, ακριβώς όπως και η λίστα με τους πελάτες σας, δύναται να αυξήσει την αξία πώλησης της επιχείρησής σε δυνητικούς αγοραστές.

Θυμηθείτε πως εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, το email αποτελεί ακόμα και σήμερα έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για επικοινωνία online. Συνεχίζει να «δουλεύει» για πολλές μικρές επιχειρήσεις. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι το γεγονός ότι ένα email μπορεί να μείνει στο inbox ενός συνδρομητή μέχρι εκείνος να βρει το χρόνο να το διαβάσει, σε αντίθεση με το news feed των social media.

Επίσης, η εγγραφή σε ένα email list δεν είναι υποχρεωτική, κάτι το οποίο συνεπάγεται συνδρομητές που είναι περισσότερο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

Πηγή: www.commerce.gr

Previous Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)
Next Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

You might also like

B2B

Γιατί η ηλεκτρονική τιμολόγηση αποτελεί το μέλλον για τις επιχειρήσεις; [Μέρος 2ο]

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει να εισχωρεί στη καθημερινή ρουτίνα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων. Με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να

Ενημέρωση

Πως θα φτιάξετε ένα τιμολόγιο βήμα-βήμα στο Excel

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing), αποτελεί μια επιχειρησιακή τεχνολογία με τεράστια προοπτική για κάθε επιχείρηση και οργανισμό, και καθώς προχωράμε σε ένα μέλλον ψηφιακής οικονομίας που θα λειτουργεί σε πραγματικό

Ενημέρωση

Η τιμολόγηση τροφίμων σε δημόσια διαβούλευση

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 το σχέδιο υπουργικής απόφασης «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙΕΠΠΥ)», το οποίο αποτελεί τροποποίηση της

B2C

Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο μάρκετινγκ προς μια επιχείρηση και στο μάρκετινγκ προς έναν πελάτη. Παρόλο που και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για την πώληση

B2C

Πως θα αναπτύξετε την λίστα με τα email της επιχείρησής σας

Τώρα που σας έχουμε πείσει να φτιάξετε ένα Email List για την επιχείρησή σας, αποδεικνύοντας την αξία και τη σημαντικότητά του, ήρθε η ώρα να σας δείξουμε και το πως θα

B2B

Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)

Γνωρίζατε πόσο περισσότερο εύκολη και γρήγορη μπορεί να γίνει η τιμολόγηση εάν αυτή εφαρμόζεται με ηλεκτρονικό τρόπο; Παρακάτω σας έχουμε παραθέσει ένα μικρό και διαδραστικό βίντεο το οποίο θα σας εξηγήσει

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply