Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)

Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)

Γνωρίζατε πόσο περισσότερο εύκολη και γρήγορη μπορεί να γίνει η τιμολόγηση εάν αυτή εφαρμόζεται με ηλεκτρονικό τρόπο;

Παρακάτω σας έχουμε παραθέσει ένα μικρό και διαδραστικό βίντεο το οποίο θα σας εξηγήσει απλά και γρήγορα το γιατί θα έπρεπε να εντάξετε την ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στην επιχείρησή σας, και τι ακριβώς θα κερδίσετε από αυτό.

 

Previous Κατανοώντας τις διαφoρές μεταξύ μιας προσέγγισης στο B2B και στο B2C
Next Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

You might also like

B2B

Συμβουλές για την σωστή επιλογή λογισμικού ERP

Ποια βήματα ακολουθείς όταν αγοράζεις νέα τεχνολογία; Είτε πρόκειται για προσωπικό smartphone είτε για βασικό επιχειρησιακό λογισμικό, το διαδίκτυο είναι συνήθως η πρώτη επιλογή αναζήτησης.Ακόμη και σε μια σχετικά εξειδικευμένη περιοχή

CRM

Ο ρόλος του CRM στις υπηρεσίες πελατειακής υποστήριξης

Τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνούν με τους πελάτες έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Οι πρώιμες επιχειρηματικές πρακτικές στηρίζονταν σε αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο και

Ενημέρωση

Πως θα μεταβείτε από το Excel στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση εύκολα και γρήγορα

Αξίζει τον κόπο; Το excel αποτελεί ένα αξιοπρεπές εργαλείο το οποίο είναι σε θέση να βοηθήσει σε απλές λογιστικές εργασίες της μικρής σας επιχείρησης, όπως η δημιουργία τιμολογίων η καταγραφή

Ενημέρωση

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με ψηφιακή υπογραφή χωρίς την ανάγκη χρήσης φορολογικών μηχανισμών [Μέρος 2ο]

Κατάργηση της θεώρησης και της υποχρέωσης σήμανσης των τιμολογίων & Κατάργηση του Δελτίου αποστολής με την σημερινή μορφή Βάσει του άρθρου 51 (σελ. 42) του νόμου ν.4223/2013 [Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας

B2C

Ανάπτυξη λίστας email: 5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές

H ανάπτυξη μιας λίστας με email αποτελεί σημαντικό μέρος της προσπάθειας που περιλαμβάνει το inbound marketing μιας επιχείρησης. Ακόμα και με όλα τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα σήμερα,

B2B

Η Salesforce εξοπλίζει τους προγραμματιστές με τα έξυπνα εργαλεία Einstein για δημιουργία CRM τεχνητής νοημοσύνης

Η cloud-κεντρική Customer Software Management (CRM) εταιρεία λογισμικού Salesforce επιθυμεί να γίνει εταιρεία ανάπτυξης. Λοιπόν, όπως γνωρίζουμε, κάθε εταιρεία υλικού θέλει τώρα να μετατραπεί σε εταιρεία λογισμικού… κάθε εταιρεία με

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply