Tips & Tricks για να χρησιμοποιήσετε έξυπνα το LinkedIn

Tips & Tricks για να χρησιμοποιήσετε έξυπνα το LinkedIn

Εάν μόλις κάνατε εγγραφή στο LinkedIn, τότε πρέπει να ξέρετε πως είσαστε πλέον μέρος του μεγαλύτερου επαγγελματικού δικτύου παγκοσμίως. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει για εσάς χρήσιμα tips και πληροφορίες για να χρησιμοποιήσετε έξυπνα το linedIn και μέσα από αυτό να χτίσετε ένα επαγγελματικό δίκτυο.

Πως θα χτίσετε και επεκτείνετε το δικό σας επαγγελματικό δίκτυο σε 8 απλά βήματα

Στο linkedIn, όσο περισσότερο ενεργοί είσαστε τόσο περισσότερες επαφές μπορείτε να φέρετε στο επαγγελματικό σας δίκτυο. Εάν ενδιαφέρεστε να χτίσετε και να επεκτείνετε το δίκτυό σας στο LinkedIn, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συμπληρώστε πλήρως το προφίλ σας
  2. Ψάξτε για πρώην συναδέλφους σας ή παλιούς συμμαθητές που διατηρούν λογαριασμό στο LinkedIn χρησιμοποιώντας τα εργαλεία αναζήτησης.
  3. Εισάγεται τις επαφές σας από το Outlook ή οποιοδήποτε άλλο πάροχο email χρησιμοποιείτε
  4. Δείτε τα προφίλ ατόμων που βρίσκονται σε ίδια group με εσάς ή που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα μαζί σας
  5. Ανατρέξτε σε επαγγελματικές κάρτες που τυχόν έχετε κρατήσει αποθηκευμένες  στο σπίτι σας, και ψάξτε για επαφές που θα μπορούσαν να διατηρούν λογαριασμό στο LinkedIn.
  6. Διαφημίστε τον εαυτό σας λαμβάνοντας μέρος σε group του LinkedIn
  7. Χρησιμοποιήστε την λειτουργία «Άτομα που ενδέχεται να γνωρίζετε»
  8. Γνωρίστε άτομα στο LinedIn (μέσω του LinkedIn Groups, Jobs και του LinkedIn Pulse) και προσκαλέστε τα να συμμετέχουν στο δίκτυό σας

10 tips για να ενισχύσετε το προφίλ σας

Η σελίδα του προφίλ σας στο LinkedIn, είναι στην ουσία η προσωπική σας αρχική σελίδα μέσα στον ψηφιακό επαγγελματικό κόσμο. Προκειμένου να ενισχύσετε το προφίλ σας, συνδεθείτε στο LinkedIn λογαριασμό σας, πλοηγηθείτε με το ποντίκι σας πάνω από την επιλογή «Profile» που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας , και έπειτα επιλέξτε «edit profile» από το μενού που εμφανίζεται παρακάτω. Τώρα είσαστε έτοιμοι να κάνετε τις παρακάτω αλλαγές:

  1.  Προσθέστε μια φωτογραφία πορτραίτου που να φαίνεται καθαρά το πρόσωπό σας και να δείχνει επαγγελματική
  2. Συμπεριλάβετε στο προφίλ όλους τους πρώην εργοδότες σας έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο να σας βρουν παλιοί συνάδελφοί σας
  3. Εξασφαλίστε πως ο επαγγελματικός σας τίτλος δίνει έμφαση σε όλες τις λέξεις κλειδιά που είναι δυνατόν να προωθήσουν τον εαυτό σας
  4. Ορίστε το προφίλ σας στο LinkedIn ως δημόσιο και σε «Πλήρη προβολή» έτσι ώστε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της αναζήτησης
  5. Δημιουργήστε ένα προσωποποιημένο URL. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε το LinkedIn να εμφανίζει το προφίλ σας στη διεύθυνση www.linedin.com/in/papadopoulos , αντί για το προεπιλεγμένο www.linkedin.com/in/4JPA678.
  6. Χρησιμοποιήστε links από σελίδες που προσπαθείτε να προωθήσετε και τοποθετήστε τα στο προφίλ σας στο LinkedIn. Τέτοια links μπορεί να αφορούν ένα blog, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σελίδες σας στα social media ή απλά τον επαγγελματικό σας ιστότοπο.
  7. Τοποθετήστε τα παραπάνω link στο προφίλ σας, μετονομάζοντας το πεδίο του καθενός σε πολύτιμες λέξεις κλειδιά της προτίμησής σας. Για παράδειγμα, αντί να ονομάσετε ένα link «My Blog», ονομάστε το «Papadopoulos E-commerse Product Blog»
  8. Συμπεριλάβετε όλες τις διευθύνσεις email που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο για τον καθένα να συνδεθεί μαζί σας. Κρατήστε στο μυαλό σας πως το LindedIn δεν προβάλλει τις διευθύνσεις email σας στο κοινό, αλλά τις διατηρεί στη βάση δεδομένων του προσφέροντάς αυτές σε εκείνους που προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί σας.
  9. Συμπληρώστε την περίληψη που υπάρχει στο προφίλ σας. Σε αυτό το σημείο θα ήταν καλό να αναφέρετε  τις πιο βασικές επαγγελματικές δεξιότητες που διαθέτετε καθώς και σημαντικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το είδος της καριέρας σας.
  10. Αντιγράψτε το link που αντιστοιχεί στο προφίλ σας στο LinkedIn και προσθέστε το στην υπογραφή του email σας.

Γενικά tips για το LinkedIn

Για να εκμεταλλευτείτε επαρκώς την λειτουργικότητα και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το LinkedIn, φροντίστε να μένετε αναβαθμισμένοι συνεχίζοντας την ενίσχυση της επαγγελματικής σας ζωής. Κρατήστε στο μυαλό σας τα παρακάτω χρήσιμα tips:

  1. Επενδύστε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι σε χρόνο , τον οποίο αρχικά θα αφιερώσετε στη δημιουργία ενός αξιοπρεπούς προφίλ με λεπτομέρεια
  2. Στη συνέχεια επενδύστε ένα μικρότερο αλλά παραγωγικό κομμάτι σε χρόνο, επί καθημερινής βάσης, προκειμένου να αναβαθμίζετε το προφίλ σας διατηρώντας το ενδιαφέρον του επαγγελματικό σας δίκτυο
  3.  Χρησιμοποιήστε αρκετές μεταβλητές αναζήτησης για να βρείτε το καταλληλότερο άτομο. Εάν η αναζήτηση δεν σας βγάλει κανένα αποτέλεσμα, δοκιμάστε να αφαιρέσετε 1 ή 2 μεταβλητές κάθε φορά και δοκιμάστε εκ νέου την αναζήτηση
  4. Πραγματοποιήστε μια έρευνα στο LinkdedIn για ένα άτομο που είναι πιθανό να προσλάβετε πριν το καλέσετε για συνέντευξη
  5. Πραγματοποιήστε μια έρευνα σε πιθανές θέσεις εργασίας εντός του LinkedIn πριν να κάνετε κάποια προσφορά εργασίας ο ίδιος σε υποψηφίους
  6. Χρησιμοποιήστε τo LinkedIn Publishers Platform στο οποίο μπορείτε να γράψετε μακροσκελή άρθρα επιδεικνύοντας έτσι τις γνώσεις σας στην κοινότητα
  7. Παρακολουθείστε τα updates του επαγγελματικού σας δικτύου βλέποντας το timeline του linkedIn, είτε από την ίδια την ιστοσελίδα, είτε χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για κινητές συσκευές.
  8. Πραγματοποιήστε συχνά status updates κρατώντας το κοινό σας ενήμερο σχετικά με την επιχείρησή σας

Χρησιμοποιήστε το LinkedIn για να βρείτε δουλειά

 

Το LinkedIn αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο μέσα από τον οποίο θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε ένα δίκτυο επαγγελματιών για την αναζήτηση εργασίας. Τα παρακάτω tips είναι ικανά να σας βοηθήσουν σημαντικά εάν αποφασίσετε να ψάξετε εργασία μέσα από το LinkedIn:

  1. Σιγουρευτείτε πως το προφίλ σας είναι πλήρως ενημερωμένο, ακριβές και διαθέτει κάθε πληροφορία που θα μπορούσε να απαιτήσει ο κάθε εργοδότης
  2. Παρακολουθήστε τα νέα των επαφών εντός του επαγγελματικού σας δικτύου, ούτως ώστε να ξέρετε πότε κάποιος πήρε προαγωγή ή άλλαξε δουλειά πηγαίνοντας σε κάποια εταιρεία που στοχεύετε και εσείς
  3. Χρησιμοποιήστε τις ρυθμίσεις αναζήτησης για προχωρημένους προκειμένου να βρείτε άτομα που εργάζονται σε μια συγκεκριμένη εταιρία της επιλογής σας. Στη συνέχεια συστηθείτε σε αυτά τα άτομα και ζητήστε τους συμβουλές ή πληροφορίες για μια πιθανή προσέγγιση για συνέντευξη
  4. Συνδεθείτε με οποιονδήποτε έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν. Οι πρώην συνάδελφοι και εργοδότες σας, γνωρίζουν καλά τις επαγγελματικές σας δεξιότητες με αποτέλεσμα να είναι πιθανό να σας προτείνουν για μια ενδεχόμενη θέση εργασίας στο LinkedIn
  5. Συμπληρώστε το προφίλ σας με επιτεύγματα από προηγούμενες εργασίες. Για παράδειγμα, αντί να γράψετε «Υπεύθυνος για τη διαχείριση των πωλήσεων», γράψτε «Κατόρθωσα να πετύχω 37% αύξηση στα έσοδα μέσα στα τελευταία 4 τρίμηνα. »
  6. Πραγματοποιήστε μια έρευνα και συνδεθείτε με όσους περισσότερους recruiters μπορείτε να βρείτε, οι οποίοι ψάχνουν για υποψηφίους στη βιομηχανία του ενδιαφέροντός σας
  7.  Χρησιμοποιήστε τα LinkedIn Company Pages για να αποκτήσετε πληροφορίες όπως: ποιες από τις επαφές σας εργάζονται σε συγκεκριμένες εταιρίες, εάν κάποιος πήρε πρόσφατα προαγωγή ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμο κατά την πιθανή προσέγγισή σας σε κάποια εταιρία
  8. Μην ξεχνάτε το Job Board. Ακόμα και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε το άρθρο, υπάρχουν χιλιάδες ευκαιρίες εργασίας διαθέσιμες στο Job Board του LinkedIn

 

Πηγή: www.commerce.gr

Previous LinkedIn: από beginner σε all star μέσα από 8 απλά βήματα
Next 15 tips στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει κάθε B2B στα Social Media

You might also like

Ενημέρωση

Η διασφάλιση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με τον Φορολογικό μηχανισμό (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ)

Στον ενδιάμεσο χρόνο με αρχή το 2002, ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα ως προς μέσο θεώρησης των στοιχείων ο φορολογικός μηχανισμός. Η κατάργηση της θεώρησης των βιβλίων ήρθε τμηματικά και η πλήρης

Ενημέρωση

Ν.Δ.: Να καθιερωθούν υποχρεωτικά το πλαστικό χρήμα και η ηλεκτρονική τιμολόγηση

Ολοκληρωμένη πρόταση για την εφαρμογή και διείσδυση του πλαστικού χρήματος και της ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) στις οικονομικές δραστηριότητες και συναλλαγές παρουσίασε η Νέα Δημοκρατία. Με το πλαστικό χρήμα και την

ERP

Οργανωθείτε προσεκτικά πριν ενσωματώσετε ένα cloud ERP σύστημα

ERP συστήματα όπως αυτά που είναι εξειδικευμένα για χρήση σε επιχειρήσεις που εδρεύουν στον κατασκευαστικό κλάδο, έχουν υπάρξει «αργά» όσον αφορά τη μεταφορά τους στο cloud περιβάλλον. Ωστόσο, υπάρχει ένας

B2B

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση θα γίνει πραγματικότητα για κάθε επιχείρηση

Σε γενικές γραμμές, η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing) αφορά την αποστολή (ή και λήψη) τιμολογίων που βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή εν αντιθέσει με τα κλασικά τιμολόγια έντυπης μορφής. H ηλεκτρονική

B2C

B2C marketing: Η αξία του content, social marketing και SEO

To Business 2 Customer αναφέρεται σε όλες τις τακτικές και καλύτερες πρακτικές, που χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε πελάτες. Υπάρχουν αρκετές διαφορές ανάμεσα στο B2C και το B2B

Ενημέρωση

Πως θα φτιάξετε ένα τιμολόγιο βήμα-βήμα στο Excel

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση (e invoicing), αποτελεί μια επιχειρησιακή τεχνολογία με τεράστια προοπτική για κάθε επιχείρηση και οργανισμό, και καθώς προχωράμε σε ένα μέλλον ψηφιακής οικονομίας που θα λειτουργεί σε πραγματικό

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply